1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Nintendo DS - Deel 2

Discussie in 'Games' gestart door VliegtuigNL, 25 mrt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Volgens www.dimplus.nl komt NFSU2 voor de DS op 27 mei en hij kost 32.99 euro.
    Ik zie trouwens ook dat ze daar Pac Pix hebben. Wat voor soort game is dat eigenlijk?

2. Fnx

Fnx Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Pac Pix lijkt me ook gaaf, je tekent zelf je pacman en je tekent zelf de muren. Zo eet je alle enemies op. Voor meer info zou ik als ik jou was even koekeloeren op gamespot.com of ign.com.

3. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Thanks! :)

4. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    De Splintercell DS releasedatum staat Hier voor 1 juli.
    Ik hoop op iets eerder :mad:

5. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Hier nog een filmpje, dat je een idee hebt :)

6. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Mijn dank is groot! :)
    Ziet er best verslavend uit, misschien wel de moeite waard. Volgens mij hoor je trouwens op de achtergrond het geluid van sonic, tenminste je hoort volgens mij die ringen :cool:

7. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    hoop ik ook, dan kan Sam mee op vakantie :cool:

8. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    "Aardschokkend" DS nieuws

Vroeger hadden we het niet, en tegenwoordig is het doodnormaal: de Trilfunctie op je controller. De N64 kwam er als eerste mee, en werd daarna door alle andere console fabrikanten overgenomen.

Alleen de Handhelds lopen nog een beetje achter. De GBA heeft wel bepaalde games die Rumble functie hebben, maar die werkt alleen met de desbetreffende game. Maar Nintendo is blijkbaar bezig om het algemener te maken voor de DS.

Want Metroid Pinball DS zal een Rumble functie ondersteunen. Daar is men achter gekomen op de E3 van afgelopen week. Tijdens het opstarten vraagt het spel om een "GBA Option Pak".

Nu is alleen nog de vraag, zal de deze Rumble Pak de normale grootte hebben en zal die de nieuwere games gaan ondersteunen? Wij kijken uit naar het vervolg met trillende handen.

www.dgs-online.nl

9. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1
    Pac Pix valt erg tegen hoor. Ook het tekenen en de reacties daarop gaan lang niet zo goed als het eigenlijk zou moeten.

10. shizzle.be

shizzle.be Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Die Rumble functie zal waarschijnlijk de grootte hebben van een GBA-cartridge. Die steek je dan in het GBA-slot van je DS. Maar om eerlijk te zijn zit ik niet te wachten op een rumble-functie voor mijn DS. ik heb nog nooit het gevoel gehad dat een rumble-functie iets extra geeft aan een game. Aan mijn gsm daarentegen... :)

11. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.706
    jij hebt de japanse zeker? Ik wacht wel lekker tot iets vna 13 juni. Dan kan ik hem tenminste in het engels spelen en hij is bij mn gameshop niet zo duur vergeleken met de prijzen van europese games in de europese winkels :p

12. Chaos

Chaos Simsalabim

Leuk Bevonden:
    0
    Thanks, had het net ook gezien. Volgens mei stond er eerst 6 of 7 mei. Naja, hopelijk is het het wachten waard, de filmpjes zagen er wel leuk uit (beetje slechte kwaliteit alleen, van Gamespot).

13. gaizka

gaizka Ajax Kampioenen !!!

Leuk Bevonden:
    10
    zijn gewone gba spellen ook goed speelbaar op de ds, bijvoorbeeld donkey kong advance? ik bedoel qua knoppen...

die pre used bakken van frs zijn trouwens een goed idee, liggen daar al veel ds spellen over het algemeen?

14. pls_devil

pls_devil Guest

en zou je met een stylo kunnen werken op gba spellen? zou wel handig zij, advance wars 2 met stylo :D

15. Chaos

Chaos Simsalabim

Leuk Bevonden:
    0
    GBA zijn prima te spelen op de DS, ook qua knoppen. Veranderd eigenlijk niks. Er liggen nog niet veel gebruikte DS games, wel wat, maar die zijn niet veel goedkoper.
    Je kan geen stylo gebruiken met GBA spellen, omdat die spellen dat uiteraard niet ondersteunen.

edit: pls devil, je sig staat vol spelfouten, denk niet dat Bill dat zo heeft gezegd ;)

Laatst bewerkt: 24 mei 2005
  16. pls_devil

pls_devil Guest

check google, ma k ben een slechte overschrijver: hij heeft het degelijk gezegd 8)

17. Franko

Franko Lets Roll

Leuk Bevonden:
    0
    zo en niet zon beetje slecht ook dan:)... kelere klopt geen zak van:p

18. Fnx

Fnx Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Achja, je hoeft hem niet persee in het engels hoor, in het japans is hij ook prima te spelen. Maar je moet hem echt halen ja, geweldig spel.Hele hoge replay waarde! Heb er trouwes 38 euro voor gedokt, valt wel mee toch.

Trouwes, hebben andere mensen ook last van dat soms de knop van het D-Pad naar beneden iets blijft hangen of iets dergelijks?

Laatst bewerkt: 25 mei 2005
  19. Grote Smurf

Grote Smurf Tsjah...

Leuk Bevonden:
    0
    Nintendogs lijkt me zeker een gaaf spelletje om te hebben, maar ik weet niet of ik het zo vaak zal gaan spelen....

Die ds gebruik ik vaak voor in de trein oid, en ik zie mezelf nou niet tegen die DS zitten praten in een stampvolle trein 8)

20. Fnx

Fnx Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ach daar moet je gewoon lak aan hebben ;) Nintendogs lijkt mij ook de bom. Wacht nog steeds op een vette RPG. Een soort Sudeki op de DS..

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina