1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Nintendo DS - Deel 2

Discussie in 'Games' gestart door VliegtuigNL, 25 mrt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Feodor

    Feodor Active Member

    Berichten:
    1.588
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand me nog iets over dat demo's downloaden vertellen ? Zou ik het nu bijv. kunnen doen ? Ik heb namelijk nog geen game :'-(
     
  2. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik zou Wario Ware niet nemen. Er zijn wel een hoop spelletjes, maar ze zijn veel te kort en te makkelijk. Ik was het spel na een half uur zat. Ik heb Yoshi Touch & Go en ik vind hem wel leuk. Het is alleen jammer dat er geen story-mode inzit, maar ik vind hem wel de moeite waard, mits je er van houd. Zoo Keeper heb ik ook en die is ook erg leuk. Ik heb hem toen gekocht voor maar 15 euro, en heb er geen spijt van gehad, hij is echt verslavend.
    Ik zag trouwens net GoldenEye en Splinter Cell in de winkel liggen. Misschien is Splinter Cell wat? Beide waren 39.99 euro.

    Kan nog niet. Download netwerk / service is nog niet beschikbaar, pas in de herfst dit jaar.
     
  3. Feodor

    Feodor Active Member

    Berichten:
    1.588
    Leuk Bevonden:
    0
    En als je dat met dat progje wilt doen, die je op die site kan downloaden ?

    Hier staan trouwens een paar pic's van hoe dat te werk gaat, maar ik begrijp er niks van: http://users.belgacom.net/bn967347/images.htm kan jij dat misschien uitleggen, Wouter ?
     
  4. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Nee, sorry. Ik heb daar niet zo'n verstand van. Misschien dat iemand uit het pc topic het weet.
     
  5. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    waarschijnlijk kan je dat niet feodor... daarvoor hebje van alles nodig (speciale wireless kaart etc).

    Zoo Keeper, lijkt me eerlijk gezegd saai majah

    Splinter Cell is een slecht spel, de framerate is kut en daardoor is het spel niet goed speelbaar (zegt gamespot, en wrs hebben ze gelijk)
    Rogue Agent is weer wat beter, maar zeker niet perfect.

    Ik vraag me af hoe NFSU2 op de DS is...
     
  6. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    ja, ik ook, hij heeft niet zon heel goede reviews, maar ik denk toch omdat dat is dat ze hem teveel met die van de ps2 en xbox vergelijken ofzo. Zoo Keeper heeft ook niet zon heel hoge cijfers.
     
  7. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik kijk niet zo naar cijfers. Ik kijk gewoon of het spel mij aanspreekt of niet. Een review is niks anders dan een mening van iemand. Ik lees een review om te kijken wat het spel inhoud en wat de reviewer er goed aan vind of niet. Dan kijk ik waar ik waarde aan hecht.
    Sommige spellen krijgen een redelijk laag cijfer en vind ik heel tof. En sommige games krijgen een hoog cijfer, maar vind ik niet leuk.

    Ik heb maar 15 euro betaald voor Zoo Keeper, en dat is een redelijke prijs. Maar ook voor 40 euro had ik hem wel gekocht. Hij is echt superverslavend. Probeer anders Polarium als je die nog niet hebt, is ook erg verslavend. Of importeer anders een game. In Japan en in de VS zijn al wat meer games.
     
  8. Feodor

    Feodor Active Member

    Berichten:
    1.588
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je (rond de herfst) online wilt met de DS, is dat dan ook via WiFi ?
     
  9. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    jep

    en Polarium heb ik al. Misschien toch maar eens kijken naar Zoo Keeper dan.
    Ik ga zo in ieder geval even naar Dixons, even een DS tasje halen. Misschien dat ik ook zomaar eventjes een game meeneem :p
     
  10. Feodor

    Feodor Active Member

    Berichten:
    1.588
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga zo dus ook naar de Dixons (3e keer in 2 dagen :D) en vat ook een game mee, weet alleen niet welke :mad:
     
  11. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
  12. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    SP zit er niet echt in, dat is het minpunt van Bomberman. MP is wel super, maar ik heb nog geen vrienden met DS :'-( :p
    Maarja, weet iemand hier toevallig of de games in Frankrijk goedkoper zijn?
     
  13. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
  14. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    jezus. Terwijl Nintendo de adviesprijs rond de 30€ wilde leggen. Heeft iemand hier NFSU 2?
     
    Laatst bewerkt: 5 jul 2005
  15. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Nintendo wel ja, maar de winkels niet. Die willen er flink aan verdienen.
     
  16. Feodor

    Feodor Active Member

    Berichten:
    1.588
    Leuk Bevonden:
    0
    In ons dorp(je) hebben we een Dixons, Freerecordshop en Intertoys. Ik was daar gisteren langsgeweest, maar bomberman en another code zaten er niet tussen.. :'-(
     
  17. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Heel vreemd. Another Code is al vanaf 24 juni uit, en die hoort er dus gewoon te liggen. Bomberman is vanaf 1 juli uit, en hoort er dus ook gewoon te liggen.

    Twee interessante nieuwtjes:

    Doom komt naar de DS

    Na het nieuws dat RE en die malle Japanse kat naar de DS komen (hoewel die eerste nog niet is bevestigd), kunnen we je nu ook melden dat er een team fanatiekelingen keihard bezig is met een Doom game voor de Dual Screen. Lees snel verder voor de eerste details.

    Deze Doom voor de DS beschikt over min of meer de zelfde graphics als de oude Doom games voor de PC (zie de media sectie van onderstaande link) en wordt niet door een 'officiele' ontwikkelaar, maar door een groep fanatieke fans gefabriceerd. Tevens kunnen we je vertellen dat het spel goed gebruik moet gaan maken van het touchscreen.

    Het groepje heeft hun eigen site, en mocht je interesse gewekt zijn, neem er dan snel een kijkje.
    Klik hier voor de site.

    http://dual-soft.com/doomds/


    NGC Magazine: Resident Evil DS

    Als we het tijdschrift NGC mogen geloven werken ze bij Capcom momenteel aan een Nintendo DS versie van Resident Evil. Het zou een remake van de originele Resident Evil betreffen..

    In de nieuwste uitgave van het Britse NGC Magazine staat dat Capcom bezig is met de ontwikkeling van Resident Evil DS. Het zou hier gaan om een remake van het origineel, waarbij onder andere het cameraperspectief en de controls aangepast worden. Deze onderdelen zullen opgeschroeft naar de standaard die Resident Evil 4 heeft gezet.

    Het touch screen wordt gebruikt voor de aanvallen, met behulp van de stylus kunnen de hoofdpersonages Chris Redfield en Jill Valentine bewegingen uitvoeren met een mes. Het artikel bevatte geen beeldmateriaal van de game, de tekst werd slechts aangevuld met een stukje artwork van het origineel en een afbeelding van de Nintendo DS. Capcom heeft nog niet gereageerd op het bericht van NGC, we moeten dus nog wachten op een bevestiging.


    bron: www.m-gaming.nl

    Resident Evil op de DS, dat zou wel eens heel tof kunnen worden.
     
    Laatst bewerkt: 5 jul 2005
  18. HomerJ

    HomerJ Active Member

    Berichten:
    420
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben benieuwd of ze de sfeer van Resident evil kunnen overzetten :)
     
  19. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik denk dat de sfeer wel lukt, al hoewel het natuurlijk nooit zo word als in Resident Evil 4 op de Cube maar ik vraag me af hoe ze het touchscreen gaan gebruiken. En word het een remake van een oude Resident Evil of word het een compleet nieuwe.
     
  20. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.599
    Leuk Bevonden:
    8.702
    uhm... lees jij je eigen berichten wel?

    Als we het tijdschrift NGC mogen geloven werken ze bij Capcom momenteel aan een Nintendo DS versie van Resident Evil. Het zou een remake van de originele Resident Evil betreffen..


    kan natuurlijk lulkoek zijn en gewoon een nieuwe, maar dat stukje over de resident evil 4 controls doet me goed :cool:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina