1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Nintendo DS - Deel 2

Discussie in 'Games' gestart door VliegtuigNL, 25 mrt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lexiuz

    Lexiuz ...---...

    Berichten:
    160
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok bedankt. Dan zal ik het spel wel zo krijgen want het is vorige week vrijdag verzonden.
     
  2. ThaBEN

    ThaBEN Active Member

    Berichten:
    877
    Leuk Bevonden:
    0
    Jah ik geloof dat het bij mij een kleine 2 weken duurde sinds dat er FILLED ORDER kwam te staan. het duurt in ieder geval echt niet langer dan 21 dagen!
     
  3. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    dus vanaf het moment dat er filled order staat, is het verzonden en duurt het nog hooguit 2 weken?
    got it thq!


    addit:
    hij staat nog steeds (sinds dinsdag) op Open Order
    kan dit betekenen dat ze de game niet langer op voorraad hebben?
    want het geld hebben ze als het goed is allang binnen (liksang heeft het altijd meteen binnen)
     
    Laatst bewerkt: 30 jun 2005
  4. ThaBEN

    ThaBEN Active Member

    Berichten:
    877
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmmz jah ik denk dat geld allang binnen is. Het is nu eenmaal gratis verzending dus ze rennen hun benen niet onder hun lijf vandaan ofzo. Ze sturen die shit gewoon met het eerste de beste vliegtuig dat hierheen komt mee. Maar bij mij was het in elk geval zeker binnen 21 dagen. Dus maakt je niet druk. Pas als 21 dagen voorbij zijn zou ik me druk maken ;) Succes
     
  5. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    okay thx :p
     
  6. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik zag trouwens dat Advance Wars in Japan uit is. Hier komt hij 30 september. Weet iemand of dit spel volledig in het Japans is? Want als ie volledig Japans is, dan is ie niet te volgen, en heeft importeren geen nut.
     
  7. Vegetom

    Vegetom whojow!

    Berichten:
    1.810
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik denk dat het wel helemaal Japans is. Als je van die scans uit zo'n Japans blad zag.
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
     
  8. ThaBEN

    ThaBEN Active Member

    Berichten:
    877
    Leuk Bevonden:
    0
    Jah de US release komt 3 oktober pas (dus das nog later dan in Europa (dus ook NL))! Maar ik heb hem toch bij dvdboxoffice.com besteld omdat ie daar €30,51 kost!
    De US release bedoel ik dan.
    Daar wacht ik wel 2 weekjes voor.
     
  9. valley man

    valley man Active Member

    Berichten:
    167
    Leuk Bevonden:
    0
    Toch nog een leuk spelleke weten te vinden voor de vakantie, al is het dan geen DS game...

    Zelda: the minish cap _O_
     
  10. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Goede keuze! Is echt een heel vet spel, ik heb hem ook.
     
  11. Lexiuz

    Lexiuz ...---...

    Berichten:
    160
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nou ook net Another Code gekocht. Zeer vet spel. Maar ik kom nie verder nadat ik da plakaat heb schoongeborstelt weet ik niet wat ik dan moet doen?
     
  12. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    Err, welk plakaat?
     
  13. Lexiuz

    Lexiuz ...---...

    Berichten:
    160
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, aan het begin dat er staat als iemand steelt dat hij dan wordt gestraft.
     
  14. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    Ik heb vanmiddag Mario gekocht :D Man, ik heb al 4 sterren 8) Heerlijk zeg
     
  15. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Dat schiet al op :9
    Ik heb er al in de 90 O-)

    Probeer ook die minigames eens, die zijn erg leuk.
     
  16. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    klopt, ik vind Wanted erg leuk 8) alleen vind ik Luigi daar altijd zo moeilijk vinden :p
     
  17. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Ja, die is idd redelijk lastig, maar wel uitdagend.
     
    Laatst bewerkt: 2 jul 2005
  18. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Ubi kondigt RPG Lunar: Dragon Song aan voor NDS

    Ubisoft kondigt vandaag het spel Lunar: Dragon Song aan, een RPG voor de Nintendo DS in de Lunar franchise, waarin al tien jaar geen geheel nieuw spel meer verschenen is. De eerste twee delen verschenen voor de Megadrive en kregen later een remake op de Playstation en Saturn. In 2002 liet de reeks voor het laatst van zich horen, met een spel voor de GBA dat zich eveneens baseerde op de originele games.

    Lunar: Dragon Song is een proloog op het eerste spel, Lunar: The Silver Star, en speelt zich een duizendtal jaren eerder af. Onder de godheid Althena is de wereld van Lunar een vredige plaats, maar helaas gooien demonen roet in het eten. Deze demonen moeten verslagen worden en de een van de weinige die over de krachten hiervoor beschikt is, in pure Japanse traditie, een jongetje, dit keer Jian genaamd.

    Lunar: Dragon Song voegt nieuwe personages, vijanden, wapens en items aan de spelwereld van Lunar toe. De gevechten vinden plaats via het Battle Card systeem. De verschillende kaarten die je gedurende het spel vindt, kun je gebruiken om de mogelijkheden van je personages bij te stellen. Via de WLAN optie van de NDS kun je items met andere spelers delen en ook de microfoon wordt ondersteund voor het geven van commando's in bepaalde situaties. Meer screenshots en informatie vind je hier:
    http://www.worthplaying.com/article.php?sid=26461&mode=thread&order=0

    [​IMG]
    [​IMG]

    Eindelijk een echte RPG voor de DS!! Ziet er tof uit!
     
  19. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.599
    Leuk Bevonden:
    8.702
    Ik wil meer rpg's voor de DS. Dit is een mooi begin, maar ik vind dat ze dat battlecard systeem gewoon eens moeten dumpen. Tegenwoordig heeft zowat elke RPG wel zo'n systeem, geef mij maar het oude RPG systeem, maar nu met de stylus :).

    Misschien kunnen ze nog wat toepassingen verzinnen met magic waarbij je bijvoorbeeld de stylus moet gebruiken. Dit hoeft natuurlijk niet perse bij magic, maar ook bijvoorbeeld bij speciale aanvallen. Zoiets als een speciaal patroontje tekenen voor een aanval.

    Gelukkig heb ik Golden Sun 2 nog niet gespeeld na Golden Sun 1 en moet ik die eerst nog ff hebben. Alleen blijven die verdomde GBA games zo duur.

    Edit: en trouwens, was dit spel niet al (minimaal) een maand bekend? Ik kan me dat iig wel herinneren
     
    Laatst bewerkt: 2 jul 2005
  20. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Zou Advance Wars de moeite waard zijn, als je Deel 1 en 2 op de Gba al hebt ?

    Want ik ben echt helemaal verslaafd aan deel 2, dus lijkt mij het nieuwe deel op de DS echt gruwlijk ! :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina