Nee, daar kwam het niet door. Er is heel veel mogelijk met de PSP en ik dacht dat er gewoon heel veel toffe games op de PSP zouden komen.
Nu kan ik inmiddels zeggen dat de meeste games ports of remakes zijn. Daar heb ik geen PSP voor gekocht.
De enige games waar ik plezier aan heb beleeft zijn Ridge Racer en GTA Liberty City Stories. De andere games was ik heel snel mee klaar.
De UMD films vind ik persoonlijk een flop, ze zijn best duur, en ik ga geen film zitten kijken op zo'n klein scherm met brak geluid als ik thuis een HDTV met een dik 5.1 set heb staan.
Ook is het apparaat een bitch om schoon / onbeschadigd te houden door het glimmende plastic (wat ook nog eens best cheap oogt) en doordat je telkens met je vingers op het scherm zit omdat de knoppen erg dicht bij het scherm zitten.
Met de DS heb ik veel meer plezier beleeft. Bij handhelds gaat het me niet zozeer om de graphics (daar heb ik een 360 voor), maar om de fun van de games. En de DS games bieden mij fun, veel fun.
Ik heb nooit echt spijt gehad van een console / handheld, maar de PSP is toch echt het eerste apparaat waar ik achteraf spijt van heb.
Laatst bewerkt: 23 feb 2006