Al een dag oud, maar toch nog om van te genieten: Voor wie zegt dat de DS geen mooie graphics heeft Nu maar hopen dat ie in Europa komt of iig in de VS
De DS heeft al met meerdere games bewezen krachtig te zien. De bovenstaande RPG komt denk ik wel in Amerika uit. Heel vaak komen RPG's zowel in Japans als in Amerika uit. Mocht ie niet in Europa komen, dan gewoon importeren die hap, ziet er goed uit!
ten eerste heb ik veel geduld, ten tweede houd ik vna muziek maken, ook al is het in beperkte vorm en ten derde spreekt het design me erg aan. Ik zal dus niet gillend gek worden. Eerder stil ontspannen. Ohja... en ten vierde is het geen spel!
ik heb het spel ook gehad, heb erg veel plezier mee gehad, geloof me modder-eter, als je van muziek en mooi design houdt, zit je hiermee echt niet verkeerd.
Ik heb ook wel zin om nog een leuke game voor de ds te halen. Ik weet alleen nog niet welke. Ik heb tot nu toe Mario64 ds en Mariokart ds.
Ik heb hem ook in de winkel zien liggen. Animal Crossing ook trouwens, maar ik ben nu eerst een tijdje weer zoet met mn gamepjes
Is Animal Crossing al uit dan? Nog niet toch? Import zeker. www.gameqube.nl Het gaat goed met de DS in Japan, kun je van de Xbox 360 en de Xbox niet zeggen. www.gameqube.nl
De DS lite komt 2 maart uit in Japan, de geruchten zijn bevestigd! http://www.gameqube.nl/topic.php?topicID=17896
Er komt toch een nieuw design van de DS! Nintendo DS Lite Bron: http://www.nintendo.co.jp/n10/news/060126.html Nintendo DS Lite Release Date: 2006-03-02 Old: 149 x 85 x 29 275g New: 133 x 74 x 22 218g kleiner, lichter en er komt een knopje om de helderheid van het beeld bij te stellen. Ziet er wel een stuk strakker uit.
Bitches Lijkt Apple wel, hoop niet dat het echt die kant op gaat. Eerst was het altijd toch wel een redelijk lange tijd voor ze met een nieuw design kwamen, nu gaat het wel erg snel allemaal. Kan ik hem weer verkopen...
Goedkoop, goedkoop, goedkoop. Ik voel me best genaait. Volgens mij zeiden ze pas geleden nog dat er geen nieuwe versie zou komen. Nieuw model DS = voor Nintendo veel geld. Hij ziet er wel erg strak uit, mooier dan het eerste model. Deze hadden ze gewoon meteen uit moeten brengen. Ik voel me in ieder geval best genaait. Maar ja, kopen zal ik hem toch wel weer. Ik ben en blijf een verzamelaar. Edit: kleine update beginpost.
Ik denk dat veel mensen die met de kerst zo'n ds hebben gekocht zich ook flink genaaid zullen voelen. Slechte zaak vind ik.. Nieuwe design heeft trouwens ook wat meer weg van het design van de revolution (controller).
Denk dat ik mijn DS nou zo'n half jaartje heb, maar denk niet dat ik deze ga kopen.. Dat deed ik eigenlijk überhaupt nooit, ook de overstap GBA -> GBA SP heb ik nooit gemaakt. Zolang de nieuwe DS geen aparte spellen krijgt istie gewoon hetzelfde..