1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Nintendo DS - Deel 2

Discussie in 'Games' gestart door VliegtuigNL, 25 mrt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Ja, we weten nu inmiddels wel dat jij Nintendogs kut vind. :+

    Maar het is eigenlijk heel goedkoop. Een losse DS kost 130 euro, voor 20 euro meer heb je een DS + Nintendogs. Dus je betaald eigenlijk maar 20 euro voor Nintendogs.
    Het is alleen wel gek dat ze maar 2 versies van Nintendogs aanbieden in die bundel.
    Bij de roze DS krijg je de Dwergteckel versie en bij de blauwe DS krijg je de Labrador versie.
    Waar is de Chihuahua versie gebleven? Ik ga ervan uit dat je die dan krijgt bij de
    "standaard'' zilveren DS.
     
    Laatst bewerkt: 23 sep 2005
  2. fllix313

    fllix313 Active Member

    Berichten:
    783
    Leuk Bevonden:
    16
    jah dat d8 ik ook al als ik zou mogen kiezen zou ik tog de zilveren DS nemen ik vind die roze en blauwe niet zo geweldig
     
  3. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Meteos verzonden, morgen binnen :cool:.
     
  4. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    zoo dat is goed nieuws! laad hij op aan een accu of losse batterijen!
     
  5. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Accu, met 4 uur en je kunt gewoon spelen ondertussen.
    En ik heb wel eens langer dan 10 uur gespeeld, ligt er ook aan of je backlight of niet aanhebt, meestal wel toch.
     
  6. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Hier de 2 Nintendogs bundels. Kennelijk worden er maar 2 versies in een bundel gebruikt, beetje vreemd:

    [plaatje]http://img244.imageshack.us/img244/5327/showimage2asp2af.jpg[/plaatje]
    [plaatje]http://img244.imageshack.us/img244/9673/showimage2asp3yj.jpg[/plaatje]
     
    Laatst bewerkt: 28 sep 2005
  7. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    Meteos is echt kik :D Super verslavend, en beter als Tetris :+ Er zit toch vrij veel diepgang in dit spel.
     
  8. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik laat Meteos nog even liggen, alhoewel hij me wel erg leuk lijkt. Ik haal Advance Wars en Nintendogs.
     
  9. fllix313

    fllix313 Active Member

    Berichten:
    783
    Leuk Bevonden:
    16
    raar dat ze dan niet met de derde versie van nintendogs een pakket maken met een zilveren DS...
     
  10. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    Advanced Wars koop ik ook nog wel, mijn inkomsten volgende maand (eerste week ervan) zijn >200€ waarvan er nog maar 70€ nodig is voor de 360. Dus aan geld geen gebrek :+
     
  11. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Ja, vind ik ook erg raar. :confused:
    Er zijn namelijk 3 versies van Nintendogs.

    Dat zijn de betere maanden. :cool:
    Ik kan Meteos wel halen, maar als ik Advance Wars en Nintendogs heb en dan ook nog eens Meteos heb je amper tijd om ze te spelen. Zeker omdat in Advance Wars en Nintendogs behoorlijk wat tijd zit. Het word dan iets teveel van het goeie.

    Maar Meteos is verder wel cool?
     
  12. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    Meteos is veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel leuker dan Nintendogs, dat kan ik je alvast zeggen.
    Ik heb meteos al vanaf zeg maar eind juli ofzo, en ik speel het nog steeds!
    en Nintendogs heb ik na een half uurtje weggeflikkerd.
     
  13. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Nou, dat weet ik niet. Nintendogs lijkt mij persoonlijk toch leuker. Maar goed, dat is een kwestie van smaak.
    Van deze drie titels heeft Advance Wars de beste replay value. Het lijkt me heel erg tof om Nintendogs en vooral Advance Wars multiplayer te spelen.
     
  14. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    Meteos vind ik beter dan Polarium (en die vond ik al erg goed!) Het heeft meer diepgang. Ik kan het niet precies uitleggen...
     
  15. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    Trouwens, het is allemaal heel onduidelijk hoe dat zit met online gamen op de DS. Als je zonder WiFi router speelt, moet je dan een speciale adapter kopen voor je DS om te kunnen gamen via hotspots? (ik dacht dat ik zoiets las in de PU) Ik zie nu bordjes van T-Mobile die Wifi promoten, maar wordt het ook allemaal gratis, en zijn er genoeg hotspots?

    Echt jammer dat AW: DS niet online gaat.. dat zou echt de killer game worden. Alleen de potjes duren best lang.. voor als je even snel wilt spelen.
     
    Laatst bewerkt: 24 sep 2005
  16. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Nintendo bied straks een aparte usb adapter aan voor 30 euro waarmee mensen die geen draadloos internet hebben, alsnog met de DS online kunnen gamen.
    Hoe dat allemaal in elkaar zit is nog niet bekend, maar dit zal allemaal spoedig bekend worden gemaakt.
     
  17. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar USB? Ik bedoel.. kun je dan nog wel 'on the road' gamen, of moet je thuis zitten. Ik bedoel, als je begint over USB dan moet ik meteen denken dat je iets met je pc moet doen, of niet?
     
  18. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Dat is voor de mensen thuis.
    On the road gaat het als het goed is werken met hotspots.
     
  19. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Meteos binnen, wat gaat dat fucking snel 8).
    I love it :cool:.

    edit; na 6 keer lvl 2 gehaalt :cool: /megaproudmode
     
    Laatst bewerkt: 24 sep 2005
  20. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    wat is lvl2?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina