[PC] Nintendo DS - Deel 2

Discussie in 'Games' gestart door VliegtuigNL, 25 mrt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vinnie 78

Vinnie 78 Vinnie vinyl

Leuk Bevonden:
    0
    Deze heb ik net gehaald:

2. Lexiuz

Lexiuz ...---...

Leuk Bevonden:
    0
    En, is ie goed?

3. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    Ja ik ben ook we benieuwd. Hoe zijn de graphics? Want al die filmpjes die ik op internet heb gezien zagen er allemaal niet uit. Maar kan aan de kwaliteit liggen. :{

4. Vinnie 78

Vinnie 78 Vinnie vinyl

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het spel ff gespeeld en ik moet zeggen dat ik het wel aardig vind. De graphics zien er redelijk uit en het geluid is goed.
    Ik heb de DS pas 3 dagen, dus ik weet niet wat de standaard is met beeld en geluid.

De mini-game wat ik heb gespeeld, om de motor te tunen, slaat nergens op. Je moet het touch screen gebruiken. Of ik kan het niet, of het werkt gewoon niet.

Laatst bewerkt: 25 mei 2005
  5. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    Zit de Free Roam mode er ook in? Dat je gewoon rondkan rijden in een grote stad? Of race je race na race?

En hoe zit het met ut eigen stikkers maken\tekenen?

6. Vinnie 78

Vinnie 78 Vinnie vinyl

Leuk Bevonden:
    0
    Er zit helaas geen free roam mode in. Je moet race na race rijden en je moet winnen om de volgende race te unlocken. Wel kun je kiezen uit de verschillende race mode's zoals sprint, drag en nog een paar. Ook kun je kiezen uit careermode of free race.
    Wat betrefd het tekenen van eigen stikkers, daar moet je je niet te veel van voor stellen. Je kunt op het touch-screen een tekening maken. Het upgraden van je auto is, zover ik het heb gezien, best uitgebreid.

7. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    Ik heb trouwens nog een tip. Hebben jullie ook dat je touchscreen beschadigt? Ik doe super voorzichtig ermee en tog komen er af en toe een paar krasjes. + ik ben altijd bang dat ik uhm mol, omdat je er natuurlijk in de meeste games veel gebruik van maakt. En omdat ik er nog lang mee wilt doen.

Ik heb op een amerikaanse DS site gelezen dat er veel mensen een Wattestaafje\Oorstaafje gebruiken. Ik heb dit geprobeerd en het werkt perfect. Mischien een tip voor jullie.

PS: Het is wel ff wenne op het begin. :D

/Edit: Pictochat en het preciese tikken werkt ook goed. Ik heb het ff bij dat mario tekenen geprobeert en het lukt gewoon hetzelfde als met de stylus. _O_

Laatst bewerkt: 26 mei 2005
  8. Dodgie

Dodgie Beat me up Scotty

Leuk Bevonden:
    10
    Volgens mij kan zo'n touchscreen best veel hebben voordat het de geest geeft. Was laatst bij de intertoys, en daar was het touchscreen ook zo verrot dat het leek alsof iemand WarioWare met een zwitsers zakmes had gespeelt. Deed het nog perfect :) Dus afgezien van dat het niet zo netjes staan, hoef je je niet zo veel zorgen te maken denk ik.

9. Vinnie 78

Vinnie 78 Vinnie vinyl

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil graag een RPG spelen op de DS, maar die zijn er nog niet.
    Na wat zoeken heb ik gevonden voor de GBA: Final Fantasy: 1&2 en Final Fantasy: Tactics.
    Wie kan mij wat vertellen over deze 2 game's.
    Zijn ze de moeite waard om nog te kopen en welke van de 2 is beter.

EDIT: Of zijn er nog ander/betere RPG's op de GBA.

Laatst bewerkt: 27 mei 2005
  10. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.706
    Golden Sun is een geweldige RPG voor de GBA, ik heb er zelf erg van genoten en moet nog steeds deel 2 spelen

11. Chaos

Chaos Simsalabim

Leuk Bevonden:
    0
    Precies, heb hetzelfde hier. Golden Sun 1 was echt subliem, heb me er ruim 30 uur mee vermaakt. Ben nog steeds benieuwd naar deel 2, maar die haal ik wel eens in de uitverkoop ofzo. ;)

12. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Golden Sun is idd een meesterwerk, zowel deel 1 als deel 2. Een must!

13. Vinnie 78

Vinnie 78 Vinnie vinyl

Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt voor de tips. Ik zie alleen dat ze nog € 45,- kosten overal en de spellen zijn al 2-3 jaar oud. Dan maar kijken of ik ze 2de hands kan krijgen.

14. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    Golden Sun is idd heerlijk. Deeltje 1 had ik van een vriend geleend, ongeveer 35 uur had ik hem uitgespeeld. Deeltje 2 zelf gekocht, vorige zomervakantie was ik op ongeveer 20 uur, maar toen liep ik vast (denk ik dan nog steeds :p ). Als ik op vakantie ga zal ik hem wel weer erg veel spelen.

Final Fantasy: Tactics heb ik ook, maar dit is niet echt een typische RPG. Dit is tactisch wwz dat 'het een soort schaken is'. Je hebt een speelveld, waarover je je mannetjes kan bewegen, per beurt kun je een mannetje verplaatsen in een gegeven aantal vakjes.

15. Vinnie 78

Vinnie 78 Vinnie vinyl

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben overtuigd, ik heb de spellen al geregeld.

16. r_xbox_gamer

r_xbox_gamer Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Ik vond eigenlijk Golden sun niet zoveel aan, sword of mana vond ik veel beter mischien omdat dat niet turn-based is.

17. Fnx

Fnx Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je MOET ook Mario & Luigi : Superstar Saga krijgen damn die is ook goed!

18. Vinnie 78

Vinnie 78 Vinnie vinyl

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb Golden sun al geregeld. Over het algemeen vind ik turn-based wel leuk. Toch bedankt voor de tip, ik zal het onthouden.

Die heb ik al gehad op m'n GBA. Voor de DS heb ik super mario 64, dat is wel genoeg Mario voor mij. Toch bedankt.

Laatst bewerkt: 31 mei 2005
  19. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1
    Fire Emblem is ook een must. Een tactische RPG zoals Advance Wars, maar dan VEEL dieper en gaver (het verhaal iig =P). Echt een top game waar heel wat uurtjes in zullen gaan!

20. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    Ik moet nog ff Super Mario 64 DS kopen voor ik op vakantie ga...
    Wie heeft hier ervaring mee? Ik las dat de besturing minder is, wat vinden jullie hiervan?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina