1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Nintendo DS - Deel 2

Discussie in 'Games' gestart door VliegtuigNL, 25 mrt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PoPgamer

    PoPgamer Registered User

    Berichten:
    429
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik weet cker dat ik me hem ga halen:p.
    Die game lijkt me echt zo vet he:9 . Gewoon es heel iets anders als normaal:D
     
  2. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik ga hem ook zeker halen. Het is idd eens een keer iets compleet anders, en daar hou ik wel van. En de game lijkt me gewoon heel leuk en heel verslavend. Alleen een beetje jammer dat er 3 versies komen, je moet dan echt gaan kiezen welke je neemt, terwijl ze allemaal leuk zijn. Ik ga ze in ieder geval niet alledrie kopen. :)
     
  3. Feodor

    Feodor Active Member

    Berichten:
    1.588
    Leuk Bevonden:
    0
    Nintendogs lijkt me wel grappig, ik ga eerst voor Metroid. :) Wat die kleuren betreft..ik vind de zilveren het mooist en dat is bovendien de originele kleur :cool:
     
  4. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Eerste info FF III DS!

    De eerste info rond Square-Enix' Final Fantasy III voor de DS heeft ons zojuist bereikt, klik snel verder om erachter te komen!

    Na de aankondiging van de game op de vorige GDC is het erg stil geweest rond deze titel. Sterker nog, er is met geen woord over de game gerept. Hij stond op geen enkele releaselijst, werd niet getoond of zelfs vermeld op de E3 of op andere Square-Enix bijeenkomsten en veel mensen dachten daardoor ook dat de game stilletjes gecanceld is. Gelukkig blijkt vandaag niets dan minder waar, de eerste info rond de game is vandaag namelijk vrijgegeven. Op de Japanse gaming website DreamBiz hebben ze namelijk de eerste info van de game, welke luidt als volgt:

    According to our sources, Final Fantasy 3 for the DS will put less focus on the characters' health points and more on their defense meter. When your character strikes a monster, its defense meter drops and the monster executes a blocking animation. Completely deplete the enemy's defenses and your character will attack directly at the monster's health points. This new innovative concept could bring up new strategies and abilities as well as the turned-based battles looking more realistic. Final Fantasy 3 currently has no solid release date as of yet.

    Hieraan valt dus af te leiden dat er wel degelijk aan de game gewerkt wordt, en dat het spel zeker geen directe port van het origineel zal worden. Zodra er meer van de game bekend wordt zul je dat hier natuurlijk kunnen lezen, houd M-Gaming dus goed in de gaten!

    www.m-gaming.nl
     
  5. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    jong, jij bent geweldig in quoten :p
     
  6. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Is gewoon een nieuwsbericht van een website. Waarom zou je hetzelf typen als het al getypt staat. _0/
     
  7. X Heer

    X Heer SNK Playmore

    Berichten:
    635
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat ik hoor over Nintendogs, lijkt niet verdacht veel op Tamagotchi :confused:

    Ik heb lopen wikken en wegen, ik denk dat het een DS wordt. De spellen die ervoor komen zijn gaaf: RPG's. Maar er moeten wel goede titels blijven komen, de PSP spellen vind ik duur. Hoeveel kosten DS spellen eigenlijk? Importspellen werken ook neem ik aan.
     
  8. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    RPG's? Op dit moment zijn er volgens mij meer top titels op de PSP dan op de DS hoor... De meeste DS games zijn toch meer tech. demo's dan volwaardige games. DS games zijn tussen de 30 en 45-50 euro (30 euro dan import games). Dus echt goedkoop zijn ze ook niet. Zowel de PSP als DS zijn regiovrij. Dus je kunt alle games erop spelen.

    En Nintendogs lijkt idd verdacht veel op Tamagotchi. Hoewel die laatste ook weer een eigen game gaat krijgen :D
     
  9. X Heer

    X Heer SNK Playmore

    Berichten:
    635
    Leuk Bevonden:
    0
    Alweer?
     
  10. JT Chinaski

    JT Chinaski Active Member

    Berichten:
    2.116
    Leuk Bevonden:
    2
    Nintendogs kreeg vier keer een 10 bij Famitsu 0_0 dsu dat zit wel goed, btw er zijn meer RPG's voor de DS in de maak dan voor de PSP.
     
  11. Feodor

    Feodor Active Member

    Berichten:
    1.588
    Leuk Bevonden:
    0
    Is het noodzakelijk bij elke opdracht bij course 1 van Super Mario 64 DS, al die rode coins te verzamelen om bij de ''shadow star'' een ster te krijgen ?

    Ik wil weten wat Polarium precies is..ik heb vele screens gezien, maar zie alleen een gekke puzzel, maar volgens mij is het ook zo'n game die je écht onder de knie moet hebben; wil je hem met plezier willen spelen.
     
  12. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    Ze kunnen wel in de maak zijn, maar er is er nu gewoon nog geen een te spelen. En ik heb toch echt het idee dat de games die nu op de PSP te koop zijn een stuk beter met de hardware/mogelijkheden van de handheld omgaan dan de DS games dat doen.

    Polarium is een puzzelgame. Het is de bedoeling dat je in een veld alle blokjes of wit of zwart maakt. Dit doe je door met je stylus een route te tekenen over de blokjes. Een wit blokje wordt zwart, en een zwarte wit. Je kunt elk blokje maar een keer raken en je kunt ook de buitenste rand gebruiken om stukken over te steken. Het is belangrijk dat je goed kijkt welke blokjes je laat omdraaien, welke je laat staan en op welke manier je dit doet. Vaak/soms is een level ook op meerdere manieren uit te spelen. Je moet steeds 10 levels halen om de volgende 10 vrij te spelen. Je moet dus wel flink puzzelen ;0
     
  13. X Heer

    X Heer SNK Playmore

    Berichten:
    635
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar ik wil Bomberman spelen :p
    Maar ik moet eerst geld hebben voor een DS met spel, weet iemand een link waar de verschillende kleuren te bezichtigen zijn? Ook die nieuwe blauwe?
     
  14. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.599
    Leuk Bevonden:
    8.702
    Ik ben bomberman al lekker aan het spelen :p

    Nu is mn Ds alleen aan het opladen, dus moet ik maar GTA gaan spelen :'-( 8)
     
  15. X Heer

    X Heer SNK Playmore

    Berichten:
    635
    Leuk Bevonden:
    0
    Mazzelpik, zodra ik geld heb, speel ik ook Bomberman :)
     
  16. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
  17. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Hmm ik vind zelf zilver nog steeds het mooist :)
     
  18. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik vind ook de zilveren het mooist, alhoewel de witte en de electric blue ook erg mooi zijn.
     
  19. X Heer

    X Heer SNK Playmore

    Berichten:
    635
    Leuk Bevonden:
    0
    Pokepark is lekker diep blauw (er staat purple bij :{ )
    Electric blue is zeker mooi, blauw is ook mijn lievelingskleur en ik bedoel dan mooi donker blauw.
     
  20. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Hè ff een vraagje over Mario 64 DS ... K'heb net voor de eerste keer Bowser verslagen, maar nu weet ik niet wat ik moet gaan doen :confused: K'heb een sleutel gekregen voor de kelder. Daar heb ik het water uit de gracht weggehaald ed.

    Maar is het volgende wat ik moet doen, 30 sterren halen om naar de volgende Bowser te gaan ?? (die deur in de kelder dus ...)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina