1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Nintendo DS - Deel 2

Discussie in 'Games' gestart door VliegtuigNL, 25 mrt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. F®íts

    F®íts F®íts

    Berichten:
    90
    Leuk Bevonden:
    0
    De psp heeft zo ze voor delen en de ds ook koop ze anders beide dan heb je ook geen gezeik.
     
  2. Corneel

    Corneel Active Member

    Berichten:
    358
    Leuk Bevonden:
    0
    Niet iedereen heeft de luxe positie dat ze 2 van die dure dingen kunnen aanschaffen. Ik vind het persoonlijk gek dat je ze allebij zou willen hebben.
    Je koopt toch ook geen 2 telefoons?
     
  3. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10

    Misschien dat ik ooit een PSP koop als ie wat goedkoper is en het spellenaanbod me wat meer aanspreekt, maar voorlopig ben ik super tevreden met me Nintendo DS. Wat een fantastisch apparaat is die DS toch _O_
     
    Laatst bewerkt: 29 mrt 2005
  4. F®íts

    F®íts F®íts

    Berichten:
    90
    Leuk Bevonden:
    0
    maar zelf vind ik en nog wel meerdere mensen dat de psp en de ds totaal anders zijn maar laten we hier over ophouden best wel off-topic
     
  5. XboxRulez4ever!

    XboxRulez4ever! XBW Luizak

    Berichten:
    1.335
    Leuk Bevonden:
    1
    [ik heb hoop mode] zou er ooit ook misschien "ocarina of time" oid op de ds verschijnen?[/ik heb hoop mode]
     
  6. Lord Kain

    Lord Kain Active Member

    Berichten:
    444
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik zie liever een nieuwe zelda op de ds maar met de graphiqs van ocarina of time. _O_
     
  7. Phoenix NL

    Phoenix NL ...

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik denk eerder dat ocarina of time erop uitkomt. Op de GBA had je veel SNES games, dus waarschijnlijk komen hier veel N64 games op uit. Maar ik hoop natuurlijk dat ze een hele nieuwe maken. Misschien komt er ook nog wel een Super Smash Brothers game uit... :D
     
  8. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    GoldenEye o_O dat zou pas mooi zijn. Wel de echte GoldenEye en niet zo een slap EA aftreksel geval.
     
  9. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Uhm ik ben denk ik een van de weinigen die niet zit te springen om een game als GoldenEye of Perfect Dark op de DS. Ik heb vaak genoeg een shooter op een handheld gespeeld en het bevalt me alles behalve. Zo ook met die First Hunt demo, ik vind er geen moer aan. Ik vind shooters echt iets voor een console, waar je lekker op de bank achter de tv met een controller in de handen kunt gamen. Een handheld(en zo dus ook de DS) heb ik voor RPG's en games als Wario Ware: Touched! die goed gebruik maken van een speciale eigenschap van een apparaat:)
     
  10. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    ik wel, ik zou ze allebei wel willen op de DS, qua specs lijkt het me niet zo moeilijk om een N64 spel te porten naar de DS.
     
  11. Grote Smurf

    Grote Smurf Tsjah...

    Berichten:
    318
    Leuk Bevonden:
    0
    En je kunt met de stylus volgens mij best goed mikken. :D

    Maar even nog een vraagje:

    Ik heb laatst bij de E-plaza op Hoog Catharijne de demo gespeeld van WarioWare, en het beviel me voor geen metern. Is de echte WarioWare leuker, want toen ik dat gespeeld had was mijn enthousiasme voor de DS in 1 klap weg. |:-
     
  12. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik kijk echt heel erg uit naar Lost in Blue. Spel ziet er erg mooi en bijzonder uit, maakt zeer goed gebruik van het touchscreen en de game zelf ziet er gewoon super gaaf uit.

    Bekijk hier het filmpje maar eens.

    http://www.gamespot.com/ds/adventure/survivalkids/media.html

    Ook Another Code ziet er veel belovend uit.

    Ik zou het heel erg tof vinden als er een Monkey Island op de DS zou komen. De DS is er perfect voor!!! Laten we het hopen.

    Maar GoldenEye 64 zou ik ook niet erg vinden. Stel je eens voor, GoldenEye 64 online op je DS _O_
     
    Laatst bewerkt: 30 mrt 2005
  13. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    die ziet er idd tof uit., ik hoop dan golden sun ook op zon manier naar de DS komt
     
  14. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Zeker! Dat zou ook erg tof zijn.
    Het zou me trouwens niks verbazen als ze met Mario Paint zouden komen. Het zou natuurlijk wel kunnen met dat touchscreen.
     
  15. Vegetom

    Vegetom whojow!

    Berichten:
    1.810
    Leuk Bevonden:
    3
    Op deze site staat dat de adviesprijs voor ds spellen 29 of 39 euro is afhankelijk van het spel, maar in veel winkels worden er toch spellen voor 45 euro verkocht. Ook op gcshop.nl staat bij adviesprijs 44,99 en zelfs 49,99...
     
  16. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Er word flink gekloot met de prijzen van de DS games.
    Ik zag trouwens ook net dat Katamari Damacy naar de DS komt!
    Er zijn helaas nog geen plaatjes of filmpjes van, maar er zijn wel filmpjes van de PS2 versie. Dan kan je toch een beetje een idee krijgen wat voor sooirt game het is. Met een beetje fantasie kunnen we wel bedenken hoe deze game op de DS word.
    Ziet er heel erg verslavend uit!

    http://www.gamespot.com/ps2/puzzle/katamaridamashii/media.html
     
  17. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Ik kijk erg uit naar Another Code, lijkt me echt een prachtige game te gaan worden :) Heerlijk puzzelen terwijl je naar dit soort prachtige beelden aan het kijken bent:
    [​IMG]
    [​IMG]

    Ik wist echt niet dat zoiets mogelijk was met de DS :)
     
  18. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Aww, Great Game! :eek: Je Speelt op het Onderste Scherm dus en het bovenste beeld is een soort Beeld Wat je om je heen ziet?
     
  19. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Ziet er echt super uit man! Lekker puzzelen :cool:
    Wanneer komt ie eigenlijk?
     
  20. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Volgens mij is er voor Europa nog geen datum geprikt, in Japan is hij sinds 24 februari verkrijgbaar. Lees dit stukje maar van www.m-gaming.nl daar staat nog meer fijn nieuws in :)

     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina