1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Nintendo DS - Deel 2

Discussie in 'Games' gestart door VliegtuigNL, 25 mrt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. X Heer

    X Heer SNK Playmore

    Berichten:
    635
    Leuk Bevonden:
    0
    Niks natuurlijk.
     
  2. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Stukje uit gamepro:

    Er liggen in Japan drie versies van Nintendogs in de winkel. In iedere versie kun je in het begin kiezen uit verschillende honden die je in huis kunt nemen. Je kunt kiezen uit Dachshund & Friends, Shiba & Friends of Chihuahua & Friends. Ik koos voor de laatste, maar echt veel maakt het niet uit welke je koopt. Je kunt namenlijk ook de honden uit de 2 andere versies vrijspelen.
     
  3. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    De gameboy micro... Je weet toch.
     
  4. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik heb het over de DS, niet over de gameboy micro.
     
  5. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    bol.com heb al een paar maanden bundels
     
  6. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Wat nieuwe screens van Lunar: Dragon Song.

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    En een nieuwe scan van Mario and Luigi 2.
    [plaatje]http://img332.imageshack.us/img332/3015/413910200508110452000big7ob.jpg[/plaatje]
     
  7. Aphrodite

    Aphrodite MacBook en iPod

    Berichten:
    1.868
    Leuk Bevonden:
    0
    Is dat nou voor DS of Game Boy Advance? Ik vind het echt belabberd... het kakt enorm in weer bij Nintendo. Ben gewoon blij dat ding snel verkocht te hebben (DS).
    Dat ding zou veel power hebben etc... maar is nooit te zien behalve bij mario dan, metroid en zometeen mario kart... echt zonde weer.
     
  8. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Een DS koop je niet voor de mooie graphics en de snelle gameplay, daar koop je een PSP voor. Lunar en Mario and Luigi mogen er grafisch misschien niet indrukwekkend uitzien, maar ze hebben ijzersterke gameplay, vooral Mario and Luigi 2. Bij Lunar weet ik nog niet hoe het met de gameplay zit. Ik denk dat ze het touchscreen gaan gebruiken voor de standaard RPG dingen. Dingen zoals items, weapons, skills, spells etc.

    De DS is ook geen graphicmonster, maar het is een leuk en vernieuwend apparaat wat je spellen op een hele andere manier laat spelen. En dat is wat ik erg leuk vind aan de DS.
     
  9. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    Lunar ziet er geweldig uit _O_ (niet graphics dus, maar gewoon, het geheel)
     
  10. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Kirby heb ik trouwens al 3 dagen binnen of zo van dvdboxoffice.
    Lijntjes trekken is vet :cool:.
     
  11. Fnx

    Fnx Active Member

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    0
    kirby ownt idd, dat spel heeft mijn hartje gestolen! ik moet nog 3 dingen unlocken maar nu muntjes pakken is zo moeilijk :mad: maar toch, meesterlijke replaywaarde!
     
  12. Feodor

    Feodor Active Member

    Berichten:
    1.588
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik krijg (als het goed is) vandaag Another Code, binnen. Is het een leuke game, naar jullie mening? Ik ben erg benieuwd! :)
     
  13. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Moet een leuke game zijn maar (te) kort.
     
  14. Fnx

    Fnx Active Member

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    0
    Kort maar krachtig is hij idd, maar iets te kort. Het einde is wel ge-wel-dig mooi! Replay waarde is er ook opzich wel. Ik vond het een goeie game.
     
  15. X Heer

    X Heer SNK Playmore

    Berichten:
    635
    Leuk Bevonden:
    0
    In Amerika komt waarschijnlijk een prijsverlaging ivm de lage verkoopcijfers daar. In Europa uiteraard niet, ze hebben hier niet eens verschillende kleuren, nog steeds de saaie grijze.
     
  16. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Another Code is absoluut een leuk spel. Goede verhaal, goede sfeer en leuke puzzels. Alleen de game is vrij snel uit te spelen. Rond 7 a 8 uur zie je de credits al voorbij komen. Maar verder is het wel een leuk spel.
    En zolang het duurde heb ik ervan genoten. Laat effe weten wat je ervan vind.

    Volgens CheapAssGamer gaat de prijs van de DS in de VS op 22 augustus naar beneden met 20 dollar. De verkoopprijs komt dan op 129.99 dollar (105 euro)
    Als we CheapAssGamer.com mogen geloven zal de prijs van de Nintendo DS omlaag gaan bij de Amerikaanse release van Nintendogs, die over ruim een week plaatsvindt. Deze pricedrop komt dus op 22 augustus, de dag dat Nintendogs uitkomt in de VS. Nintendo heeft echter nog niks bevestigd.

    bron: www.m-gaming.nl
     
    Laatst bewerkt: 13 aug 2005
  17. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    Ik ga vandaag beginnen met missie: 'Overtuig Vader' :+
    Ik moet m ff ervan overtuigen dat bestellen bij dvdboxoffice met cc veilig is (de site is zelf goedgekeurd door Visa zelf!).

    STEUN ME!! :p
     
  18. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    OOOH, zeg dat dan :) blij om dat te horen, straks hadden we van die pokemon perikelen :p
     
  19. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.533
    Leuk Bevonden:
    8.580
    volgens mij heb je die ook. Ik bedoel, waarom zouden ze drie verschillende versies maken als in alledrie alle honden te krijgne zijn. Nee... ik denk dat het anders zit. We krijgen dan juist wel van die pokemon perikelen omdat je natuurlijk weer met iemand anders die de andere versie heeft moet ruilen. Ik hoop iig dat het niet zo is, maar vrees het wel.
     
  20. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Mijn daar bestelde kirby is veilig hier aangekomen dus :).
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina