[PC] Nintendo DS - Deel 2

Discussie in 'Games' gestart door VliegtuigNL, 25 mrt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    dit zijn screens, in beweging zal het spel er strakker uitzien denk ik

2. lekkerbek312

lekkerbek312 Wicked

Leuk Bevonden:
    0
    ik snap er niets van. wanneer zie ik eens zo'n stom konijn om de minigames te unlocken bij mario?

EDIT: opgelost

Laatst bewerkt: 16 apr 2005
  3. JT Chinaski

JT Chinaski Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Dat star wars spel is gewoon lelijk er zijn zat spellen die er beter uit zien op de DS.
    Another Code
    Nanostray
    Lost in Blue
    Castlevania DS
    Shogun Warrior
    Mario Kart DS
    Need for speed Underground 2
    Goldeneye Roque Agent
    Animal Crossing
    Nintendogs

En er is trouwens niks mis met moie 2D graphics ik word een beetje ziek van die graphics losers(PSP Fanboys)

4. Aphrodite

Aphrodite MacBook en iPod

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm..waarom zou ik dan ook een Nintendo DS naast de PSP hebben als ik een 'fanboy van de psp' volgens jou zou zijn?

Ik vind het jammer, is net als bij de GBA, ik kocht 'm en speelde er constant Mario Kart op, erg goede graphics etc...voor de rest weer allemaal oude rotzooi.

Nu bij de DS is Mario best wel oke en komt er ook Mario kart met N64 graphics en heel wat meer...toch komen er ook games met een kwaliteit a la de normale GBA dus ik snap Nintendo niet!

Ik zie mijn DS als een miskoop onderhand want meer dan mario is er onderhand niet wat leuk is en lang boeit, en veel komt er ook niet aan.

5. DuttY_r0cks

DuttY_r0cks Ninja Gaiden 2

Leuk Bevonden:
    0

juist wij hebben ze beide dus wij kunnen ook beter oordelen dan jou

kijk voor sommige spellen heb je echt graphics nodig

zoals by race spellen
    en shooters
    en splinter cell achtige spellen

6. JT Chinaski

Leuk Bevonden:
    2
    Als ik mooie graphics wil speel ik wel op m'n xbox/PS2.

7. DuttY_r0cks

Leuk Bevonden:
    0
    dat is een typische nintendo fanboy reactie

8. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Is die reactie (ook?) tegen mij? If so:
    Waarom kan Nintendo dan geen coole "gameplay games" maken met super deluxe graphics.. waarom zou dat niet kunnen? Het is gewoon zonde van de hardware die in de DS zit om daar gewoon niet alles uit te halen wat er in zit.

9. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Wat een bullcrap hier, "Lopen altijd 1 of 2 generatie's achter kwa grafische shit". Ik ben absoluut geen fanboy, maar dit soort gelul moet je niet plaatsen. Check de graphics van de cube, en vergelijk die met bijvoorbeeld de xbox. De xbox is iets krachtiger, en kan dus ook iets mooiere graphics produceren. Verschil is bijna niet te zien. Als je dan alleen het handheld gebeuren bekijkt slaat het nog als een hard opgedroogt stuk stront op een koeien blaas, aangezien er nu pas een redelijk apparaat is dat als fatsoenlijk opponent van de DS kan dienen. Uiteraard heb ik het over de PSP, en daarvoor had Nintendo een soort monopolie wat betreft het handheld gebeuren. Dit kan dus ook nooit het geval zijn, om het nog eens te quoten: "Lopen altijd 1 of 2 generatie's achter kwa grafische shit". Om nog verder tegen die quote in te gaan haal ik de vergelijking van de N64 en de playstation erbij. Die graphics waren bijna gelijk, waar de N64 toch echt betere graphics creërde. The fact is dus, dat Sony altijd achter de feiten aan heeft gelopen wat betreft de graphics en dat nu eens goed doen met de PSP. Het is zo dat de PSP wat betreft graphics de DS wel een kleine bitchslap geeft, maar om nou te zeggen dat Nintendo altijd 1 of 2 generatie's achter lopen kwa graphics... Nee.

10. JT Chinaski

Leuk Bevonden:
    2
    Ik ben helemaal geen Nintendo Fanboy de Nintendo DS is haast het enige ding van nintendo wat ik heb 8)
    En de PSP koop ik niet omdat er niet echt veel toppers op komen... en de games id eik leuk vind die er op komen heb ik op me PS2 of komen op m'n PS2..
    bijv:
    Gran Turismo 4 heb ik op PS2..
    THPS Underground heb ik op m'n PS2
    Ys VI: The Ark of Napishtim komt op PS2
    The Godfather komt op PS2
    Colin McRae Rally 2005 heb ik PS2

ojah er komt wel een vette game op de PSP die niet op de PS2 komt Tales of Eternia maarja voor 1 game koop ik dat ding niet..

11. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Bericht dat ik plaatste ging eigenlijk over handhelds van Nintendo

(overgens, het komt orgineel uit de Power Unlimited. maar goed)

Oh, dus eigenlijk.. als er eerder een PSP of iets was geweest had ik als 'gameboy fan' veel eerder al mooiere spellen gehad? Ja gameplay is leuk, grafischs zijn leuk, maar graphics + gameplay is nog leuker. Dat heeft Nintendo pas uitgevonden met haar DS.

Sorry, kweet dat dit niet de goede draad ervoor is maar toch.

Laatst bewerkt: 16 apr 2005
  12. r_xbox_gamer

r_xbox_gamer Active Member

Leuk Bevonden:
    13

Mario 64 heb ik op m'n N64
    Mario kart heb ik op m'n N64
    Animal crossing is op de gamecube
    Snowboard kids heb ik op m'n N64
    Ride racers heb ik op m'n N64
    Rayman heb ik op m'n N64

13. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.754
    uhm, heb jij onder een rots geleefd? de mario kart en snowboard kids zijn toch zeker nieuwe games en geen ports of remakes.

En die N64 games is vergeleken met al die PS2 games nog wel te vergeven, aangezien er genoeg mensen zijn die geen N64 hebben gehad of dat ding hebben verkocht en die games misschien nooit hebben gespeeld of wel hebben gespeeld.
    Natuurlijk zijn ports of remakes niet echt origineel, maar hetzelfde geldt voor de PSP.

Wat mij niet aantrok tot de PSP is dat je de meeste van deze games ook op een PS2 kan spelen, een apparaat van deze generatie, waarvan je de games en hardware nog gewoon in de winkel kan kopen. Ten tweede is een ps2+GT4 nog goedkoper dan een PSP en kan ik het op een tv scherm spelen. En in dit geval ben je dan nog goedkoper uit ook. Daarnaast hebben de games op de PS2 misschien ook wel betere graphics en je kan twee analoge sticks gebruiken.

Natuurlijk kan je dit ook van de DS zeggen vergeleken met de N64, maar toch... ik zie games als Kirby Canvas Curse en Polarium niet op zo'n console spelen.

14. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Nee, want de iets dergelijks als de PSP kon tot voor kort niet gemaakt worden. Men had er toendertijd tijdens de release van de GBA gewoon de technologie niet voor. Het is misschien wel zo dat de graphics in de tijd van de GBA wat beter konden zijn, maar er is helaas geen apparaat dat die veronderstelling goed zou kunnen bewijzen. Er zijn uit die tijd wel vergelijkbare apparaten als de Neo Geo en dergelijken maar die creërden soortgelijke graphics als de GBA.

15. r_xbox_gamer

Leuk Bevonden:
    13
    De games voor de psp trekken mij veel meer aan.
    Vooral Tales of Eternia en Untold Legends: Brotherhood of the Blade.
    En voetbalgames lijken me ook beter te spelen op de psp.
    En ook shooters.
    De enige game waarvoor ik m'n DS zou houden is voor de nieuwe of poort is secret of mana.

16. Fnx

Fnx Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mensen voor dit geblaat is een apart topic PSP <> DS ik wil hier alleen nieuws over de DS horen pls! Dat gezeik altijd gewoon kopen wat het best bij je past.

17. r_xbox_gamer

Leuk Bevonden:
    13
    Ja baas.

18. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Ik heb vandaag Yoshi Touch & Go (usa import) gekocht. Wat een verslavend en leuk spel. Maakt zeer goed gebruik van de functies van de DS. Topspel.

19. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.754
    Ik wacht op Kirby, die is ongeveer hetzelfde, maar heeft tenminste veel meer levels in plaats van steeds dat ene leveltje opnieuw doen (het was toch maar 1 leveltje ofzo)

20. DuttY_r0cks

Leuk Bevonden:
    0
    whahahahhahaha

right back at ya
    die gast noemt aleen die paar games die je ook op de ps2 kan kopen

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina