1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Nintendo DS - Deel 2

Discussie in 'Games' gestart door VliegtuigNL, 25 mrt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zephyrus

Zephyrus ...

Leuk Bevonden:
    0
    okay dan haal ik hem bij DVDBoxoffice, ik heb nu toch Kirby dus vervelen is lastig ;)
    en het verschil van 20 euro tussen liksang en dvdboxoffice maakt het toch wel erg aantrekkelijk, ook al moet ik klein beetje langer wachten

2. Fnx

Fnx Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    inderdaad, je bent gek als je hem toch bij lik-sang haald.

Kirby is goed he? :)

3. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1
    Ben nu ook die DVD Box Office aan het bekijken en heb op dit moment Kirby: Canvas Curse, Meteos en Fire Emblem: The Sacred Stones (wist niet eens dat deze al op de GBA te koop was!) in mijn karretje zitten. Maar ik ben toch wel benieuwd naar hoe lang de verzendtijd dan ongeveer is. Ik heb dus 3 games die (als het goed is) allemaal in voorraad zijn en gewoon uit zijn. Ik wil met CC betalen. Wanneer kan ik de games dan ongeveer verwachten?

4. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    staat op de site: 7 à 21 dagen. Of je hebt er 8€ meer voor over, dan wordt ie sneller verzonden (via DHL)

5. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1
    Dat zal dan wel DHL worden ;0 Morgen ff kijken of ik geld op mijn rekening heb staan en dan bestellen I guess.. Ik moet Fire Emblem hebben!!! En de DS titels ook maar dan =P

6. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    Heb AC nu ook al vanaf de Release maar nu al 5x Uitgespeeld. als je alles al weet loop je gewoon door en kan je het Spel gewoon binnen 1/2 Uur uitspelen.
    er word veel gepraat maar de game is echter klein.
    Ik vind het wel jammer dat hij zo klein is en de verhaal vond ik ook weer niet echt...

7. Zephyrus

Zephyrus ...

Leuk Bevonden:
    0
    wow das best snel :|
    Kirby is zeker wel vetjes, echt een game die ik waarschijnlijk nog lange tijd zal spelen. Vind het echt geweldige gameplay, maar ik blijf een beetje bang dat ik er snel doorheen ben, maar als ik dan kijk naar daar waar je de medailles kan inruilen denk ik meteen: 'neehj, hier ben ik nog lang mee bezig :D'.
    Ik ga morgen (dan issie uit volgens dvdboxoffice) meteos bestellen, maakt me niet uit of ik een week of 2 moet wachten, het is het waard!
    30 euro voor Meteos dat is toch nix!! (Nu maar hopen dat ze hem op voorraad hebben)

8. Shcaap

Shcaap Liev Gastje

Leuk Bevonden:
    4
    gast, ik hoop maar dat je geen mastercard van de rabobank gebruikt, een aantal zijn preventief geblokeerd, die van mij gelukkig niet :)

Laatst bewerkt: 28 jun 2005
  9. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    En hoe lang doe je ongeveer over Mario DS ?

Want WW: Touched heb ik gister gehaald, en ik heb nu al zo'n 85 % van de minigames vrijgespeeld 8)

10. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    ja, dat wil ik ook even weten, ik ga hem zaterdag halen :D

11. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    Ik ben al best wel lang bezig met Mario 64 DS. Ik heb uhm sinds de release van de ds en zit pas op de 73 sterren. Als je Mario 64 op de 64 gespeeld heb dan ben je denk ik wel wat sneller klaar omdat je al weet waar je sterren en hoe je ze moet halen. Er zijn 20 nieuwe sterren bij gekomen. In tot aal zijn het er 150. En ook de minigames die erbij zitten zijn verslavend. :D

12. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Ik ga deze ook binnekort kopen :)

Maar ik heb de N64 versie nog nooit eerder zélf gespeeld ... Ik ken alleen het eerste level ervan. Dus hier ben ik nog wel ff zoet mee in de vakantie !

/Edit: Er zijn toch iets van 35 minigames ? Of heb ik dit verkeerd ?

13. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    het enigste wat ik me herinner van de N64 versie was de Pinguin-race (door die tunnel, op je buik).. maar ik kan me niet herinneren dat daar een ster te vinden was. :)

14. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.754
    als het er 150 zijn zijn er 30 bijgekomen, aangezien de N64 er maar 120 heeft.

15. Shcaap

Shcaap Liev Gastje

Leuk Bevonden:
    4
    30 er bij dan :)
    ja bent opzich wel behoorlijk lang bezig met het spel

16. Zephyrus

Zephyrus ...

Leuk Bevonden:
    0
    das wel cool, ik ga vanmiddag Meteos bestellen met mijn Mastercard van de Postbank (geen rabo dus ;)) en ondertussen ga ik nadenken over wat de volgende game wordt, want ik heb nog wat geld over :p

al best mooie verzameling al zeg ik het zelf:

Wario Ware Touched
    Kirby Canvas Curse
    Meteos (nog niet binnen)
    ??? (nadat meteos binnen is, aanschaffen)

addit:
    ik overweeg misschien electroplankton, of mario 64...
    ahh in het begin zei ik nog: 'Ds heeft te weinig games' nu kan ik niet meer kiezen :D

addit2:
    okay ik weet het zeker: het wordt electroplankton importen vanuit japan.
    Dus nadat ik Meteos binnen heb vanuit Canada, importeer ik Electroplankton vanuit Japan. Ik laat jullie allemaal weten hoe beide games zijn uiteraard ;)

17. ThaBEN

ThaBEN Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jaaah Kheb Net Kirby Canvas Curse Binnen Gekregen :eek: !

HIJ ZIT NOG GESEALED VOOR ME OP ME BUREAU

KGA HEM NU SPELEN EN LAAT JULLIE ZO WEL WAT WETEN 8)

18. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    Ik heb alfast een vraagje voor degene die Kirby Canvas hebben. Zat er nou ook zon level maker in? Want ik dacht dat ik dat ergens gelezen had.

19. Zephyrus

Zephyrus ...

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb nog geen level maker, lijkt me beetje sterk als het er in zou zitten

je zal vast wel iets gelezen hebben van:
    'creëer je eigen platforms'
    daarmee bedoelen ze dat je met je stylus die regenbogen moet tekenen die kirby dan volgt. Dus wanneer je een ravijn hebt, kan je een brug erover tekenen en dan valt die kirby niet.

20. Lexiuz

Lexiuz ...---...

Leuk Bevonden:
    0
    Wanneer heb jij hem besteld want ik zit er op te wachten.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina