1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Nintendo DS - Deel 2

Discussie in 'Games' gestart door VliegtuigNL, 25 mrt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aphrodite

    Aphrodite MacBook en iPod

    Berichten:
    1.868
    Leuk Bevonden:
    0
    Metroid Prime is een erg mooie game voor de DS. Jammer dat deze is uitgesteld. Heeft ook voordeel, want dan wordt deze geperfectioneerd!

    Dat ze maar een remake maken van GoldenEye die op de N64 uit was, desnoods een port _O_
     
  2. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Bij de xbox waren toch aardig wat spellen die het zeer ver geschopt hebben. En dan heb ik het niet over Halo 1.
    Het probleem is met de DS denk ik, is de controls, bedrijven(game"makers") moeten even hun weg vinden hoe ze nu spellen gaan maken. Maar goed met dat project rub of weet ik veel hoe het heet is sega (ten minsten) erg ver gekomen..
     
  3. lekkerbek312

    lekkerbek312 Wicked

    Berichten:
    711
    Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand of mario64 inmiddels alweer te verkrijgen is?

    verder vind ik de besturing van metroid toch wel erg wennen hoor (ds in de hand en daarmee met de linker "trigger" schieten, pennetje andere hand. Of doen jullie het anders?
     
  4. Lexiuz

    Lexiuz ...---...

    Berichten:
    160
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb gister gewoon Mario 64 DS bij de Top 1 Toys gekocht. En ze hadden er nog wel een paar.
     
  5. lange_Frank

    lange_Frank Active Member

    Berichten:
    36
    Leuk Bevonden:
    0
    De reden voor mij om een nintendo DS te kopen is "wario ware touched!".
    Zeer verslavende minispelletjes
     
  6. Panzer

    Panzer Seven deadly sins...

    Berichten:
    742
    Leuk Bevonden:
    0
    Op www.dvdboxoffice.com betaal je voor Super Mario 64 DS 28 euro inc. verzending, en ik had hem binnen een week, in CAN hebben ze wel andere "doosjes" om de spellen heen, hier is het een soort doorzichtig wit en daar gewoon zwart, plus dat de doosjes dunner zijn!
     
  7. lekkerbek312

    lekkerbek312 Wicked

    Berichten:
    711
    Leuk Bevonden:
    0
    ok bedankt voor de tip.

    en wario ware is idd verslavend. hoe simpel die spelletjes ook zijn (beetje een ballon prikken bijvoorbeeld), het is erg leuk.
     
  8. Panzer

    Panzer Seven deadly sins...

    Berichten:
    742
    Leuk Bevonden:
    0
    Mja, net ff een uurtje of 2 met Mario DS zitten rommelen, en ik moet zeggen die Mini-games van dat spel zijn ook super verslavend, vooral die kaartspelletjes van Luigi!! _O_
     
  9. captain vimes

    captain vimes upholding the law

    Berichten:
    566
    Leuk Bevonden:
    40
    Mee eens.
    Ieder rondje begin je weer bij het begin. Alsof ze te weinig tijd hadden om levels te ontwerpen. Neemt niet weg dat het erg leuk en uniek is om te spelen en je hebt maar 1 cartridge nodig voor de multiplayer stand!

    Op IGN staat een preview over Kirby. Super positief en idd structuur zoals een platformer. Die ga ik dus zeker bestellen bij dvdboxoffice (geweldige site trouwens).
     
  10. Fnx

    Fnx Active Member

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    0
    Jep ik heb mijn Super Mario 64 DS ook bij dvdboxoffice.com besteld. Prima service, binnen een week had ik hem. Voor 28 inc.! Doosjes zijn iets anders, maar net zo mooi!
     
  11. Phoenix NL

    Phoenix NL ...

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    1
    Bedankt voor de tip Panzer, nu kan ik veel geld besparen :D.
     
  12. Panzer

    Panzer Seven deadly sins...

    Berichten:
    742
    Leuk Bevonden:
    0
    Graag gedaan gasten *)

    Maar ik moet zeggen dat ik de EU doosjes wel mooier vind, maar niet mooi genoeg om er 17 euro meer voor te gaan betalen!! _0/
     
  13. Aphrodite

    Aphrodite MacBook en iPod

    Berichten:
    1.868
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm...dus mario is duurder geworden.
    Ik heb 'm daar tijd terug gekocht voor 24 euro incl. verzendkosten enne nog steeds niets van mijn cc afgeschreven dus heb idee dat er iets niet bij hun in de administratie klopt. Vind ik niet erg om gratis deze game te hebben _O_.
     
  14. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Het is raar dat DVDboxoffice nog steeds niets heeft afgeschreven van jouw CC.
    Normaal wordt eerst het geld afgeschreven , voordat de bestelling wordt opgestuurd.

    Ik zou zeggen , Maak geen slapende honden wakker.
     
  15. VliegtuigNL

    VliegtuigNL Non-Xbox Hokken Slet

    Berichten:
    358
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, zal ik ook maar eens en DS kopen dan? :+ .

    In ieder geval, ik zit met een dillema. Ik kan voor 199 euro een DS + 2 games naar keuze krijgen :) . Welke zou jij kiezen? BEARGUMENTEER SVP!

    Asphalt Urban GT
    Drill Spirits
    Feel The Magic
    Madden 2005
    Ping Pals
    Pokemon Dash DS
    Polarium
    Rayman
    Retro Atari Classics
    Ridge Racers
    Robots
    Spiderman 2
    Sprung
    Super Mario 64
    Sims Urbz in the city
    Tiger woods 2005
    Wario Ware Touched!
    Yoshi Touch & Go
    Zoo Keeper
     
    Laatst bewerkt: 26 mrt 2005
  16. Nosh

    Nosh innit?

    Berichten:
    750
    Leuk Bevonden:
    9
    Wario ware touched en Yoshi Touch and go. Maken beiden goed gebruik van de mogelijkheden van de DS, en zijn ideaal voor een potje in de trein, of snel even tussendoor. Ligt ook an hoe je speelt. Ik heb echt geen epische RPG's op mijn handheld nodig, omdat ik niet de tijd neem om lang naar een klein beeldschermpje te turen.
     
  17. VliegtuigNL

    VliegtuigNL Non-Xbox Hokken Slet

    Berichten:
    358
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, Yoshi wilde ik zelf eigenlijk ook al. Maar is Wario Ware niet een beetje kort?
     
  18. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Mario 64 DS en Yoshi touch and Go.
    Mario omdat je er lekker lang mee bezig bent en omdat het een briljante platformer is, en Yoshi Touch and Go omdat het een bijzonder leuk spelletje is die goed gebruik maakt van het touchscreen.

    Trouwens, ik zie dat Sonic erbij staat. Maar volgens mij is er nog helemaal geen Sonic uit op de DS.
     
  19. VliegtuigNL

    VliegtuigNL Non-Xbox Hokken Slet

    Berichten:
    358
    Leuk Bevonden:
    0
    Is de amerikaanse import.

    Je hebt helemaal gelijk; ik kan geen enkele review vinden. Zal het weghalen.
     
    Laatst bewerkt: 26 mrt 2005
  20. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    In Amerika is volgens mij ook nog geen Sonic.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina