1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Nintendo DS - Deel 2

Discussie in 'Games' gestart door VliegtuigNL, 25 mrt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    al gedacht aan duane kosten?
    denk je dat je geen invoerrechten hoeft te betalen ofz? :confused:
    voor een product als een DS+mario ter waarde van ong 200 euro zul je gerust moeten rekenen op grooote kosten.

    vergeet dit belachelijke idee, koop gewoon in NL
     
  2. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Heb ik al berekend, Ik hoef geen invoerrechten te betalen alleen b.t.w., eerst moeten ze het pakket onderscheppen en als ze dat al doen ben ik nog 10-20 euro goedkoper uit. :+
     
    Laatst bewerkt: 20 jul 2005
  3. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    noujah, wanneer blijkt datje dooie pixels of iets dergelijks hebt, moet je niet hier komen huilen
    we hebben je gewaarschuwd
     
  4. Feodor

    Feodor Active Member

    Berichten:
    1.588
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij Mario 64, moet ik nu bij course 2 nadat ik die steen verslagen heb, weer hetzelfde doen, maar dan kom ik niet via die mast op dat stuk waar die steen staat..iemand tips?
     
  5. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Iemand zegt me net via MSN dat je de usa versie van games niet kan linken met de euro versie.

    Dus almachtige DS man Zephyrus, wie heeft er gelijk? :+
     
  6. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    multuplayer? :p
    lol

    wat maakt het uit wie gelijk heeft, je speelt de meeste MP spellen toch via 1 gamecard.
    en dit zou dus ook betekenen dat je geen Mario 64 uit US moet halen ;)
    Meteos duurt veelste lang voordat het hier uitkomt, en via game card ding kan je ook multiplayer spelen dus jah.
     
  7. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat was toch altijd al erg duidelijk... Je kan alleen dezelfde versies met elkaar linken. Maar goed, bestellen man! Gewoon geduld hebben. T'is toch vakantie, er is genoeg anders te doen ;0
     
  8. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat maakt zeker uit, a ls je 1 cartidge gebruikt kun je nooit alle multiplayer functies gebruiken dus dan wacht ik tot de europese versie, bestel ik mario bij gcshop en kirby heeft geen multiplayer en kan ik dan bij dvd boxoffice bestellen denk ik.
     
  9. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik heb op het moment mijn DS niet bij de hand, dus ik niet even kijken wat je precies bedoeld. Kijk anders maar even in een van de walkthroughs.

    http://www.gamefaqs.com/portable/ds/game/920758.html

    Als ik morgen mijn DS bij de hand heb, dan zal ik even kijken mocht het nog niet gelukt zijn.
     
    Laatst bewerkt: 21 jul 2005
  10. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Ik vind alle NDS games eigenlijk te Klein. en mario 64 DS is een remake van de N64 versie maar dan met extras maar ik wacht eigenlijk ook niet op zovelen titels Animal Crossing DS, Mario Kart DS, en Metroid Prime Hunters.
    Dat is ook de enigste waar ik op wacht.
     
  11. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    In het algemeen zijn veel titels idd te kort. Ze zijn erg leuk, maar te kort. Ik denk dat daar met Animal Crossing, Mario Kart en Lost in Blue wel verandering in komt. In deze games gaat gewoon veel tijd zitten, en dat is erg plezierig.
     
    Laatst bewerkt: 21 jul 2005
  12. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Advance wars dual strike, de reden dat ik een Nintendo DS haal.
     
  13. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb het gevoel dat de DS nu echt alleen voor de puzzelfans een super aankoop is. De beste games (die dus de mogelijkheden van de DS goed gebruiken) zijn puzzel games. Games als Zoo Keeper, Meteos en Polarium. Dit zijn ook games die op bijna geen enkele andere console/handheld zouden werken. Het is dus echt nog wachten tot er meer games aankomen in andere genres die hetzelfde zullen gaan doen. En ik heb inderdaad hoop dat games als Fire Emblem en Advance Wars dit kunnen gaan doen!
     
  14. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    tja, de NDS probeert een brug te bouwne tussen gamers en niet gamers, wat op zich wel werkt, wat de vriend van mn moeder is echt een boer maar die vind polarium helemaal wreed.
    moest wel een paar keer uitleggen hoe je dat pennetje kon gebruiken.

    spel ,moet het niet hebben van de gfx iig :) maar maakt niet uit, ik vind de stijl wel zwaar mooi.
     
  15. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Er komen zeker nog wel enkele grote toppers aan in de laatse 4 maanden van dit jaar.
     
  16. dsfan

    dsfan geen woorden voor...

    Berichten:
    103
    Leuk Bevonden:
    0
    lik-sang

    Wie heeft er al is scherm protectors bij lik-sang gekocht? ik wil weten hoeveel er in zo'n pakje zitten...
    En wie weet er wat over die movie player voor de NDS bij lik-sang?
     
  17. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Dat zeker. Maar ze hadden het beter wat kunnen spreiden over het jaar.
     
  18. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Tja als ze een spel eerder uitbrengen wordt het misschien wel geen topper :), en alle bedrijven kunnen moeilijk met elkaar afspreken wanneer ze spellen gaan launchen :+.
     
  19. dsfan

    dsfan geen woorden voor...

    Berichten:
    103
    Leuk Bevonden:
    0
    lik-sang

    Wie heeft er wel is van die scherm protectors voor de NDS besteld bij lik-sang en kan mij vertellen hoeveel er in zo'n pakje zitten?
     
  20. niekJ

    niekJ NiekJ

    Berichten:
    255
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb ook meteos bij videogamesplus.ca besteld. Maandag betaald en dinsdag om 4 uur ofzo verzonden. Wanneer zal die dan binnen zijn denken jullie?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina