1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Nintendo DS - Deel 2

Discussie in 'Games' gestart door VliegtuigNL, 25 mrt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Knarf

Knarf X-Power.be

Leuk Bevonden:
    0
    Het viel me trouwens op toen ik de laatste PU eens zat door te bladeren wat een goed (toekomstig) games aanbod de DS ondertussen heeft(het heb op internet ook wel gevolgd, maar in de PU staat het altijd heel duidelijk). Veel van mijn vrienden hebben al een DS gekocht, ik nog niet, omdat ik het liefst de Xbox 360 bij de launch koop en daar dus voor aan het sparen ben. Maar met games als: Advance Wars Dual Strike( _O_ Heb de eerste twee delen echt veel gespeeld, vooral multiplayer is top voor een handheldgame), Kirby: Canvas Curse (Maakt nog beter gebruik van het touch-screen dan dan Yoshi touch&go), Castlevania: Aria of Sorrow, Mario&Luigi 2, Mario Kart en Sonic Rush(lijken me ook leuke games). En natuurlijk is een handheld ideaal geschikt voor puzzelspelletjes als: Meteos en Tetris. Ook een game als Elektroplankton lijkt me leuk.
    Nog nooit hebben zoveel games op een handheld mij aangesproken en ik denk dat ik de DS maar gewoon ga lenen :cool:
    Al vind ik wel de graphics een beetje tegen vallen op de DS, erg jammer dat veel developers voor 2D kiezen.

2. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    haha, ik zie dat je geen baan hebt :eek: nu al sparen voor de 360 :p Ik doe dat in 2/3 maandjes :cool:

3. Fnx

Fnx Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoor trouwes dat Another Code juist heel erg lang is.. Hij is echt cool. Ik heb nu ook een verschillend aanbod in games, puzzle (polarium), adventure (AC), platform (kirby), schieten (metroid), fun (wario).. en ik koop binnenkort ook weer een ander voor de vakantie :p

DS OWNATSJ _O_

4. Slurpgeit

Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    7
    Heb another code na 5.5 uur al uitgespeeld.. :{

5. Fnx

Fnx Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    h4x0r ;)

Nee maar dat is eigenlijk VEEL te weinig.. Heb jij nooit vastgezeten ofzo?
    En is het einde goed? :confused: :eek: :{

6. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    wat is trouwens jullie Highscore met Polarium (in Challenge)? de mijne ~484000, een D-
    :{ Ik denk dan, hoeveel moet je wel niet scoren voor een A :|

7. Zephyrus

Zephyrus ...

Leuk Bevonden:
    0
    ik krijg binnenkort Kirby binnen vanuit Liksang, wanneer die binnen is, en alles goed is; zet ik Meteos in de bestellijst en dan hoop ik dat Kirby me net zo lang bezig houdt als het duurt voor meteos om hierheen te vliegen ;)

8. Fnx

Fnx Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zephyrus, dat doet Kirby wel :D Het heeft zo'n ontzettend hoge replaywaarde, ik heb hem 2x uitgespeeld nu (verschillende characters) en je hebt minigames en ook nog eens de munten die je moet verzamelen om allemaal coole zut te unlocken. Dus maak je daar maar niet druk over ;)

Meteos trekt mijn aandacht eigenlijk helemaal niet, ik weet niet zo goed wat ik mij er bij voor moet stellen. Ik heb altijd zoiets van een soort Polarium challenge mode..?

9. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    en wat is je highscore? O-)

10. JT Chinaski

JT Chinaski Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Meteos heb ik ook al een hele tijd heel goed spel en verslavend, binnenkort ff Another Code voor op vakantie kopen.
    En 8 Augustis komt Jump Superstars in Japan uit die wil ik ook graag en Kirby ook.

11. Slurpgeit

Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    7
    Weet ik veel, ik speelde gewoon, en ik was opeens klaar. Alle puzzels gingen vrij vloeiend. Einde ga ik uiteraard niks over verklappen. ;)

12. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Ik hoop ook dat ze een beetje opschieten met Nintendogs en Lost in Blue. Naar beide kijk ik heel erg uit.
    Weet iemand wanneer Metroid Prime Hunters eigenlijk uitkomt? Is nog niet veel over bekend.

13. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    op lik-sang staat ie op 22 Augustus

14. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Metroid bedoel je dan toch?
    Ben trouwens zeer benieuwd naar Animal Crossing DS en MarioKart DS. Stel je eens voor hoe vet dat straks word online _O_

De DS heeft voor de komende tijd een zeer sterke line-up. De DS was ook zeer sterk op de E3. De PSP line-up vind ik beduidend minder en de E3 was voor de PSP ook wat minder.
    Ik heb zowel een DS als een PSP, maar de line-up van de DS vind ik sterker. Maar ook op de PSP komen wel aardig wat vette titels.

Als je bijvoorbeeld ook naar de sales kijkt in Japan, dan doet de DS het een stuk beter, qua hardware en helemaal qua software. Ik denk dat Nintendo er echt goed aan heeft gedaan om de hardware en de games van de DS zo vernieuwend en anders te maken.

Laatst bewerkt: 27 jun 2005
  15. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Hè ik wil nog een nieuwe game voor op vakantie ... Is het waar dat je Another Code binnen 6 uur hebt uitgespeeld :confused: Gezien deze Quote;

Want ik ga namelijk 2 weken op vakantie, en geen 6 uurtjes .....

heeft iemand enig idee hoe laat Animal Crossing uitkomt :confused:

16. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    21 November 2005

Ik wacht nog steeds op Splintercell DS :mad: Hij zou morgen uitmoeten komen. De release was toch de 28e? :'-( Dit was het spel dat ik mee wou nemen op vakantie aangezien de andere titels die uitzijn mij niet echt boeien.
    Alhoewel... Als ik splintercell niet kan nemen neem ik maar Golden eye :cool:

Laatst bewerkt: 27 jun 2005
  17. valley man

valley man Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had juist Pac Pix voor de DS, en in het begin was het wel grappig, maar op een gegeven moment wordt het gewoon veel te chaotisch om dit spelletje nog een beetje leuk te kunnen spelen, dus wil ik het deze week weer inruilen voor 20 euro korting bij de FRS. Ik wil namelijk een spel waar ik me de hele vakantie een beetje mee kunnen vermaken, en op dit moment ben ik ook redelijk uitgekeken op Mario DS. In eerste instantie leek Another Code me wel aardig, maar dat doe ik dus echt niet als je het in minder dan 6 uur uitspeelt. :'-( .....

Iemand nog een idee wat een tof spel is waar je je gewoon lekker een paar uur mee kunt vermaken voor in de vakantie?

18. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    importeer Kirby als je dat nog red voor je op vakantie gaat.

19. Zephyrus

Zephyrus ...

Leuk Bevonden:
    0
    of meteos, lekker verslavend
    dat ga ik nu namelijk doen, meteos importen (ik heb kirby al ;)

maar vraagje:
    waar kan ik beter bestellen/is betere service/sneller/betrouwbaarder, bij Liksang of bij DVDboxoffice.

Kirby kwam van Liksang en prachtservice, had hem al na 7 dagen!
    maarrr Meteos (US) kost bij Liksang 50 euro en bij DVDboxoffice 50 Cad (komt neer op 30 euro!!). Maarrr, is DVDboxoffice net zo snel/betrouwbaar? en is de Meteos vanuit dvdboxoffice inderdaad een engelstalige versie van Meteos?

20. Fnx

Fnx Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    DVDBoxoffice is geweldig maar de verzendtijden zijn wat langer.. en ja meteos is dan engels ja!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina