1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Nintendo DS - Deel 3

Discussie in 'Nintendo Hardware' gestart door CaptnCook, 28 sep 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1
    Als het goed is wel ja.

2. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik ben er bijna uit. Hoewel ik in dit topic al wel 25050250252 x heb gezegd dat ik de DS ga kopen weet ik het nu bijna zeker. Like 130$ is niks voor een device als de DS lite.

Alleen nog een leuk spelletje erbij nemen. Dat Metriod is dat leuk online?

3. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1
    Jawel, alleen zijn de controls echt HEEL erg wennen... Speel het zelf bijna niet eigenlijk xD

4. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.723
    New Super Mario Brothers, ook al is ie best kort en gebruikt ie eigenlijk niet de touchscreen (behalve voor de minigames die wel vet zijn \o/ )

5. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Hmm, mja ik wil wel gelijk een game of 2 kopen die het touch gedeelte redelijk gebruiken. Braingames/dat ziekenhuis spelletje + metriod denk ik..
    Maarja, dan heb je ook nog eens Mario Kart omfg..:+

6. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het maakt voor het online gebeuren toch geen reet uit welke regio je game vandaan komt of wel ? Ik ga namelijk veel importspellen kopen (doe ik meestal bij handhelds, scheelt poen :)) en wou o.a. Mario Kart DS uit de USA halen....

7. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nu al 8 USA spellen naast mij liggen en nog geen ds, maar het kan dus iig wel.

(en ik heb ook een Japans spel gekocht :+)

8. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm ik heb begrepen dat het voor online spelen idd niks uitmaakt, het maakt echter wel uit wanneer je rechtstreeks (dus niet online) tegen een vriend wilt spelen en hij heeft bijvoorbeeld een Europese versie van een game en jij de Amerikaanse.

Maar goed, is niet zo'n ramp natuurlijk en zo'n grote multi-player fanaat ben ik nu ook weer niet :+ Heb trouwens alvast wat DS games gescoord, te weten Resident Evil DS en Super Princess Peach (8)). Volgende week nog ff Mario Kart DS erbij kopen en dan heb ik alvast 3 leuke spelletjes om mee te beginnen :)

Laatst bewerkt: 7 jun 2006
  9. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, dat lijken mij juist matige spellen :).
    Ik heb nu deze, wachtend op de zwarte ds lite:

Animal Crossing
    WarioWare
    Trauma Center
    New Super mario bros.
    Brain Age
    Kirby canvas curse
    Phoenix Wright
    Osu! Takea! Ouendan

Genoeg te doen dan, de 22e (dat ik de ds lite krijg) is ook meteen mijn laatste schooldag _O_.

10. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    New Super Mario Bros. koop ik ook nog wel een keer, ben voor de prinses gegaan omdat het weer eens wat anders is dan de "standaard" broertjes Mario :+ Verder ben ik nogal een ontiegelijke Resident Evil fanaat, met Resident Evil DS heb ik nu 3 versies van hetzelfde spel 8)

11. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Mario Kart DS een matige game noemen [​IMG]

12. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0
    Aha, Resident Evil is cool, maar toen ik dit zag :{.
    Dikke pixelachtige blokjes die bloed voorstellen, kom nou :{, ik pas deze keer.

//Ik noem Mario Kart niet matig, die had die nog niet gekocht, ik had het over Super Princess Peach en Resident Evil DS ;).

13. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Tja, maar dat was bij de PS versie ook het geval. In die zin is het ook niets meer dan een simpele poort, maar het feit dat ik deze legendarische game straks altijd en overal kan spelen is voor mij de belangrijkste rede tot (her)aankoop. Het is toch grappig om te zien dat je zo'n game nu op een klein schermpje zit te spelen vind ik :)

Super Princess Peach....hoewel ik achter mekaar geloof dat New Super Mario Bros. beter is zijn het wel beide platformers. En ik hou van platformspelletjes, vooral die van Nintendo. Maar de game waar ik het allemaal echt voor doe, Mega Man ZX, moet helaas nog uitkomen :mad:

14. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.723
    Waar heb je Resident Evil gescoord en voor hoeveel?

15. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon bij Replay, m'n vaste gameshop hier in Den Bosch. Europese versie voor 45 euro gewoon. Kon ik goed gebruiken voor m'n stempelkaart, heb ik straks 45 euro korting op de DS Lite zelf :cool:

Maar importversie via internet bestellen scheelt natuurlijk wel een beetje qua geld....alleen krijg ik dan geen stempels :+ Dus vandaar gewoon de Europese versie dit keer :)

16. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.723
    De Europese versie schijnt bij Intertoys maar 19,99 te zijn :D

17. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kan best, maar daar kom ik nooit ;) Ik ben ook niet zo iemand die eerst overal gaat kijken waar ze een bepaald product het goedkoopst hebben. En ook bij Intertoys krijg ik wederom geen stempels :+

18. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.723
    Ja, daar heb je wel gelijk in. Ik moet ook nog altijd mn punten van de gameshop eens vol maken.

Zit momenteel weer New Super Mario Bros te spelen en ik zit denk ik op zo'n 80-90%.

Ik moet nog in een aantal leveltjes muntjes zoeken en nog 3 kanonnen vinden.

Voor de mensen die als Luigi willen spelen: Bij selecteren van je file: L+R en A

19. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Dat maakt niets uit meneer knipoog, want uit je reactie blijkt dat niet. Je hebt het over "dat lijken mij juist matige spellen" en Mario Kart stond ook in zijn post vermeld.;)

20. Dodgie

Dodgie Beat me up Scotty

Leuk Bevonden:
    10
    Heb vandaag voor het eerst met de DS Lite gespeelt.. Wat een verbetering in vergelijking met de oude DS _O_

Hij ziet er echt zo strak uit, en de beeldkwaliteit ziet er gewoon strakker uit, en het hele geval straalt gewoon stijl uit!

En dat Sudoku op de DS werkt echt heel fijn, perfect voor in de trein, zeker in combinatie met de Lite, omdat het op z'n zij moet worden gespeelt, en dat gaat gewoon een stuk beter met die kleine Lite, dan dat ik dat ouwe grote geval in mn hand zou moeten houden :)

Ik ben iig een zekere koper!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina