1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Nintendo DS - Deel 3

Discussie in 'Nintendo Hardware' gestart door CaptnCook, 28 sep 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Haha, kan ik beter in me sig zetten. :cool:
    Wel toevallig zeg.
    Maar de locatie van de power-button is in deze situatie erg goed gekozen.
    Het vakje voor de stylus zit ook op de goede plek, ziet er goed uit.

Trouwens, ik zag gisteren bij Futurezone Animal Crossing voor de DS liggen, US import voor 45 euro. Er waren trouwens ook wat games in de opruiming. Zo was Zoo Keeper maar 9.99 euro.

Laatst bewerkt: 11 feb 2006
  2. Barcode

Barcode je moet toch wat...

Leuk Bevonden:
    0
    lol 8) mja wel vette plek en ziet er toch wel erg goed uit :)

3. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Ik zag trouwens Polarium en Star Wars Episode 3 voor 15 euro staan bij de Free Record Shop.
    Ga nog maar een keer terug. :)

4. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
  5. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Een opmerking waar ik me zeer goed in kan vinden :) Qua uiterlijk trekt de PSP me gewoon veel meer dan de huidige DS, dat is (naast het feit dat ik tot op heden huiverig ben geweest over de nieuwe spelmogelijkheden op de DS, ik ben namelijk nogal conservatief ingesteld O-)) o.a. ook de reden waarom ik al een PSP heb maar vandaag de dag nog geen DS.

Hoewel het idee al eerder in me opgekomen was om ooit toch nog een DS aan te schaffen (er zitten nu eenmaal altijd wel spellen tussen die me trekken, bovendien ben ik erg benieuwd geworden naar de online service van Nintendo wat betreft de DS....een potje Mario Kart is altijd lache :cool:), ben ik van de week mezelf eens wat meer gaan verdiepen in de Lite versie van de DS.

En ik kom tot zo'n beetje dezelfde conclusie als jij : wat is deze uitvoering een praaltje vergeleken met de huidige DS _O_ Niet dat ik een console/handheld echt zou laten liggen om z'n uiterlijk, maar ik ben toch wel een redelijke gadget-freak, en deze nieuwe DS ziet er superstrak uit :cool:
    Een typische Nintendo actie dat wel, want van welke handheld hebben ze nog geen verschillende uitvoeringen uitgebracht ? :p Toch leuk voor de mensen die nog geen DS bezitten zoals ik dus, hebben ze me toch over de streep getrokken. Ben ook erg benieuwd wanneer het apparaat in Europa uitkomt, het woord "import" schreeuwt alweer in mijn oren....maar bij een dergelijke aanschaf vind ik m'n recht op garantie toch wel iets belangrijker. Nog even geduld dus maar :+

Laatst bewerkt: 15 feb 2006
  6. Barcode

Barcode je moet toch wat...

Leuk Bevonden:
    0
    Age of Empires_O_ ben ik met je eens...

Alleen waarom maken ze zo'n game fucking turn-based :'-( :'-(

7. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.723
    Fuck Age Of Empires DS! :p

lol, sorry voor de ruwe opmerking, maar ik heb veel beter nieuws.

New Super Mario Bros komt al in mei uit in Japan!!! Dit lijkt me een best importvriendelijke titel, dus zullen we snel van deze game kunnen gaan genieten :)

en.... Nintendo heeft aangekondigd dat de DS ondersteuning zal krijgen van Opera en er dus officieel een internet browser op de DS komt.

Ohja, en er komt nog een Digital TV Card van een 3rd party, zodat er ook TV kan wordne gekeken. En dan noemen ze de PSP een multimedia apparaat.

En de laatste edit: Dat internetten zie ik wel zitten :) Vooral ook omdat hierdoor de distributie van demo's via het internet misschien wel realiteit wordt :)

Lol, nog een edit:
    Winning Eleven (voor de leken: Pro Evo Soccer) komt naar de DS _O_ _O_

ik weet niet of deze screen echt is, maar het nieuws dat ie komt wel :)

Laatst bewerkt: 15 feb 2006
  8. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1
    Jammer dat het Opera is en niet FireFox, maar vet is het zeker wel :D

9. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    Yeah, erg koel allemaal \O/

10. Shcaap

Shcaap Liev Gastje

Leuk Bevonden:
    4
  11. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    damn, hij is echt sexy... misschien koop ik hem nog wel..

12. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Hij ziet er wel heel erg slick uit zeg! Heel strak ding, ga ik zeker wel halen.

Heb zaterdag eindelijk MarioKart DS gekocht. Had ik veel eerder moeten doen, echt een heel tof spel. Ook via Wi-Fi is het echt heel erg cool.
    Gelukkig na de mindere Gamecube versie eindelijk weer een MarioKart op het oude niveau.

13. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik moet hem nu ook echt hebben jongens, ik moet toegeven dat ie er idd zeer strak uitziet, veel beter dan de huidige DS op dit moment. En omdat ik nog geen DS bezit (wel een PSP overigens) heeft de Lite versie mij over gehaald om er eentje te kopen :) Hij heeft echt stijl, bovendien heb ik al wat DS games op het oog om er toch nog een voor aan te schaffen :cool:

14. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Het is zeker een stijlvol apparaat. Ik heb al een 'gewone' DS, maar ik wil deze zeker ook hebben. Ben een verzamelaar. :9

Maar er zijn zeker genoeg interessante titels voor de DS, in mijn geval meer dan voor de PSP. Ik heb op het moment veel meer plezier beleeft aan mijn DS dan aan mijn PSP.
    Iets dat ik van tevoren niet had gedacht.

15. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Hoezo niet? Nintendo is altijd heer en meester geweest op handheld gebied en heeft dus ook al jaren ervaring met het ontwikkelen van games op handhelds. Bovendien hebben ze op handheld gebied wel veel support van allerlei 3rd party bedrijven. Sony was nieuw in het handheld gebeuren en moest nog maar bewijzen of ze het goed zouden doen. Ik hoop niet dat je gaat zeggen dat het komt door het grote scherm en de mooie graphics :)

16. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Nee, daar kwam het niet door. Er is heel veel mogelijk met de PSP en ik dacht dat er gewoon heel veel toffe games op de PSP zouden komen.
    Nu kan ik inmiddels zeggen dat de meeste games ports of remakes zijn. Daar heb ik geen PSP voor gekocht.
    De enige games waar ik plezier aan heb beleeft zijn Ridge Racer en GTA Liberty City Stories. De andere games was ik heel snel mee klaar.

De UMD films vind ik persoonlijk een flop, ze zijn best duur, en ik ga geen film zitten kijken op zo'n klein scherm met brak geluid als ik thuis een HDTV met een dik 5.1 set heb staan.

Ook is het apparaat een bitch om schoon / onbeschadigd te houden door het glimmende plastic (wat ook nog eens best cheap oogt) en doordat je telkens met je vingers op het scherm zit omdat de knoppen erg dicht bij het scherm zitten.

Met de DS heb ik veel meer plezier beleeft. Bij handhelds gaat het me niet zozeer om de graphics (daar heb ik een 360 voor), maar om de fun van de games. En de DS games bieden mij fun, veel fun.

Ik heb nooit echt spijt gehad van een console / handheld, maar de PSP is toch echt het eerste apparaat waar ik achteraf spijt van heb.

Laatst bewerkt: 23 feb 2006
  17. X Heer

X Heer SNK Playmore

Leuk Bevonden:
    0
    Eindelijk, al mijn hersenspoelingen over de DS heeft toch geholpen.

De lite komt mij zeer goed uit, die donker blauwe kleur vind ik zo geil. Hhhm, heerlijk. Die blauwe kleur had de gewone DS niet, maar de lite wel. Oh, ik kan niet wachten. Ik hoop dat er bundels uitkomen met SOM.

18. Shcaap

Shcaap Liev Gastje

Leuk Bevonden:
    4
    Dan hebben we mazzel, want waarschijnlijk kom hij in augustus hier in de EU uit ! :) bron

Sexi!

Laatst bewerkt: 1 mrt 2006
  19. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1
    Vandaag Animal Crossing Wild World gehaald. Friend code staat in mijn signature. Laat maar even weten als je me toevoegd ;0

20. HanTheMan

HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    74
    Vet waar kun je die kopen? ik wil em ook :D

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina