1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Nintendo DS - Deel 3

Discussie in 'Nintendo Hardware' gestart door CaptnCook, 28 sep 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jah ik ben er nu ook uit, het wordt toch echt die zwarte :cool: Niet alleen omdat ie dan beter bij m'n PSP past, maar ook omdat zwart gewoon cool is :thumbs: Bovendien blijft wit gewoon niet lang echt wit meer vind ik en ga je er al snel dingen op zien....

Ach ja, 23 juni is nog zover weg :+

Laatst bewerkt: 29 mei 2006
  2. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0
    Heb ook gister mijn DS lite zwart besteld + trauma center en een import van New Mario.
    Even kijken of ik nog wat 2e handjes kan regelen.

3. Koert

Koert Kubus-Biets

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wilde vandaag mijn Lost Magic ruilen. Maar dat kan alleen als ik m'n savegames wis. Weet iemand hoe dit moet? Ik zou het heeeeel erg graag willen weten.

4. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben er ook al uit welke games ik erbij neem. Het worden Resident Evil : Deadly Silence (beste RE op zakformaat, how cool :thumbs: ), Super Princess Peach (wil een platformgame, New Super Mario Bros. wil ik uiteindelijk ook maar dit is ff wat anders dan Mario :+) en Mario Kart DS natuurlijk :cool:

5. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Ik neem Tetris DS, New Super Mario Bros. en Metroid Prime Hunters :p Heb Jump Super Stars hier nog liggen, ook wel een aardige game.

Weet iemand hier of de Lite met meer routers compatibel is dan de normale DS? Bij mn oude DS ontving hij namelijk wel een signaal, maar kon hij niet connecten.

6. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Bij sommige games heb je een bepaalde knoppen-combinatie die je ingedrukt moet houden tijdens het opstarten van de game. Dit staat misschien in je handeiding :)

7. Koert

Koert Kubus-Biets

Leuk Bevonden:
    0
    In de handleiding staat niks. En de Ubisoft helpdesk zegt dat het niet kan als het niet in de handleiding staat :confused:

8. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1
    Meestal is het start+select+a+b+x+y indrukken.

Heb vandaag Mario gehaald :D Net even kort gespeeld. Leuk, leuk, leuk!

9. Koert

Koert Kubus-Biets

Leuk Bevonden:
    0
    Helaas, dat werkt niet :'-(

10. HanTheMan

HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    74
    Had je bij je router wel de Mbit transmissie naar beneden gehaald? dat wil nl nog wel eens helpen.

11. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Nee, maar ik heb wel gekeken op bepaalde fora en daar zag ik dat ik niet de enige was met dat probleem. Daarom hoopte ik dat meer routers compatibel zouden zijn, anders ben ik namelijk aangewezen op die wifistick en dat is zo omslachtig. Dan moet ik neem ik aan mijn laptop aan hebben om online te kunnen gamen=(

12. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Hallo zeg! _O_

13. falcon NL

falcon NL Creatief mens

Leuk Bevonden:
    53
    Ndomain is the place to be ;)

Het is verschrikkelijk veel voor onze begrippen. Ik ben er persoonlijk erg blij mee dat NSB VOOR de lauch van de lite komt. Dit zal de verkoop alleen maar extra stimuleren. Persoonlijk zit ik nog te twijfelen tussen wit of zwart en op het moment neig ik naar zwart :)

14. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Zwart is erg mooi, maar wel besmettelijk. Je ziet er veel dingen zoals stof en vingerafdrukken op.
    Zie het nu bij mijn PSP's. Op de zwarte zie je alles en op die witte zie je bijna niks.
    Denk dat ik een witte haal dus.

15. falcon NL

falcon NL Creatief mens

Leuk Bevonden:
    53
    Ja maar het lijkt mij dan weer dat je beschadingen en vuil weer heel snel op wit ziet. Ach ik heb nog even de tijd om te beslissen welke kleur ik neem.Tot die tijd maar eens goed bedenken welke games ik er allemaal in een keer bij wil halen (en ja ik heb gespaard 8))

16. Fnx

Fnx Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Okee ik heb een dilemma, ik heb weer wat geld bij elkaar en ik zie een hele mooie aanbieding van de bartsmit, een witte psp + het spel daxter (incl accescoires enzo). Ik heb nu een DS, en was van plan deze aan mijn zus te verkopen om zo zelf een DS lite te kopen. Kunnen we ook multiplayeren enzo, maar het probleem is nu: Zal ik een PSP kopen , of een DS, want ik heb het een beetje gehad met die mario games op het moment,en ik wil meer games ala xbox en ps2 spelen. Ik heb heel veel lol aan de DS gehad en vond het ook echt geen miskoop, alleen de games van de PSP vind ik mij wat meer trekken... Wat zijn nou de voordelen en nadelen, en wat vinden jullie?

17. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1
    PSP kun je ook gebruiken om films, muziek en foto's te bekijken. Ook kun je ermee op internet browsen en tegewoordig ook Demo's op spelen. De games zijn ook wel erg vet, maar enige minpunt is de batterij. Die is naar mijn idee erg snel op. De DS houdt het langer vol. Maar aan Daxter heb je zeker geen miskoop! Heb ze allebei en speel op allebei wel redelijk vaak.

18. HanTheMan

HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    74
    Ben erruit ik geef mijn DS aan mijn zusje :D en koop de zwarte DSlite haha
    Ze gaat namelijk naar Zuid Afrika om daar soort ontwikkelingswerk te doen.. en op de heen en terugreis kan ze dan lekker NSMB spelen!

19. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    "New Super Mario Bros. komt in Nederland op 30 juni uit. Dat is een week voordat wij de Nintendo DS LIte kunnen kopen."

Moet dat niet "nadat" zijn ? De DS Lite komt toch op 23 juni hier uit, dus een week voor de 30e ? Of is de releasedate alweer verschoven ? :+

20. falcon NL

falcon NL Creatief mens

Leuk Bevonden:
    53
    Ach Ndomain maakt wel meer slorige fouten...;)
    Heb jij al besloten welke kleur je neemt Zero?

@Fnx
    Nou als je een beetje revieuws lees kom je er toch snel achter dan er bar weinig goede/leuke games op de PSP zijn.Daxter is nog niet zo lang uit en is het enige ''echt'' goede game volgens de revieuw. Aanraders zijn toch GTA Liberty City Storieen uuuhh nou en daxter. Maar je hebt gelijk, het is zeer persoonlijk want het ligt gewoon aan het soord spellen dat je leuk vind..

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina