1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Nintendo DS - Deel 2

Discussie in 'Games' gestart door VliegtuigNL, 25 mrt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.579
    Leuk Bevonden:
    8.679
    Als alles goed goed heb ik hem morgen :)
    Gameshop in de buurt heeft er vier besteld, maar ik moet hem nog ff apart laten zetten
     
  2. Fnx

    Fnx Active Member

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja deze is noodzakelijk.. kloot gewoon ontzettend veel. dan kom je er echt vanzelf uit.. als je het even niet meer weet, gooi alles door mekaar om weer fris te beginnen en dan heb je hem ineens! doorzetten!

    Hoe lang is de levertijd ongeveer ook al weer van dvdboxoffice.com? Wacht op Nintendogs!!
     
    Laatst bewerkt: 28 aug 2005
  3. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    dvdboxoffice heeft té lang

    doe gewoon videogamesplus.ca daar hebjem binnen 3 dagen, ik heb het spel al 2 dagen lolol
     
  4. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    of, je neemt free shipping, of je hebt em in 2 dagen
    Ik ben toch een beetje nederlander, dus ik ik kies voor free shipping :)
     
  5. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Een nieuwe filmpje van Lost in Blue:
    http://www.insidegamer.nl/movie.php?id=1671

    Wat nieuwe screenshots van Shogun:
    http://www.insidegamer.nl/screenshots.php?id=3303

    Is al een nieuwtje van vrijdag, maar het is erg goed nieuws:

    Metroid Prime Hunters online!

    Wel, niet, wel, niet, wel, niet; gaat Hunters nu online, of niet?! Door uitstel van de game ging het gerucht en die is nu nog bevestigd ook, Metroid Prime Hunters gaat online!

    Het werd nog op de E3 ontkent dat Metroid Prime Hunters Wi-Fi online zou ondersteunen, maar toen hij enkele dagen geleden werd uitgesteld, was het gerucht opeens weer terug van weggeweest. En nu, enkele dagen later, bevestigd Nintendo de reden van uitstel: Metroid Prime Hunters gaat online (ik kan het nog wel tien keer zeggen, puur uit blijdschap) Je zal dus nu tegen gamers over de hele wereld kunnen strijden met Samus's nieuwste avontuur!

    Daarnaast zijn er drie nieuwe Bounty Hunters, Samus' concurrentie, bekend gemaakt die zullen verschijnen in de nieuwe demo. Deze demo zal speelbaar zijn in Washington, op de Penny Arcade Expo. De eerste Bounty Hunter is Styx, een ervaren scherpschutter die een diepe haat voor Samus koestert. Ook Trace is nieuw, een jong buitenbeentje waar Samus het tegen op zal moeten nemen. En als laatste in het lijstje is daar Weavel, een cyborg Space Pirate-killer. En Big Brother denkt dat ze intressant vlees in de kuip hebben gehaald met die zwangere vrouw? Het eerste kwartaal van 2006 is het allemaal zover, dan krijgen we Nintendo's ruimteheldin onder de knoppen!

    www.m-gaming.nl
     
  6. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    gierig....
    jezus zeg...
     
  7. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.579
    Leuk Bevonden:
    8.679
    *heeft eindelijk Jump SUperstars en gaat hem nu ff uitproberen. Mn eerste bevindingen post ik later wel.
     
  8. Feodor

    Feodor Active Member

    Berichten:
    1.588
    Leuk Bevonden:
    0
    Morgen krijg ik Zoo Keeper! _O_ Ik hoop dat dit spelletje wel leuk is. Iemand eigen ervaring met dit spel? Zo nee, wat denken jullie er van?
     
  9. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Whoopi morgen Nintendogs en Advance wars Dual Strike halen :D
     
  10. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Ja ik heb hem. En ik vind het een leuk spel. Het is vrij verslavend.
    Ik heb hem toen pre-used gekocht voor maar 15 euro.
    Ik vind het een leuke en verslavende game.
     
  11. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    Zoo Keeper ownt echt! Dat spel is zo verslavend. Blijft leuk :D
     
  12. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.579
    Leuk Bevonden:
    8.679
    Net ff half uurtje tot drie kwartier Jump Superstar gespeeld en ik was natuurlijk al verkocht voordat ik de game kocht, maar door de intro was ik helemaal verkocht. Okee, het was misschien niet heel mooi of cool, maar het zag er erg spectaculair uit, iig. Na de intro kwam ik in het menu, waar ik toch wel ff begon te zweten door de Japanse tekst. Gelukkig is er een site genaamd Gamefaqs die FAQS heeft waarin bijna alles is vertaald. Ik zeg BIJNA, want jammer genoeg hebben ze nog niet alle dialogen van de storymode vertaald, wat in deze korte tijd natuurlijk een onmogelijke opgave is.

    Na het menu een paar seconden te hebben bekeken besloot ik de bovenste optie te kiezen, want in de meeste games is dat de story mode. Hier was dit dus ook het geval. Vanaf dit punt moest ik er toch wel de gamefaqs mission translation bijpakken om de objectives van de levels te begrijpen.
    In de eerste levels leer je de spelmechanieken een beetje kennen en je gaat af en toe een battle houden met verschillende vijanden. Tot zover de Story Mode, want die heb ik nog niet al te lang gedaan.

    De tweede optie in het hoofdmenu is de multiplayermodus met meerdere ds'en. Ik heb deze momenteel nog niet gecheckt, dus kan ik er weinig over zeggen.

    De derde optie is de Battle modus. Dit is denk ik de modus waar je de meeste tijd in doorbrengt naast de Story Mode. Wat ik aanraad is wel eerst de story mode een tijdje te spelen, omdat je de levels en decks moet unlocken. Ik heb het zelf heel even gespeeld en je kan met maximaal 4 COM spelers een lekkere battle houden in het gekozen level. De battles lijken trouwens erg veel op die van Super Smash Brothers, maar verschillen er toch een beetje van qua gameplay.

    De vierde modus is de build deck modus, waarin ik nog niet gekeken heb.
     
  13. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een vraag over de Metroid Prime Hunters Demo. Ik vind de besturingsmogelijkheden vrij onlogisch. Er is een optie dat je geen stylus hoeft te gebruiken, maar dan staat de 'inverted-look' aan. Kan je die uitschakelen?? (kan bij elke fatsoenelijke game).

    Verder is er ook een default optie (zowel voor rechts- als linkshandigen), maar dan staan zowel de R als L knop voor schieten. Vrij raar.. want het zou handig zijn als L springen was, want waarom twee schietknoppen? :{
     
  14. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    tjah 't is een demo hé

    ik ben trouwens beetje ontevreden over nintendogs
    ik vind het zelf nogal saaitjes...

    ik denk dat ik liever Advance Wars of Jump Superstars heb (hoewel ik ze wel in het engels wil)

    weet iemand miss wanneer Jump Superstars in US uitkomt??
     
  15. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.579
    Leuk Bevonden:
    8.679
    Die kans ligt heel dicht bij de nul. Je kan heel ff afwachten, maar het is een heeeel kleine kans.

    Dit komt omdat de rechten van de verschillende anime bij verschillende bedrijven liggen in de VS, waar ze in Japan van 1 bedrijf zijn.
     
  16. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    najah dan wacht ik ff, en als het niet wil lukken haal ik hem gewoon uit Jappenland, zou niet de eerste keer zijn dat ik een Japanse game speel en moet denk ik wel lukken met zo'n FAQ.

    Thx for quick response


    Iemand trouwens interesse in Nintendogs US versie?
    Chihahua of hoe spel je da kutbeest...
     
  17. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    Zepje 10 euro :p
     
  18. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.579
    Leuk Bevonden:
    8.679
    10 euro en 10 cent :p
     
  19. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kwam er pas net achter dat ik een dode pixel heb op m'n touch screen. Ik heb 'm op de release dag gekocht. Kan ik hem dan omruilen in de winkel of doen ze dat niet?
     
  20. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    Ik zou zeggen: kijk eens verder dan je neus lang is. Kijk eens in de handleiding van de DS en kijk hoeveel garantie je hebt.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina