1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Nintendo DS - Deel 2

Discussie in 'Games' gestart door VliegtuigNL, 25 mrt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Sorry, ik heb het verkeerd verwoord. Ik bedoelde eigenlijk, word het een identieke remake of worden er nieuwe dingen toegevoegd of veranderd.

2. Feodor

Feodor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    OMG, wat vind ik de DS toch leuk speelgoed 8) Ik heb zonet, Super Mario 64 DS en ben er helemaal verslaafd aan (tot nu toe alleen nog de mini-games gedaan), echt super leuk. :)

Mijn rechterlampje van mijn DS was eerst rood en nu weer groen/geel, wat betekent dit ? Ik heb als Nintendo vip nu btw 950 sterren :cool:

3. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Heb me DS op het moment even niet bij de hand, maar volgens mij betekend dat dat je DS draadloos verbinding probeert te maken. Check voor de zekerheid even het boekje, daar staat alles in over de kleuren van de lampjes. Ik had hetzelfde in het begin, heb het een paar keer gehad, maar heb het daarna nooit meer gehad. Bij mij kwam het omdat ik draadloos internet heb, en een signaal stoorde daarop.

4. Lexiuz

Lexiuz ...---...

Leuk Bevonden:
    0
    Lol, die Ashley is op de zelfde dag jarig als jijzelf bent. Echt mooi gemaakt.

5. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Is idd leuk gedaan. Er zitten wel meer geinige dingen in, moet je maar eens goed opletten.

6. Lexiuz

Lexiuz ...---...

Leuk Bevonden:
    0
    Welke tell me. Ik heb het bijna uitgespeeld maar heb nog niet veel van dat soort dingen gezien.

7. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Sommige foto's, sommige verhalen, allemaal geinige dingen. Ze slaan niet op jouw als persoon, maar de dingen zijn gewoon wel geinig. Ik weet niet meer precies wat.

Maar goed, ik zie net dat er op Gamefaqs walkthroughs (2 stuks) zijn van Another Code.

8. Lexiuz

Lexiuz ...---...

Leuk Bevonden:
    0
    Ja klopt, ik heb ze een paar keer gebruikt toen ik helemaal niet meer wist wat ik moest doen O-) |:-

9. Feodor

Feodor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Komt er trouwens een Zelda voor de DS, zoja wanneer ? En wie gaat er allemaal voor Metroid Prime, als ie uit is ?

10. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Ja, die komt. Een releasedatum is nog niet bekend. Maar ik schat dat ie in de winter in Japan en Amerika komt en begin volgend jaar in Europa. Kan ook eerder zijn, maar ik denk dat je minimaal nog 4 a 5 maanden moet wachten. En wat Metroid Prime betreft, die ga ik zeker halen, ben een hele grote Metroid fan.

Laatst bewerkt: 5 jul 2005
  11. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    Ik wacht zeker op Metroid Prime. Het rode lampje is trouwens dat je batterij bijna op is.

12. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Oh, dan heb ik het verkeerd gelezen. |:-
    Ik dacht dat ie dat knipperende oranje / groene lampje bedoelde. Mijn fout.

13. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    Ik ga 100% zeker voor Metroid Prime Hunters. Dat spel wordt echt vet heilig voor de DS. Ik heb toen zon half uur naar die intervieuw zitten kijken bij gamespot op de E3. _O_ Hij legde alles over multiplayer uit. Dat wordt echt te vet. Single player lijkt me trouwens ook ownen. Ik vind het alleen jammer dat dit spel niet Wifi online gaat :'-(

/Edit

Nee dat is volgens mij als je met een Lan verbinding bezig bent. Hij gaat namenlijk altijd knipperen in pictochat :)

14. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Dat zei ik :). Maar ik heb het bijvoorbeeld ook een keer bij Mario64 gehad toen ik midden in het spel zat, maar dat probleem is inmiddels opgelost.

15. Feodor

Feodor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het gelezen en rood is als ie bijna op is, maar bij mij ging die eerst naar rood en dan weer naar groen .. :confused:

/EDIT: bij mario 64..hoe spelen jullie daar ? double-touch, of weet ik veel hoe ?

16. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.754
    Ik speel zonder touch bij mario. Ik weet eigenlijk niet echt waarom, maar het speelt gewoon net dat beetje lekkerder dan met stylus

17. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    ik met touch screen. ik vond dat veeeeel precieser. Ik speel dan de Dual Hand mode (die andere leek me alleen voor linkshandige)

18. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    Ik speel mario ook niet met touchscreen. Ik vind het goed te doen zonder. De enige nadeel is echter dat je de camera af en toe niet mee hebt. Maar dan druk je 1 keer op L en dan staat i weer goed. Maar soms gebruik ik wel ff dat draaicameratje op de touchscreen.

19. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Ik speel Mario ook gewoon met de D-pad. Dat vind ik een stuk makkelijker spelen. Voor de camera gebruik ik ook die draaicamera op het touchscreen.

Amerikaanse DS verkopen schieten omhoog

De GBA en DS newssite GBA.n64europe.com kwam vandaag met de mededeling dat de Amerikaanse DS verkopen in een flinke versnelling zitten. Lees verder voor de oorzaak.

Onlangs kwam Nintendo met een nieuwe kleur DS in de States; "Electric Blue". Door deze nieuwe kleur zag Nintendo haar wekelijkse verkopen stijgen met maar liefst 80%. Ook de onlangs verschenen bundel, die bestaat uit een Nintendo DS + Super Mario 64 DS, heeft bijgedragen aan deze stijging.

Het is opvallend om te zien dat een nieuwe kleur de verkopen van een handheld zo kan stimuleren. We zagen het al eerder gebeuren in Japan, maar nu dus ook in de States. Verwacht wordt dat Nintendo binnenkort met meer kleuren komt.

www.m-gaming.nl

De kans is dus groot dat ook wie hier een Europa andere vette kleuren krijgen. Netzo als in Japan schieten ook in Amerika de verkopen van de DS omhoog na een nieuwe kleur. Als Nintendo slim is, dan brengen ze hier in Europa ook nieuwe kleuren uit, en dan nog voor de launch van de PSP.

Hier nog een ''nieuwtje'' over Nintendogs.
    http://www.m-gaming.nl/article.php?id=11263

Edit: Ik zie trouwens net dat een van de grote PSP titels niet zo goed scoort.
    http://www.gamerankings.com/htmlpages2/920834.asp
    Coded Arms, gemiddeld op een 5.2. Dat is weer een opsteker voor de DS. :)

Laatst bewerkt: 6 jul 2005
  20. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    Nintendogs wordt echt vet. :D Ik vind het aleen jammer dat ze niet dood kunnen :9 }:] O-) Dat is toch een groot de van de realisme. Je moet uhm goed verzorgen anders gaat i dood. Je moet dan eigenlijk minstens 1 keer per dag nieuw eten geven. En als ze dood een beetje te hard vonden voor die schatige dogies dan had je ze ook kunnen laten weglopen :D

Wie weet hier al zeker dat i nintendogs gaat halen?

Nintendogs zou btw ook wifigaan _O_ Relax met een groep vrienden online de honden uitlaten :cool:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina