ninja gaiden

Discussie in 'Algemeen' gestart door MarX B, 8 mei 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hyate2000

    Hyate2000 wht a day to say now

    Berichten:
    123
    Leuk Bevonden:
    0
    hallo mensen k zit nu in de pleasur street bij han's bar daar vind je dan een scroll waar instaat dat er ergens in een steegje een wapen ligt dat steegje is er dan naast(toch?)
    maar ik kom niet op dat muurtje ernaast dus mijn vraag si hoe kom ik erop???????
     
  2. slicer

    slicer iech bin de beste

    Berichten:
    610
    Leuk Bevonden:
    0
    je moet vanaf het begin van het steegje tegen de muur lopen en springen
    meende ik
     
  3. Hamster 333

    Hamster 333 Beest

    Berichten:
    108
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar als je bv naar chapter 4 gaat dan is er zo'n winkel daar heb je bij de blacksmith alleen maar dragon sword level 1 en die heb ik al.
    dus moet je op andere levels van je zwaard wachten of gewoon een paar chapters uitspelen ?
     
  4. Hamster 333

    Hamster 333 Beest

    Berichten:
    108
    Leuk Bevonden:
    0
    om je wapen up te graden bedoel ik.
     
  5. Hyate2000

    Hyate2000 wht a day to say now

    Berichten:
    123
    Leuk Bevonden:
    0
    hmmm dat kan niet.... k heb wel ondekt datr als je aan het eindvan dar steegje komt je in een rondje omhoog kan springen maar dan kom k r ook niet op...............
     
  6. haantje

    haantje Valentino Rossi!!#46

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    1
    Als je in Chapter 5 bij hans bar naar buiten gaat en die lelie deur doorgaat loopt dat dood he? volgens mij kun je daar neit naar boven springen??:) maar waar moet je dan heen |:- _O_ thnx
     
  7. Hamster 333

    Hamster 333 Beest

    Berichten:
    108
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand hoe je echt wapens moet upgraden ?
     
  8. Hyate2000

    Hyate2000 wht a day to say now

    Berichten:
    123
    Leuk Bevonden:
    0
    @Hamster 333
    gwoon in die winkel tog?
     
  9. Hyate2000

    Hyate2000 wht a day to say now

    Berichten:
    123
    Leuk Bevonden:
    0
    he eh Nesem ik zit nou bij een stukje dat je voor het eerste fiends tege komt die rooie beesten heo moet je die doen?(ik zag ze niet in baas uitlg sukje txt(omhet maar zo te noemen))
     
  10. Hyate2000

    Hyate2000 wht a day to say now

    Berichten:
    123
    Leuk Bevonden:
    0
    en wat heb je aan dat houten zwaart?
     
  11. Stinky

    Stinky /?/?\?\

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kan je ooit zoveel geld krijgen om dat houtenzwaard te upgraden en dan ook nog s andere dingen te kopen, dat lukt nooit man......, ik heb nu ook maar dat houtenzwaard gekocht, maar ik zit al in level 9, krijg ik dan nog genoeg geld om dat zwaard helemaal te upgraden + nog is andere dingen te kopen?
     
  12. XForce1

    XForce1 Guest

    je had dat zwaard beter in het begin kunnen kopen, kost je totaal iets van 80.000 geloof ik om hem helemaal uptegraden
    Ik heb hem in level 11 ofzo helemaal geupgrade maar echt veel heb je er eigenlijk niet aan.
    Gebruik nog het liefst mijn zwaard of mijn geupgrade Diablo.
     
  13. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    Kun je heel ver upgraden, en dan zou hij sterk worden ofzo :cool:

    Maar nu ik. Niet lezen als je nog niet verder bent dan chapt. 5
    Bij Chapter 5 dacht ik, dan ben ik bij die ophaalbrug erover gegaan, en helemaal naar boven gelopen waar ik dan in zo'n inham bij de muur, recht tegenover het pad waar ik vandaan kwam, zo'n save-dragon vond. Dan ga ik, nadat die Ninja's met hun explosife-shuriken zijn vermoord, naar beneden om die normale gastjes op dat plein te verslaan, en dan ga ik langs de kerk, via zo'n paadje, nog verder naar beneden, waar ik dan een 5-tal van die donkergroene ninja's tegenkom. Afijn, na hun te hebben verslagen, ga ik weer verder, en moet ik heb voor het eerst opnemen tegen die grote rooie beesten, nadat ze eerst die normale gastjes hebben vermoord. Allemaal leuk en aardig, daarna kom ik dat mens met het strakke leren pakje tegen :9, waarna zij vervolgens wordt opgeslokt door zo'n 'Ding' met 30 ogen & 2 van die lange tentakels, en het lijkt op een 'blob'. :cool:
    En daar ga ik af.
    Nu is mijn vraag, zit er tussen dit hele gebeuren geen save-plaats?
     
    Laatst bewerkt: 21 mei 2004
  14. Stinky

    Stinky /?/?\?\

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok, nou wil ik ff een ding weten, is het ECHT de moeite waard om dat houten zwaard helemaal te upgraden, sommige zeggen van niet, en sommige van wel, is het zwaard sterker dan de dragon sword of niet? of is het houtenzwaard soms moeilijker te hanteren ofzow? kortom wat zijn de plus- en de minpunten?

    Dodgie, nee er is geen save-plek tussen dat gebeuren, daar heb ik ook best wel lang over gedaan om dat stuk te halen...
     
    Laatst bewerkt: 21 mei 2004
  15. ErectionJackson

    ErectionJackson Don Bensoni

    Berichten:
    103
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je er echt helemaal gek van wordt, kun je die zwarte ninja's ook gewoon ontwijken en doorlopen.
     
  16. XguidoX

    XguidoX Guido Almighty

    Berichten:
    120
    Leuk Bevonden:
    0
    ja bij die zwarte ninjas moet je doorlopen, alleen ik heb het zelf ook nog niet gehaald :mad:
     
  17. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    OMG, net bijna gehaald :mad: (ik vond de 'boos'-smilie er vroeger mooier uitzien ;))

    Edit: Ik denk dat ik nu wel een stuk of 25 van die ninja's heb afgemat onderhand :p
     
    Laatst bewerkt: 21 mei 2004
  18. haantje

    haantje Valentino Rossi!!#46

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    1
    Als je in Chapter 5 bij hans bar naar buiten gaat en die lelie deur doorgaat loopt dat dood he? volgens mij kun je daar neit naar boven springen?? maar waar moet je dan heen ?:) thnx
     
  19. The Dark Prince

    The Dark Prince xboxworld.nl

    Berichten:
    374
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat bij chapter 5 is echt klote zeg. Ik word de hele tijd opgeblazen door die stomme granaat shurikens. Echt irritant. ben ik net bezig met een combo op 1 gastje gooit een ander zo'n shuriken:mad: en ik ben al vrij snel gefrustreerd dus als dat zo doorgaat word dat om mijn bloeddruk te sparen het spelleke maar ruilen:mad:
     
  20. Tigerstyle

    Tigerstyle Cinematic

    Berichten:
    849
    Leuk Bevonden:
    5
    Als je gewoon deze tactiek gebruikt bij die ninja's: Blokken en counteren, en wegrollen als er een bom bij jou in de buurtkomt, dan zijn die ninja's echt asociaal-eitje.. Maarjah.. met een beetje goed wapen heb je zowiezo zo dood als je een beetje oplet wat je doet.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina