1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Nintendo DS - Deel 3

Discussie in 'Nintendo Hardware' gestart door CaptnCook, 28 sep 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mja naar mijn motivering moet je niet kijken hoor, zoals ik net al zei....er hoeft maar een nieuwe Mega Man game voor een console/handheld aangekondigd te worden en ik ben in staat om alleen daarvoor al het apparaat aan te schaffen 8)

2. HanTheMan

HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    74
    en terecht :cool:

Ik heb de oude DS nu nog.. ben benieuwd voor hoeveel ik em nog kwijt kan straks..

3. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ach joh, je wilt niet weten hoeveel mensen er rondlopen die zich er uberhaupt niet eens van bewust zijn dat er een nieuwe versie van de DS aan zit te komen....daar kun je vast wel je ouwe DS aan kwijt als het echt niet anders lukt :+

4. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    En nog een klein verschil naast de button layout is de standaard stylus. Die is wat dikker en dus prettiger vast te houden.

EDIT: Ik heb die van mij verkocht op Ebay(Mario Kart pack) voor 106 euro. Ga denk uiteindelijk de DS toch maar importeren omdat mn ma binnenkort richting Canada gaat. Als de prijs omgerekend hetzelfde is als in Amerika dan betaal ik er 101 euro voor :) Ik laat meteen ook wat games meenemen.

Laatst bewerkt: 22 mei 2006
  5. meteorwings

meteorwings Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik dacht er ook over om mijn huidige ds te verkopen en later een lite te kopen, maar msischien koop ik een lite als de huidige kaduk is, ik zie het nog wel, zolang ik maar kan spelen, ik zit nu ook tijdelijk niet thuis, dus geen 360, computer of andere sjit voor mij, zit tijdelijk bij me tante, heb nog wel m'n ds en psp, dus kom ik wel vooruit

6. captain vimes

captain vimes upholding the law

Leuk Bevonden:
    40
    Heb vandaag New super mario bros binnen gekregen. Leuk leuk leuk! Echt oldskool platformen!

7. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jah hij schijnt echt super te zijn, ik ga hem natuurlijk ook zeker te weten kopen zodra ik een DS heb :) Alleen niet meteen denk ik, die rol is weggelegd voor Princess Peach....van mij mag zij het eens een keer proberen in de hoofdrol van een platformgame :+ Die twee loodgieters hebben genoeg hoofdrollen op hun naam staan, wel terecht natuurlijk, maar een beetje afwisseling is nooit verkeerd 8)

8. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1
    Hehe, ik denk dat ik mijn oude DS (als ik de Lite haal) aan mijn vriendin geef. Die vind de DS ook wel leuk en kunnen we nog wat multi-playen :) Heb sinds kort ook Castlevania: Dawn of Sorrow, eindelijk gevonden! Leuk spel :)

9. HanTheMan

Leuk Bevonden:
    74
    Vandaag ook New Super Mario bros. binnen :D
    Verslavende game idd :)

10. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    Precies hetzelfde wat ik ga doen...:)

11. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    En als extreme Resident Evil fan mag Resident Evil : Deadly Silence straks natuurlijk ook niet ontbreken in mijn collectie DS games :) Heerlijk, zo'n klassieker altijd en overal kunnen spelen :cool:

12. X Heer

X Heer SNK Playmore

Leuk Bevonden:
    0
    Jij hebt plannen zeg!

13. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ach joh, je moest eens weten :+ Kijk anders voor de gein eens op mijn GameSpot Userprofile, wat er allemaal bijgekomen is op m'n verlanglijstje.....klote E3 8) :p

Laatst bewerkt: 24 mei 2006
  14. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.723
    New Super Mario Bros uitgespeeld! :p

Nu alleen nog ff uitzoeken hoe je die twee extra werelden kan krijgen

15. Genassix

Genassix Endless Challenge

Leuk Bevonden:
    3
    Kga hem morgen spelen, New Super Mario Bros. Dan neemt een maat van me even al zn nieuwe ds spellen mee :). Tetris, New Mario Bros, Metroid Hunters en nog wat volgens mij :p.

16. HanTheMan

Leuk Bevonden:
    74
    Tis ook niet zo heel moeilijk inderdaad.!!

Ik heb nu al 50+ levens :p maar wel zeer vermakelijk en daar gaat het om.

Ohjah ff leuke vermelding die minigames zijn erg leuk om multiplayer te doen!! gaat heel mooi vloeiend.

17. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.723
    Toch nog een soort goedmakertje voor ons :p

18. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.723
    World 4 in NSMB unlocked. Han, ik kan je vertellen dat jij dit waarschijnlijk nooit uit zal vinden zonder uitleg.

19. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.723
    Ik heb 4 alweer uit en die andere bijna uit

20. HanTheMan

Leuk Bevonden:
    74
    Ik zit nu in 4 :p toch echt leuke game dit ondanks dat hij wel heel makkelijk is!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina