1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Nintendo DS - Deel 2

Discussie in 'Games' gestart door VliegtuigNL, 25 mrt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Ze hebben er wel Import PSP's (van 350 € |:-)

    Dus misschien ook wel games, denk van niet ...
     
  2. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb vanmorgen Electroplankton binnengekregen, heel stylish allemaal (boekje, doosje etc) en het spel zelf viel me in allereerste opzicht tegen, maar na een beetje gekloot te hebben, weet ik nu wat meer hoe het spel werkt en werkt het spel zoals het hoort: Ontspannend...

    vooral mooi geluid met de bijgeleverde headphones.
     
  3. Fnx

    Fnx Active Member

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    0
    @ MC Sparkle : Tja, die moet je daar ook niet halen dan he :D .. maar import games zullen daar wel rond 45 euro zijn denk ik..

    @ Zephyrus : Is het lang houdbaar? En ik hou heel erg van muziek, maak zelf ook muziek en ben DJ, is het dan aan te raden?

    En Wouter 87 als je mij weer eens zou willen helpen, graag.. Ik zit weer eens vast met Another Code en het komt mij de strot uit eerlijk gezegd, heb nu al een uur alles 3x gecheckt en toch zegt D. in het kamertje van I think we should look around this room some more (kamer voor het lab denk ik) Ik heb net een rode Das card gevonden en alle andere Das cards.. Alleen niet die witte. wat zie ik over het oog?
     
  4. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Kijk eens in die Teddybeer die in de kast staat.



    Geen Europese release van Lunar: Dragon Song

    Helaas, helaas. Weer een game die we hier nooit zullen zien verschijnen, tenzij het om een geïmporteerde versie gaat. Ubisoft heeft besloten haar Nintendo DS game Lunar: Dragon Song niet in Europa uit te brengen..

    Toen Lunar: Dragon Song bevestigd werd voor Amerika werd de kans groter dat het spel ook een release zou hebben in Europa. Maar jammer genoeg heeft Ubisoft tegen de website Eurogamer verklaard geen plannen te hebben om de Nintendo DS game in ons continent uit te brengen. Mocht je interesse hebben in dit spel, kun je het altijd nog importeren. In Japan ligt het spel vanaf 27 augustus in de winkels, de Amerikaanse release vindt ergens in september plaats.

    www.m-gaming.nl

    Gelukkig is de DS regiovrij, want dit is gewoon echt weer een naaistreek. Wel Japan, wel Amerika en Europa weer niet! :mad:
    Maarja, we kunnen hem tenminste importeren.
     
    Laatst bewerkt: 14 jul 2005
  5. Fnx

    Fnx Active Member

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    0
    Al gedaan, daar vond ik de rode DAS card.. Nu heb ik de beer van de plank af gepakt, maar nog steeds is het niet goed, heb echt het gevoel alsof ik alles al heb gedaan. Moet ik iets met die card doen?

    (thnx)

    Heeft iemand Splinter Cell 3 al geprobeerd? Ik hoor over het algemeen niet zo'n goeie berichten hierover, te lage framerate etc.
     
    Laatst bewerkt: 14 jul 2005
  6. X Heer

    X Heer SNK Playmore

    Berichten:
    635
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand hoeveel watt de oplader van de Amerikaanse DS gebruikt? Ik vraag het in verband met het kopen van een transformator.
     
  7. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    niet doen, koop gewoon een gba SP oplader voor 5euro, veel goedkoper dan een transformator, btw als je een usbcable over hebt, hak dan de male usb er af en de plug van de amerikaanse adapter en koppel ze aan elkaar, Instant usb charger !
    jammer dat ik die van mij had weg gedonderd :confused:

    ps, lol voor 1.234de post :+
     
    Laatst bewerkt: 14 jul 2005
  8. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    De witte DAS card, heb die al? Die vind je op het bureau in dezelfde kamer, ik dacht in het fotolijstje of de pc. Vervolgens moet je iets doen bij die deur, als dat niet lukt, dan hoor ik het wel.
     
  9. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    of het lang houdbaar is weet ik niet...
    heb hem zelf nog niet zo lang (gespeeld) en kan er dus nix over zeggen.
    Hij is wel tof als je van muziek houdt en ervan houdt het zelf te maken, als dat niet zo is vind je hier nix aan
     
  10. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    WTF 8); Nintendo DS Console Nintendo DS bol.com prijs: € 192,49
     
  11. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    @fnx, foto lijstje naast de PC, op de vrouw klikken. Op de das kaartjes staan codes, die voer je in bij de grote deur.

    @tco en in welk opzicht is dat bericht een post waard?
     
  12. X Heer

    X Heer SNK Playmore

    Berichten:
    635
    Leuk Bevonden:
    0
    Is dit serieus of niet :confused:
    Voor dat geld kan ik een electric blue DS met Mario 64 DS laten bestellen inclusief verzendkosten.
     
  13. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Ach gut wat erg zeg...., cry me a river :+.

    Ehm dat het een beetje apart is misschien :confused:.
    Zonder game en zo lijkt mij misschien een beetje duur...
    Vast een foutje van de prijs maar toch.
     
    Laatst bewerkt: 15 jul 2005
  14. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Een leuk berichtje van enkele dagen geleden:

    Blizzard gaat voor de DS en PSP ontwikkelen?

    Blizzard, bekend van ondermeer games als 'Warcraft' en 'Starcraft', gaat misschien wel voor dé handhelds van dit moment spellen ontwikkelen. Voor het hoe en wat, lees verder...

    In Blizzard's meest recente nieuwsbrief, stelt Blizzard de lezers een paar interessante vragen. Er wordt namelijk gevraagd of er interesse is in een 'Diablo II' game voor de PSP en DS als deze een draadloze multiplayerfunctie zou ondersteunen. Ook wilde Blizzard weten of de lezers behoefte hebben aan een 'StarCraft' game voor de Dual Screen.

    Het zou goed kunnen zijn dat Blizzard alleen maar deze vragen stelt als grap. Aan de andere kant heeft Blizzard eerder games ontwikkeld voor de GBA, en zou het dus best wel eens kunnen dat een paar van de meest populaire gamefranchises ooit hun opwachting zullen gaan maken op de DS en PSP.

    www.m-gaming.nl


    Zou wel erg tof zijn. Games zoals Starcraft en Warcraft werken heel goed op de DS. Misschien komt er nog wel een World of Warcraft voor de DS? :cool:
     
  15. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Paar vraagies aangezien ik mogelijk een DS ga kopen (Advance wars je weet toch :cool:);

    Die batterij pack (10 uur of zo?) kun je die ook loskopen en dan gewoon 2 gebruiken?

    Welke (goede) spellen zijn uit die ook multiplayer hebben, vriend van me heeft net een DS gekocht.

    Iemand die yoshi touch and go heeft en kan vertellen of het ook nog lang leuk is/lang spel?
     
  16. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    -De battery pack is volgens mij niet los te kopen (weet ik niet zeker).

    -De enigste multiplayer games die uitzijn en die leuk zijn, zijn volgens mij Bomberman, Mario en de Metroid Demo. Verder weet ik het eigenlijk niet.

    -Ik heb Yoshi Touch and Go en ik vind hem leuk. Het spel bestaat uit een level die eindeloos door blijft gaan. Persoonlijk vind ik hem leuk, maar het is geen game die je uren achter elkaar speelt. Bekijk anders eens wat filmpjes zodat je een beter idee over het spel hebt.
     
  17. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.533
    Leuk Bevonden:
    8.583
    Er is daar nog een voorbeeld van:

    Snowboard Kids bij DVDboxoffice (erg leuke prijs):
    http://www.dvdboxoffice.com/descrip...me&wh=MAIN&rate=CAD -1.000 &pid=90128529

    Meteen inkopen, die handel :D :D
     
  18. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Heb nog nooit een bombermangame gespeeld 8).
     
  19. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    Meteos is ook zwaar tof in multiplayer, en je hebt niet eens 2 kopiëen van het spel nodig, eentje is genoeg d.m.v gamecard gedoe.
     
  20. krot

    krot Hip

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    0
    @Tco
    Ik zou niet voor Yoshi gaan, als ik jou was. Qua singleplayer wordt 'ie met gemak overschaduwd door Kirby en de multiplayer blijft niet lang interessant.

    En oh ja, deze link brengt je naar een Another Code wedstrijd!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina