1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Nintendo DS - Deel 2

Discussie in 'Games' gestart door VliegtuigNL, 25 mrt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DriesM

DriesM Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik woon in leidschendam, als de DS nou nét iets meer bereik had :9

2. Centurion

Centurion Survivor

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb wel eens met de DS van iemand anders tegen iemand gemulti-playered met Metroid Prime..

3. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
  4. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Japanse Sales: 18 - 24 april

In 1 klap maar liefst 4 nieuwe DS titels in de Top 10, tevens is er ook plaats voor een nieuwe GameCube titel. *UPDATE* Ook de hardware cijfers zijn binnen!

De DS doet het erg sterk in Japan met de komst van Nintendogs, alle 3 versies van de game staan in de top 10, en zo is ook goed te zien welke versie met afstand het populairst is. De GameCube is de puppy's nog wel de baas met de nieuwe Fire Emblem game, die enorm goed verkoopt en plaats 2 in beslag neemt. Verder moeten we natuurlijk de nieuwe Naruto voor de DS en Megaman Zero 4 niet ongenoemd laten, dus bij deze. We hopen dat we morgen de hardware sales er ook bij kunnen zetten!

Software: Platform / Titel / Publisher / Deze week / Vorige week
    1. (PS2) Romancing SaGa: Minstrel Song [Square Enix] - 217,000
    2. (NGC) Fire Emblem: Souen no Kiseki [Nintendo] - 102,000
    3. (NDS) Naruto 3 for DS [Tomy] - 84,000 (new)
    4. (NDS) Nintendogs: Shiba and friends [Nintendo] - 83,000
    5. (NDS) Nintendogs: Dachs and friends [Nintendo] - 53,000
    6. (NDS) Nintendogs: Chihuahua and friends [Nintendo] - 46,000
    7. (PS2) Baseball L!ve 2005 [Namco] - 44,000
    8. (GBA) Rockman Zero 4 [Capcom] - 38,000
    9. (PS2) Gundam: One Year War [Bandai] - 30,000 / 234,000
    10. (PSP) Shutokou Battle [Genki] - 29,000

De verkopen van Nintendogs hebben de totale verkopen van de NDS een flinke 'boost' gegeven. Bijna 100.000 exemplaren gingen er in 1 week tijd over de toonbank.

Hardware: Platform / Deze week / Vorige Week / Totaal 2005
    1. Nintendo DS - 96.191 / 21.698 / 676.310
    2. PlayStation 2 - 33.080 / 30.572 / 788.353
    3. PSP - 33.004 / 28.950 / 757.876
    4. Game Boy Advance SP - 10.820 / 10.529 / 265.512
    5. GameCube - 8.329 / 3.376 / 93.449
    6. Game Boy Advance - 422 / 397 / 9.146
    7. Xbox - 112 / 315 / 6.089

www.m-gaming.nl

5. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    Naruto DS?? Daar heb ik nog geen 1 screen van gezien terwijl die daar dus al gewoon in de winkels ligt. Als nou 1 japanse gamer Nederlands of Engels kon spreken kon hij al snel reviews voor ons maken :D maar ja :mad:

6. Kaneda

Kaneda Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ''pas'' sinds vandaag de nintendo DS met mario 64 ds, en ik ben er iig erg blij mee. Volgende week ga ik met de bus naar italie...ik weet wel wat ik de eerste 10 uur ga doen:) Mja ik hoop dat ik snel de mulitplayer is kan uitproberen, zou wel relaxed zijn als meer mensen in die bus toevallig een ds hebben:). De psp komt toch pas rond september in nederland uit? dat las ik in de pu...of hebben ze het mis?

7. Centurion

Centurion Survivor

Leuk Bevonden:
    1
    Nee volgens mij komt die inderdaad pas in september uit.

8. Kaneda

Kaneda Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik hoop eigenlijk wel dat ze een smash bros uitbrengen voor de DS...jammer genoeg is er nog niks aangekondigt. Maar dit zou een perfecte multiplayer game voor de DS zijn.

9. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.706
    Zoek maar eens op jump jump superstars. En aangezien Naruto de kant op komt van de VS in september, is er misschien wel een kans dat we daar ook een release zien van die game (mits het populair is in de VS)

10. Kaneda

Kaneda Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    jump superstars ziet er echt vet uit, en maakt ook kicke gebruik van de ds. Dit zijn het soort games waar ik naar uit kijk:D

Laatst bewerkt: 5 mei 2005
  11. Chaos

Chaos Simsalabim

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb er gister ook 1 gehaald. Van iemand die hem bij abbonement kreeg, hij had er Rayman DS en een Rayman tasje bij. Nooit gebruikt, dus ik heb een nieuwe, alleen voor ongeveer de helft van de prijs. :D Wel leuk ding, ziet er erg mooi uit, alleen dat touchscreen is even wennen. En verder vind ik het irritant dat als je in het menu ergens mee stopt, je de DS opnieuw moet aandoen. :confused:

12. Aphrodite

Aphrodite MacBook en iPod

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb mijn DS inmiddels verkocht. Dit ding heeft me wederom teleurgesteld net zoals de GBA en GameCube die ik ook heb gehad.

VOordat jullie denken dat ik een fanboy ben...dan zitten jullie er helemaal naast. Heb altijd alle consoles gehad van alles, dus ook van sega etc.

Ciao.

13. Chaos

Chaos Simsalabim

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom precies? Ik heb ook een Gamecube en vind hem niet onderdoen voor de Xbox eigenlijk, alleen zijn de controllers minder en de snoeren veel te kort. 8) De GBA heb ik net verkocht, heb ik ook veel plezier van gehad. (35 uur met Golden Sun was nog te kort _O_)

14. Fnx

Fnx Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nog steeds heel veel uren achter de kiezen zitten met Kirby! Net terug van vakantie, echt het tofste spel voor de DS dat ik heb gespeeld. Zo verslavend, zo leuk. Aanradertje..!

Aan het zwembad met 2 lui ge picto chat, en metroid demo gemultiplayered. Ontzettend goed!!

15. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.706
    Gamecube controller minder? Ik vind die controller echt perfect in de hand liggen etc. Maarja, smaken verschillen

Weet iemand trouwens wanneer Kirby in de US uitkomt?

16. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Mijn DS heeft ook een nieuwe baasje gekregen.
    Maar de GBA en Gamecube heb ik nog steeds , maar game hierop alleen nog de Zelda games.

Kirby: Canvas Curse - Release datum US : 13 Juni 2005.

17. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    Ik ga deze maand ook een DS kopen, neem Polarium erbij denk ik. Dit wilde ik even melden :p :)

18. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.706
    Black & White DS komt eraan :). Black & White vond ik op de pc een topper, ook al is er veel kritiek op geweest.

dat zijn wat screens die ik wel aardig vond

19. Chaos

Chaos Simsalabim

Leuk Bevonden:
    0
    Ziet er wel mooi uit. Op de PC vond ik het niet echt leuk, maar het is wel typisch zon spel wat je even tussendoor kan doen. :+ Prima geschikt voor de DS dus. ;)

20. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    B&W op de pc vond ik enorm saai, en ik denk niet dat ik van standpunt verander ;)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina