nee, het is nog niet verkondigd dat ie de 23e of 28e komt (hier in europa dan), maar de geruchten stemmen steeds meer op elkaar af en ook bart smit heeft een release date staan rond die tijd. DS-GAmer
Weten jullie nog een hele verslavende ds game waar je lang mee bezig bent? Ik heb m'n ds nu een maandje met de games Super Mario 64 DS en Tony Hawk's American Sk8land, maar ik ben wel een beetje uitgespeeld nu met Super Mario, dus wou ik die wel ergens tegen ruilen ofzo, maar wat is dan volgens jullie een goede game waar je wel even mee bezig bent? Alvast bedankt, :b:
Als je van RPG's houdt dan is Mario&Luigi: Partners in Time wel erg lachen, houdt je zowiezo wel even bezig. Advanced wars Dual Strike is een leuke strategy game en binnenkort natuurlijk NSMB.
Ik heb dit ookal in de Mega Man Thread gepost maar doe het ook maar ff hier Hier vindt je namelijk de trailer van de nieuwe Mega Man ZX game voor de DS. Iedereen met een zwak voor platformgames, en in het bijzonder natuurlijk Mega Man, moet deze gewoon gezien hebben Echt te vet gewoon, alleen hiervoor koop ik al een DS
Advanced Wars Dual Strike lijkt me idd wel leuk, maar die is wel lang speelbaar? En ook gewoon even zo op te pakken voor een kwartiertje ofzo? En NSMB?
advance wars is wel een leuk spel ja, hijs erg uitdagend, en inderdaad even zo op te pakken voor een kwartiertje, als je niet veel tijd heb, speel je gewoon dat ene dat je direcht loopt met je poppetje ne achter elkaar aanvalt en aanvalt, das wel lol, kweet allen niet meer hoe het heet, maar ik vind het wel een vette game
Het is trouwens officieel, 23 Juni. Geen onvoordelige datum voor mij Die zwarte is mooi, maar ik blijf bij wit.
Geen idee, maar op http://www.videogamesplus.ca kun je hem alvast pre-orderen....dat heb ik dan ook maar vast gedaan Cool ! Eindelijk een vaste releasedatum + prijs Ik ga denk ik toch voor de zwarte, past het beste bij m'n PSP Alhoewel ik die witte toch ook wel heel erg mooi vind....hmm, keuzes keuzes
Ik ga voor de zwarte , simpel weg omdat wit bij mij nooit wit blijft . Maar ik vind de zwarte zeker wel de mooiste van de 2.Nu is de concurentie met de PSP groter dan ooit tevoren
Hé hallo, ds noob hier. Hoe werkt die wifi connectie, werkt dat goed met bijvoorbeeld mario kart? Ik heb begrepen dat je dan met 4 man online kan wereldwijd? Is het die €40,- waard?
Nou ik heb mario kart gespeelt en persoonlijk vind ik het wel waard. De wifi connectie werkt eigelijk goed maar is natuurlijk nog niet te vergelijken met Live,maar ik heb hele goede dingen gehoord over MP: Hunters. Als je trouwens draadloos internet in je huis heb kan je waardan ook in je huis online met je ds..
ik dacht, ik ga er ook een ds lite erbij nemen, maar is dat nou zo nodig of niet??? nee toch, want hij heeft denk ik precies zelfde graphics en geluidskwaliteit? hijs eigenlijk gewoon wat compacter en handiger met knopjes en waar je je stylus in kan bewaren enzo, dus is het nou nodig om nog een DS lite erbij te nemen, of is het handiger om bij de gewone DS te blijven?
Hij kan idd hetzelfde als de gewone DS, alleen is het beeld veel helderder en verder issie gewoon een stuk compacter....waardoor ie er in mijn ogen ook gelijk een stuk strakker uitziet
Nope, het apparaat heeft me tot niet zo heel erg lang geleden niet genoeg geboeid om er een aan te schaffen. In de tussentijd zijn er wel hele vette spellen voor uitgekomen en was het de aankondiging van een nieuwe Mega Man game exclusief voor de DS die me over de streep heeft getrokken Daar komt bij dat de Lite versie er in mijn ogen echt stukken beter uitziet, ik vond de gewone DS t.o.v. de PSP echt maar een lelijk ding....de Lite maakt dit dubbel en dwars goed Maar uiteindelijk gaat het natuurlijk om het aanbod van games, dat moet interessant genoeg zijn....het uiterlijk van een apparaat is maar bijzaak
ach ja, ik zie wel, als t goed is, zit die aan en uit knop ook wat handiger, want die zat bij de gewone DS vlak boven de 4puntdruktoets, en kheb wel eens gehad dat ik weggleed en perongeluk me DS uitdrukte, das ook best klote