1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Nintendo DS - Deel 3

Discussie in 'Nintendo Hardware' gestart door CaptnCook, 28 sep 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fnx

Fnx Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil Advance Wars ook nog :) Maar heb nu in totaal 11 DS Games.. waar ik nog LANG niet op uitgekeken ben...Dus ik doe nog even rustig aan. Damn ik speel zoooveel op mijn DS! Animal Crossing is echt de bomb..!!!

Ik had Castlevania bij de Makro vandaan voor 36 euro incl. :)

2. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Even wat nieuwtjes over de DS.

Het gaat dus erg goed met de DS wereldwijd.

3. Lexiuz

Lexiuz ...---...

Leuk Bevonden:
    0
    So gaat lekker. Alleen wat is Brain Trainig eigenlijk vooriets?

4. Shcaap

Shcaap Liev Gastje

Leuk Bevonden:
    4
  5. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Dit

Ziet er vet uit :)

6. Barcode

Barcode je moet toch wat...

Leuk Bevonden:
    0
    WHahahaha!!! en de Mario uitmelkerij gaat verder :p ik wacht stiekem nog steeds op de game: Mario Polo...:{

7. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb niet zo heel erg problemen met mario uitmelkerij, de meeste mario games behoren tot mijn favorieten. Iig zijn ze beter bezig dan EA wat betreft uitmelken

8. Barcode

Leuk Bevonden:
    0
    hahah ja dat is in ieder geval wel zo, maar jezus(!!) wat zijn er een hoop mario games :p

9. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.721
    Deze game wordt niet door nintendo gemaakt, he... Maar wel door Square Enix :p

10. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Die basketball game kan wel eens heel tof worden hoor.
    De Nintendo sportgame zijn altijd goed uitgwerkt. Mario Golf en Mario Tennis zijn bijvoorbeeld goede Golf en Tennis games met een vleugje Nintendo magie.

11. Barcode

Leuk Bevonden:
    0
    daar heb je wel een goed punt.. er wordt zoiezo gewoon een aparte draai aan de sport gegeven in zo'n spel.. :)

12. IWFH '2006'

IWFH '2006' 35+ Good Deals

Leuk Bevonden:
    0
    Is de DS trouwens een beetje waar voor je geld? Zit er sterk aan te twijfelen om er één in huis te nemen ;). Vooral voor op vakantie, dus leuke verslavende games, zijn daar een beetje veel van? (Examples)

13. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.721
    tja, dat moet je zelf een beetje bekijken door wat reviews te lezen en dergelijke. Ik of anderen zouden je wel een game aan kunnen raden, maar misschien vind je dat helemala niks.

Zelf zou ik zeggen van wel, aangezien sinds zeg maar oktober de echt coole games hier beginnen uit te komen.

14. IWFH '2006'

Leuk Bevonden:
    0
    ik zit zelf ook al wat te kijken, maar een paar tips zijn nooit verkeerd. Dan kan ik me daar weer in gaan verdiepen ;)

15. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.721
    Mijn eigen tips:

Als je Mario 64 nooit hebt gespeeld... koop dan zeker Mario 64 DS, want het is een geweldige game. Zelfs ik, die hem al 4 keer heeft uitgespeeld op de N64, blijf het een mooie game vinden. En er zitten veel minigames bij :)

Kirby: Magical Paintbrush raad ik je zeker aan. Erg leuke game die goed gebruik maakt van het touchscreen. Het is net als Yoshi, als je die kent... maar dan MET een story mode en nog wat dingen die je kunt unlocken.

Mario Kart DS - Dit is denk ik de grootste aanrader mits je van dit genre houdt iig :p Geweldige game, op 150CC en mirror-mode best moeilijk en natuurlijk: Online Play! Nu denk ik niet dat je dat op vakantie zal gebruiken, ja misschien op vliegvelden waar een wi-fi netwerk is of hotels met wi-fi netwerk.

tot nu toe ff...

16. IWFH '2006'

Leuk Bevonden:
    0
    Thnks voor je tips, ik zit zelf te denken aan het mario kart pakket. Maarre die online play, hoe werkt dat precies zeg maar. Ik weet dat het draadloos is, maar je moet toch een soort aansluitpunt of hoe je het ook noemt hebben? :cool:

17. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Het werkt heel eenvoudig. Je hoeft alleen het onderstaande ding in de Pc te doen. En dan kan je met je DS verbinding maken.

18. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.721
    Of met een draadloze router natuurlijk

19. Barcode

Leuk Bevonden:
    0
    je vergeet nintendogs :D geweldige game!!
    en over een tijdje natuurlijk ook worms op de DS _O_

20. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.721
    Ik heb alleen een paar games gedaan die ik zelf heb. Ik heb geen Nintendogs, dus kan daar ook niet over oordelen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina