[PC] Nintendo DS - Deel 2

Discussie in 'Games' gestart door VliegtuigNL, 25 mrt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.706
    Ik had er in het begin ook geen last van, maar nu, na een week heb ik er opeens eentje die alleen op donkerblauw, zwart opvalt rechts op mn touchscreen

2. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Zelda DS online!!!!

In hetzelfde magazine dat meer informatie en beelden over The Legend of Zelda (GameCube) los liet zijn nu ook de eerste details van The Legend of Zelda DS vrijgegeven. Nintendo heeft in dit magazine aangegeven dat het spel online-speelbaar is.

The Legend of Zelda DS zal geen Four Swords-deel zijn. Het spel zal een ander concept dragen. Er is echter wel meer interactie met de personages, vandaar de online-modus.

bron: insidegamer

3. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    Ik kan niet wachten tot de echt innotieve games komen, wario ware blijft nog wel leuk, maar ik heb honger naar meer.

4. Lexiuz

Lexiuz ...---...

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik ook. Ik wacht egt op Nintendogs en een goed RTS/RPG spel

5. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Yoshi Touch and Go komt binnenkort (import usa is ie er al een tijdje, heb hem zelf ook, topgame), Kirby is binnenkort te importeren, volgende week komt Nintendogs uit in Japan. Om maar even 3 games te noemen.

6. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    yoshi lijkt me te klein om echt leuk te zijn, ik wacht ook op kirby dus:)

7. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Dacht ik dus ook eerst. Maar het is superverslavend!!! Je blijft maar spelen. Ik heb van een vriend WarioWare geleent, maar na 45 min begon het toch een beetje saai en herhalend te worden. Je hebt het gevoel dat je niet echt speelt.

8. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    Mijn touchscreen was eerst helemaal niks mee. Gister avond zag ik ineens zon vaag puntje boven in de hoek. Er zit geen kuiltje (gaatje dacht ik eerst) of juist een soort van vlekje erop. Is dat dan een dooie pixel???
    En betekent het dan dat je gewoon nog dooie pixels kan krijgen??? Ik heb er geen last van want zit boven in de hoek maar als ze gewoon ineens erbij komen is wel rot. En hoe kan dat zo ineens???

9. Lexiuz

Lexiuz ...---...

Leuk Bevonden:
    0
    Hope da Nintendogs snel in Europa of Amerika uitkomt want het lijkt me nie egt handig om een Japans Nintendogs spel te hebben.

10. Shcaap

Shcaap Liev Gastje

Leuk Bevonden:
    4
    Beter opletten als de juf nederlands uitlegt Lexiuz. :)
    Maar iig, Polarium, in het begin had ik iets van, damn dat is makkelijk, maar ja, er zitten wel wat brein brekers tussen. Gister kwam ik maar niet uit nr28.
    kwam vanmorgen om 5 uur thuis, stom dronken, heb ik em in 1x clear :confused:
    had toen ook een puzzle gemaakt, kan em allee nu niet meer oplossen :/

0304252863
    0304252863
    7827719703

Leef je uit :)

Laatst bewerkt: 24 apr 2005
  11. Lexiuz

Lexiuz ...---...

Leuk Bevonden:
    0
    Oke zal het proberen Meneer Shcaap.

12. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Lol, hijs echt uber simpel:D Ik zit overigens vast bij 45 tm 50(behalve 48 dan, die heb ik kunnne halen).

13. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    Het was vandaag zon mooi weer. Dus ik dacht lekker in de tuin DSen. Lekker in het zonnetje, nou niet dus. Je ziet helemaal niks in de zon. Ook als ik het lampje uitzet. Bij de advance moest je ligt opzoeken. En nu moet je uit het ligt blijven. :mad: srry dit minpuntje moest ik tog even melden.

14. Phoenix NL

Phoenix NL ...

Leuk Bevonden:
    1
    Daar kwam ik ook achter ja, op school wilden we ook lekker in het zonnetje DSen, maar je zag bijna niks. Toen zijn we maar weer naar binnen gegaan. :{ Wel een nadeel dit, vooral omdat ie portable is wil ik ook buiten kunnen spelen...

Laatst bewerkt: 24 apr 2005
  15. Fnx

Fnx Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ook met de backlight uit? misschien helpt dat?

16. Aphrodite

Aphrodite MacBook en iPod

Leuk Bevonden:
    0
    Jammer dat je in zonlicht niet goed kan gamen...

Maarja... ik heb 'm nu in de verkoop en waarschijnlijk morgen verkocht. Ik vind het weer super tegenvallen, net als de GBA. In het begin erg leuke games (Mario Kart bijv.) en dan opeens totaal niets interessants.

17. SoulFighter

SoulFighter XBW Zeur

Leuk Bevonden:
    0
    ik dnek niet dat het verstandig is je ds nu al te verkopen alleen op basis dat er nog niet zoveel leuke games zijn.
    het is pas net gelaunched, ik denk dat de echte games die gebruik zullen maken van de mogelijkheden van de ds nog gaan komen, en dat die de moeite waard zijn (daarom w8 ik ook ff met de ds kopen tot dat er echt iets is wat ik cool vind).

btw. mijn vriend die heeft dus ook een ds, maar die heeft ook al een blauw/zwarte pixel gekregen op zn schermpje (dode pixel?)

18. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Ik heb er niet superveel last van hoor. Je moet gewoon de zon van voren hebben, en dan je backlight uitzetten, dan is nog goed te zien.
    Trouwens dat heb je met alle schermpjes buiten. Telefoons, gba, gbasp, DS, PSP etc..

Ik vind het ook stom om nu je DS te verkopen. Er komen zat vette titels aan!!

19. DriesM

DriesM Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wouter! is het nog gelukt op de metroid demo te laten multiplayeren?

20. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Nee! Helaas nog niet.
    Niemand in de buurt heeft een DS :mad:
    Een vriend van me heeft wel een DS, maar we hebben het nog niet geprobeerd.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina