1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Nintendo DS - Deel 2

Discussie in 'Games' gestart door VliegtuigNL, 25 mrt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Ok, bedankt!

    Het zou wel erg tof zijn als het een serie zou worden. Ik zeg het nog maar een keer, maar deze game ziet er veel belovend uit.

    Is er trouwens al een date bekend van Lost in Blue?

    Advance Wars DS release datum bekend!

    Oorlogstrategen die in het bezit zijn van een Dual Screen mogen in handjes gaan klappen van plezier; de release datum van Advance Wars DS is bekend gemaakt!

    Na twee maal het GBA spelaanbod te hebben verreikt, komt er ook een game uit de Wars serie naar de Dual Screen, die de werknaam Advance Wars DS draagt. Voor alle importfreaks, en natuurlijk Japanners, is er zeer goed nieuws; het spel zal al op 23 juni in de winkels liggen!
    Dit is dus sneller dan verwacht, en hopelijk laat een Amerikaanse en een Europese release ook niet lang op zich wachten.

    Bron: IGN.com / m-gaming
     
    Laatst bewerkt: 30 mrt 2005
  2. -Murdock-

    -Murdock- Active Member

    Berichten:
    61
    Leuk Bevonden:
    0
    Advance Wars DS? Cool!

    Heb deel 1 en 2 helemaal kapot gespeeld, wat een prachtige games :) .
     
  3. JT Chinaski

    JT Chinaski Active Member

    Berichten:
    2.116
    Leuk Bevonden:
    2
    Another word inderdaad een top game ik hoop echt dat ie naar Europa komt of VS dan importeer ik hem wel..
     
  4. Feodor

    Feodor Active Member

    Berichten:
    1.588
    Leuk Bevonden:
    0
    Mooie BeginPost ! :) Ik vind de DS wel cool maar zal toch eerder voor de PSP gaan. Het scherm van de PSP is echt loeiend groot ! 8)
     
  5. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Ok, dus omdat het scherm groot is ga je voor de PSP. Daar heb je zeker lang over nagedacht ;)
     
  6. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    Kna je na gaan wat voor typetjes de psp eigenaars zijn, Nou ja meeste dan, ik ga uit eindelijk die witte psp importeren :D tot dan ben ik happy met mn DS je :p
     
  7. Vegetom

    Vegetom whojow!

    Berichten:
    1.810
    Leuk Bevonden:
    3
    Kun je trouwens een SD Flashcard kopen en daar roms opzetten?
    En wat voor type dan?
     
    Laatst bewerkt: 31 mrt 2005
  8. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    De opvolger van de GBA? ;)

    [plaatje]http://img69.exs.cx/img69/3096/gamelversgcp4qs.jpg[/plaatje]

    Gamecube Portable
    Voordat je op de tafel wilt gaan dansen: Nee, Nintendo gaat geen portable versie van de Gamecube produceren. Maar waar slaat deze titel dan wel op? Come see inside...

    Sindskort is er een onofficiële Gamecube Portable door iemand in elkaar geknutseld. Deze portable bestaat uit een PSOne LCD scherm, een memory card slot en een externe controller poort. Daarnaast is het ook nog eens makkelijk om games te switchen, zo duidt de beschrijving aan. Eén ding, misschien dat het design wat strakker mag zijn?

    bron: www.m-gaming.nl
     
  9. sargeant swift

    sargeant swift geen titel

    Berichten:
    643
    Leuk Bevonden:
    0
    lol, zo "portable" ziet ie er niet uit :D
     
  10. Franko

    Franko Lets Roll

    Berichten:
    1.519
    Leuk Bevonden:
    0
    beetje fake lijkt me:) ... maar weet iemand dit: ik heb een wifikaartje met antenne op me moederbord zitten... kan ik dan in de toekomst via die weg online met de DS?
     
  11. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Er is een filmpje waarin je ziet dat het echt werkt!
    Dat kaartje is een verzender en ontvanger van signalen die een accespoint uitstuurt en/of ontvangt. Je hebt dus nog een accespoint nodig.

    Nieuwe kleuren DS doen verkoop stijgen

    Onlangs heeft Nintendo de Nintendo Dual Screen (DS) in twee nieuwe kleuren (‘Graphite Black’ en ‘Pure White’) gelanceerd in Japan. Hierdoor is de verkoop van de draagbare spelcomputer verdubbeld in Japan. Werden er vorige week nog 21,000 exemplaren van de DS verkocht, deze week zijn er 54,000 Dual Screen-systemen over de toonbank gegaan.

    De 'Graphite Black' en de 'Pure White' uitvoering werden op 24 maart gelanceerd. Op 21 april zal Nintendo nog twee kleuren lanceren: ‘Turquoise Blue’ en ‘Candy Pink’. De prijs blijft echter gewoon hetzelfde. Of deze kleuren ook in Europa en Amerika verschijnen is nog niet bekend.
     
    Laatst bewerkt: 1 apr 2005
  12. F®íts

    F®íts F®íts

    Berichten:
    90
    Leuk Bevonden:
    0
    aight beter komen die kleuren ook naar nederland denk het trouwens wel:D
     
  13. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Whaha ... Een vriend van mij heeft de buitenkant van dat ding zelf gespoten, hij's nu helemaal rood _O_ Ziet er echt lau uit ! Alleen zijn powerlampjes doen het niet meer (het licht schijnt er niet doorheen)
     
  14. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Als hij die lichtje nou gewoon had afgeplakt ofzo? Het is mij wel nog wat te riskant om een handheld te spuiten aangezien je er veel met je handen aan komt en veel mee gaat enzo.
     
  15. BeZaX

    BeZaX Plop...

    Berichten:
    701
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor de mensen die een niet al te groot budget hebben... :p

    Play Asia: Ridge Racer DS (US) voor 21.50 euro (incl verzendkosten)

    Lijkt me een koopje. Typisch weer zo'n opruimactie van PA. Dus ga er maar van uit dat dit weer OP=OP is. Net zoals laatst met de normale DS (US) die toen ook maar voor 99,75 van eigenaar verwisselde.
     
  16. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Ja dat had wel gekunt, maar die lampjes zijn zo klein dat als je ze afplakt, er een klein stukje omheen grijs blijft ... en dat ziet er wel gaar uit. Hij gaat misschien nog voorzichtig de verf eraf krabben (aleen bij de lampjes dan hè)
     
  17. Panzer

    Panzer Seven deadly sins...

    Berichten:
    742
    Leuk Bevonden:
    0
    Ff iets anders, ik had een tijdje terug een wereld idee, wat denken jullie van photoplay op de DS??
    Dat word echt een topper lijkt me en de DS is er gewoon voor gemaakt, boven het origineel onder de versie met veranderingen, en met je stylus moet je die veranderingen aantikken, topper lijkt mij?
     
  18. falcon NL

    falcon NL Creatief mens

    Berichten:
    1.225
    Leuk Bevonden:
    53
    lijkt me trouwens wel grappig een Handheldmoddingtopic
     
  19. lekkerbek312

    lekkerbek312 Wicked

    Berichten:
    711
    Leuk Bevonden:
    0
    ja geniaal. dat heb ik vroeger echt vaak gedaan.

    die zal ik zeker kopen.
     
  20. tenchu

    tenchu balverine slayer

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    heey mensen,
    ik wou eik even weten of je nou ook de spellen van de gbcolour ook kan spelen op de nds?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina