1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Nintendo DS - Deel 2

Discussie in 'Games' gestart door VliegtuigNL, 25 mrt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Inderdaad, helemaal waar.

Trouwens, een nieuwe game voor de DS.

The Sims 2 komt naar de DS

Dinsdag 19 april 2005 | Electronic Arts heeft aangegeven dat The Sims 2 ook op de Nintendo Dual Screen (DS) zal verschijnen. Samen met deze aankondiging heeft Electronic Arts ook de eerste beelden van dit spel vrijgegeven. Deze beelden kun je hier bekijken.

The Sims 2 zal volledig driedimensionaal zijn. Het spel zal enkele touchscreen 'activiteiten' bevatten en zelfs gebruik maken van de microfoon. Electronic Arts Maxis was er nog niet over uit of het spel online zou gaan, men denkt er echter wel over na. Zeker is dat je voorwerpen met elkaar kunt ruilen en minigames met elkaar kunt spelen. Wanneer het spel zal verschijnen is nog niet bekend.

www.insidegamer.nl

Bron: IGN

Hier de eerste screens:

Laatst bewerkt: 19 apr 2005
  2. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Dat zeg ik toch ook niet, het zou beter zijn als de DS gewoon als gameboy zou worden omgedoopt en dan dus niet een "gba 2'" uit te laten komen volgend jaar. met omdopen bedeol ik alleen maar dat ze het idee van GBA 2 een aantal jaren moeten laten hangen.

Buiten de modem (dat is wel "vies") is het apperaat alleen maar kleiner omdat het kosten besparend is.

Dat zeg ik ook niet

Ik ook, alleen vind het flauw dat Nintendo niet gewoon een keer lang kan doen met een handheld. Begrijp me niet verkeerd. Ik heb al sinds jaar en dag een Gameboy (ja nu een psp en geen gameboy wegens slechte spellen / dat mario,zelda etc me de keel uit hangt). Heb trouwens ook nog een SNES, how cool is that?

3. Fnx

Fnx Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Sims 2! ziet er niet zo heel tof uit eerlijk gezegd, maar lijkt me wel heel tof!

4. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Ik heb zelfs nog een NES, how cool is that? ;)

5. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.754
    Ik heb jammer genoeg geen NES meer :mad:, wel heb ik een SNES, N64, twee oude gameboy's (originele grijze en doorzichtige), gameboy color, gameboy advance, Gamecube en nu een Nintendo DS :p. Ik doe alleen niks meer met de consoles, behalve de DS en de gamecube dan.

Maarja, daar is deze topic niet voor. Mij maakt het niet uit dat er een nieuwe gameboy komt in 2006, als dat zo is. Zo lang ze maar de DS blijven supporten vind ik het goed.

Zelf denk ik echter dat nintendo niet zo dom is, want op deze manier gaan ze met hun eigen product concurreren, lol

6. lekkerbek312

lekkerbek312 Wicked

Leuk Bevonden:
    0
    Het valt me op dat veel mensen de DS in een keer verkopen. Vreemd aangezien de vakantie nog moet komen en er geen redelijk alternatief is (of je moet de psp willen importeren).

7. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Maar ik zeg alleen maar dat de DS geen Gameboy is en er niets mee te maken heeft, ze moeten de DS dan dus ook niet die naam geven ;)

8. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    Man wat heeft iedereen het over Gameboy Advance 2??? En dat i in 2006 uitkomt. Waar slaat dat nou weer op. De Nintendo DS is gewoon de vervanger van de Gameboy. Of heb ik ut nou helemaal mis??. Heeft iemand mischien een beetje gelovig bewijs??? Ik heb er ook nog niks over gehoord? :confused::confused::confused:

Oh en de Nintendo DS heeft meer launchtitels wat elke andere console of handheld ooit kan zeggen. Meer dan 1000 gba games. En die allemaal dik in prijs verlaagd zijn.

En doe rustig over de releases. Dat komt allemaal nog wel. Ik verwacht wel in het begin wat Ports. Maar het komt allemaal wel joh. Er zijn heus wel veel bedrijfen bezig met DS games. Al die bedrijfen die voor de Gameboy Advance games werken verwacht ik ook wel op de DS. Dat komt wel goed. En ik denk dat bedrijfen het juist mischien ook wel een uitdaging vinden met de hele touchscreen gebeuren. Ik bedoel.. veel rpgs... kun je voorstellen dat somige titels goed uit kunnen komen op de DS. Golden Sun, pokemon, zelda, final fantasy, advanced wars, mario, golden eye. en ik verwacht best wel wat shooters en Rpgs.

Ik moet eerlijk zeggen dat ik ook af en toe zit te denken hoe het nou allemaal gaat worden. Kijk eerst is na de E3 voordat je de DS gaat verkopen als je dat van plan was. En wat er al gezegt werd hou uhm dan nog tot na de vakantie. mischien ziet er alles dan wat zonniger uit. nee wacht dan moeten we weer naar school. :'-(

9. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Wat word er nou al een paar pagina's gezegt? Juist, de DS is GEEN vervanger of opvolger van de GBA! Nintendo zegt al tijden dat de DS een op zichzelf staand apparaat is en dat de opvolger van de GBA nog moet uitkomen. En nee, ik ga niet speciaal voor je opzoek naar een artikeltje erover omdat elke boerenlul dat inmiddels al weet... Mocht je het toch willen(dat artikeltje), dan bezoek je maar ff m-gaming.nl ofzo en ga je daar opzoek naar het desbetreffende artikeltje...

10. Grote Smurf

Grote Smurf Tsjah...

Leuk Bevonden:
    0
    Mede dankzij dit topic heb ik besloten een dezer dagen voor mezelf een Nintendo DS aan te schaffen.

Ik heb wel wat geld over natuurlijk voor zo'n ding, maar ook weer niet superveel. Daarbij vind ik gameplay belangrijker dan grpahics, en vind ik het prettig om minimaal 10 uur achter elkaar lekker te kunnen spelen zonder dat gezeik met een accu. Games als Mario 64 vind ik nog steeds prachtig om te doen, en in de toekomst zie ik games als Kirby, Zelda, Advance Wars etc. ook nog wel zitten. Stiekem hoop ik ook op een super FPS danzij die stylus, zodat je perfect kunt mikken, misschien wel net zo goed als bij een PC.
    Daarbij maakt het me geen drol uit of ik er muziek of films op kan bekijken, daarvoor heb ik een laptop/mp3 speler voor bij de hand.

Dus is de keuze voor een DS snel gemaakt. Iedereen die ook een handheld wil aanschaffen en dit allemaal niet met me eens is, gaat lekker voor de psp... _0/

11. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.754
    Mario 64 moet je gewoon hebben. Ik had deze game al op de N64, maar tot mijn verbazing is hij toch behoorlijk veranderd (in het begin iig). Ook de mini games zijn gewoon erg cool en geniaal.

Dit is voor mij gewoon tot nu toe de beste game van dit jaar :p

12. Grote Smurf

Grote Smurf Tsjah...

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb sinds een uurtje een DS, wat is dat ding stoer zeg.:9 Mario ziet er redelijk uit, maar dat filmpje van die Demo is helemaal strak. _O_

13. perfectbas

perfectbas Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb heel goed nieuws vandaag :) Een vriend van me is bedrijfsleider van een intertoys en die heeft vandaag met een medewerker van nintendo gesproken. Deze heeft hem verteld dat volgende maand (mei dus) another code en pac-pix al in europa worden uitgebracht _O_

14. JT Chinaski

JT Chinaski Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    geloof je het zelf another code volgende maand |:- was dat maar zo..

15. perfectbas

perfectbas Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik geloofde het echt niet, maar die nintendo medewerker zei dat het zeker was dat another code volgende maand hier wordt uitgebracht :D Egt super

16. Erik_

Erik_ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, en daar klopt dus geen zak van. |:-

17. perfectbas

perfectbas Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  18. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.754
    internet rumors:

Er is een screen opgedoken van een DS versie van een van de beste GBA games, namelijk Golden Sun. Het meerendeel zal het wel al gelezen hebben, maar ik post het toch nog maar. Nu maar hopen, want Golden Sun is errug cool.

Edit: Ik kom er net achter dat ik een dode pixel op mn touch screen heb. Hij is alleen op zwarte/heel donkere vlakken te zien, maar ik kan hem toch gewoon opsturen naar nintendo?

Heeft iemand van jullie trouwens al een dode pixel of meerdere?

Laatst bewerkt: 21 apr 2005
  19. Phoenix NL

Phoenix NL ...

Leuk Bevonden:
    1
    Toen ik mijn DS had gekocht en ik kwam thuis, zag ik direct 2 dode pixels erop zitten. Ben terug gegaan naar de winkel en ik kon um zo omruilen. Kwam ik thuis met een nieuwe DS, zat er maar 1 pennetje bij... |:- Het regende ook nog keihard dus ik was superboos en kwam helemaal chagrijnig die winkel binnen. Maar nu is mijn DS eindelijk in orde.

Maar ik hoor best wel vaak dat mensen een dode pixel op hun DS hebben... :{

20. Grote Smurf

Grote Smurf Tsjah...

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb er iig geen last van.

De mensen met een PSP moeten minimaal 3 dooie pixels hebben voordat dat ding omgeruild kan worden... :D

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina