1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Nintendo DS - Deel 3

Discussie in 'Nintendo Hardware' gestart door CaptnCook, 28 sep 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De DS Lite zal in Amerika op 11 Juni uitkomen en zal 129,99 dollar gaan kosten :) Joepie, ik heb vanaf volgende maand een DS :cool:

EDIT : Ik kom er net achter dat deze datum als het goed is ook voor Europa moet gelden. In dat geval ga ik natuurlijk voor een Europese versie :)

Laatst bewerkt: 5 mei 2006
  2. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1
    Heej, das wel leuk nieuws :)

Vandaag is Metroid toch uitgekomen? mmmm even kijken of ik geld heb :)

3. Genassix

Genassix Endless Challenge

Leuk Bevonden:
    3
    Wachten zero, als het goed is vanaf eind juni ook in europa verkrijgbaar :).

4. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja precies, ik kijk het nog ff aan....als de Europese release niet veel later komt dan de Amerikaanse, ga ik mezelf de moeite tot importeren natuurlijk besparen :)

5. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1
    Metroid vanmiddag gehaald. Net heel even gespeeld. Zal vanavond even kijken hoe het online is. Friend code komt er dus aan~!

6. dynamike

dynamike i love astrid

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo DS'ers

De DS is 100% nieuw voor mij dus ik heb een vraagje, want die Lite lijkt me toch wel kicke :)

Hoe zit het precies met dat draadloze online gebeuren? Ik hoorde over specifieke hotspots waar je moet zitten? En over bepaalde sticks die je kan kopen ofzo? Wij hebben thuis Wifi...probleem?
    Friendcodes..soort gamertag ofzo?

Enlighten me :)

7. Genassix

Genassix Endless Challenge

Leuk Bevonden:
    3
    Als je thuis wifi hebt is dat prima, je ds kan daarmee connecten tot het nintendo Wifi netwerk. Je moet em alleen even instellen, maar das zo gedaan. Zo'n wifi stick is voor mensen die geen draadloos netwerk hebben, heb jij dus neit nodig.

En verder kun je met je ds op een aantal plekken wireless gamen, eigenlijk gewoon bij elk openbaar/onbeveiligde hotspot.

Die friendcodes zijn codes om andere mensen toe te voegen in een bepaald spel. Die code's zijn per spel verschillend en je kan het meer zien als een soort van simpele account. Dus als jij een paar mensen kent die een ds hebben met hetzelfde spel als jou kun je ze toevoegen, en tegen ze spelen wanneer ze online zijn. Inplaats van tegen vreemden.

8. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.723
    Maar verwacht nog geen Live kwaliteiten, aangezien het nog best in kinderschoenen staat. Ik heb gehoord dat Metroid echt het niveau van het online gebeuren verhoogt, aangezien ze daar lobby's etc hebben en voice chat met friends. Maarja, daar kan iroy ons later vandaag wel wat meer over vertellen.

9. dynamike

dynamike i love astrid

Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt voor de antwoorden :)

Ik heb al een paar keer op de DS gespeeld, echt cool, maar eigenlijk wilde ik niet met dat ding gezien worden :9 Zo plasticerig en lelijk qua design. Die Lite daarentegen is uiterst patswaardig :D

Ik denk wel dat de meeste mensen voor die witte zullen gaan. Jullie?

10. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.723
    http://ds.ign.com/articles/705/705537p1.html

Beste DS Game die er heel snel is IMO _O_

Dat klinkt erg goed en een 10 voor gameplay :)

Nu gaan er natuurlijk weer mensen zeiken dat deze game niet veel van de touch screen gebruikt... I dont give a fuck!
    Deze game is puur op de DS omdat de GBA processor dit niet aan kan, althans, volgens Craig

Laatst bewerkt: 7 mei 2006
  11. EgYoWns

EgYoWns 7

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan niet wachten tot de witte (ipod achtig) Nintendo DS lite komt en die gaat 130,- euro kosten of 150,- euro? en krijg je er een spel bij?

12. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1
    Zal ik jullie er dan wat over gaan vertellen? ;0

Ik heb me nu anderhalve dag (naja, een beetje) in Metroid verdiept. De controls zijn ERG wennen, trust me. Je bent echt wel even bezig voor je het echt goed onder de knie hebt. Enige echte minpunt eraan is het gewicht van de DS. Je moet hem met een hand tillen, maar die hand gebruik je ook om het systeem stabiel te houden. Gevolg: nare kramp in je hand. Maar het is het waard :)

Online is het ook erg leuk. Het zoeken van mensen om tegen te spelen kun je op 2 manier aanpassen: Regional of Worldwide en dan kun je ook nog kiezen tussen tegenstanders die jouw rank hebben of any rank. Het vinden van tegenstanders duurde bij mij nooit erg lang. Wel heb ik twee keer gehad dat ik ineens van twee tegenstanders er geen meer had en dus opnieuw moest wachten.

Groot verbeterpunt vind ik zelf dat je zogenaamde Rivals kunt taggen. Als je een potje gespeeld hebt kun je in het menu zien hoeveel kills enzo je hebt gemaakt. Daarbij zie je links de namen van de tegenstanders waar je een vinkje kunt plaatsen waardoor ze een Rival van je worden. Wat dit precies doet weet ik nog niet... Wel weet ik dat je ze te zien krijgt in het Friend/Rival menu.

Al met al een erg coole game, alleen de SP is niet van hetzelfde niveau als de Gamecube games. Ik ben vanmiddag een uurtje bezig geweest en heb HEEL veel dingen gevonden, maar heb niet echt een idee er veel aan te hebben. In de Gamecube game had je namelijk, als je wat vond meestal meteen een update voor je Suit, maar die is nu al vanaf het eerste moment volledig (op een 5-tal (geloof ik, kunnen er meer zijn) secundaire wapens na).

Deze game is zeker een aanrader! Ik zal binnenkort mijn friendcode even posten :)

13. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    ik heb dus nou maar even op Bol.com 3 dagen geleden ook Mario Kart DS besteld werd even tijd :+, maar ik heb een Draadloze router en ik gebruik het draadloos nooit want ik vond het maar crap... want soms viel het uit, maar nu weet ik dus niet hoe Draadloos precies gaat met de DS...?, mja ben alvast even aan het googlen maar ik kan het zeg maar niet echt vinden

14. HanTheMan

HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    74
    Na het lezen van de IGN review heb ik gelijk mijn pre-order staan voor de New Super Mario Bros. :D
    Lijkt me echt super! Scheelt trouwens ook nog es wat knaken heb em voor 35.27 besteld bij lik-sang incl verzendkosten :D hoop hem in de loop van volgende week binnen te krijgen!

15. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.723
    Ik heb hem ook in de bestelling staan. Natuurlijk de USA versie, aangezien hij hier pas eind juni/begin julie uitkomt :p

16. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.723
    Laat me raden, de gelekte versie van het internet :mad:

17. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.723
    de ORIGINELE New Super Mario Bros binnen _O_ _O_

Impressie: Hij is onwijs leuk, maar volgens mij wel iets te makkelijk

Laatst bewerkt: 20 mei 2006
  18. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hij lijkt me ook tof, ga um ook zeker halen zodra ik een DS heb :)
    Super Princess Peach schijnt ook best grappig te zijn, alhoewel ook die game wat aan de makkelijke kant moet zijn....

19. falcon NL

falcon NL Creatief mens

Leuk Bevonden:
    53
    Persoonlijk zit ik te wachten op de Lite voordat ik mijn DS ga halen. Maar damn wat zijn er een hoop spellen die ik er voor wil halen zoals:
    M&L Partners in Time
    Mario kart
    New Supers Mario bros
    Yoshi island 2
    MP hunters
    Wario ware ect.

Weet iemand trouwens al waneer hij hier uitkomt?

20. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.723
    28 juni of 23 juni

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina