1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Nintendo DS - Deel 3

Discussie in 'Nintendo Hardware' gestart door CaptnCook, 28 sep 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik ben alleen wel bang dat die DS te klein is voor mijn handen. Nou heb ik geen mega grote handen maar krijg wel last van m;n handen als een handehdl of console niet prettig vast houdt. Maar jij zegt dus dat dat wel mee valt?

2. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
  3. falcon NL

falcon NL Creatief mens

Leuk Bevonden:
    53
    Die discussie heb ik ookal gehad en ik ben er eigelijuk nog steeds niet uit...Zover ik er nu over denk kies ik toch nog steeds voor de zwarten.Ik bedoel als er vet vlekken op de Ds komen kan ik die er wel afvegen..doe ik dit op de witte krijg je waarschijnlijk zeer smerige vlekken die CONSTANT zichtbaar zijn. Dus ik ben er bijna zeker van dat ik een Ds lite zwart koop...ik zei bijna ;)

4. JT Chinaski

JT Chinaski Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    De wite haal ik :) veel stylisher.

5. Barcode

Barcode je moet toch wat...

Leuk Bevonden:
    0
    woohoo heb vandaag metroid prime hunters gekocht... wat is dat spel vet :D die besturing is super en helemaal vernieuwend :) had ik niet verw8

6. Shcaap

Shcaap Liev Gastje

Leuk Bevonden:
    4
    Morgen allemaal brain age halen of wat? :p

7. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Hmm, gisteren heb ik samen met m'n ouders dat RTL4 nieuws gezien en dat is alleen maar positief. Eindelijk een keer: Hey dat is een coole game. i.p.v Ga je nui alweer een shooter kopen:+

8. Shcaap

Shcaap Liev Gastje

Leuk Bevonden:
    4
    damn , toen ik em kochte 's middags had ik een brain age van 54 jaar :confused:
    's avonds rond een uur of 2 was het opeens 35 :)
    denkdat ik dus meer een nacht mens ben :p

9. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1
    Toen ik hem (gisteren) voor het eerst deed, deed ik die waar je de kleur op moet lezen. Toen had ik een leeftijd van 30 jaar. Vanacht deed ik die andere, moet je woorden onthouden, en ineens was mijn leeftijd 49 xD Nogal een verschil per testje dus :mad: Maar het is wel geinig :)

10. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Heb vandaag een hands-on met de DSlite gehad.
    Weet het nu zeker, ik wil hem hebben. :cool:
    Braintraining stond er trouwens op aan. Erg geinig spelletje.

11. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik heb de DS Lite vandaag ook in levende lijven mogen aanschouwen bij m'n lokale gameshop hiero :) En idd, hij is heel erg stylish geworden :)

Ik moet eerlijk zeggen dat ik de gewone DS in vergelijking met de PSP maar een lelijk ding vind, maar de DS Lite vind ik daarentegen weer strakker geworden dan de PSP....niet dat het uiterlijk van een console zoveel uitmaakt, maar de DS Lite vind ik persoonlijk echt een hele verbetering als we het daar toch over hebben :thumbs: Brain Training stond er ook op idd, grappig spel :)

Laatst bewerkt: 14 jun 2006
  12. Genassix

Genassix Endless Challenge

Leuk Bevonden:
    3
    Yo mensen ik ga mijn ds verkopen. Ik heb er nu al tijden niets meer mee gedaan, spellen kunnen me niet meer zo boeien denk ik. Misschien dat ik later nog wel ooit een Lite koop. PSP'en doe ik trouwens nog wel, vooral wipeout :).

Owja btw als je interesse hebt in mijn ds zie xbazar ;).

Edit: Nog een vraagje over de lite. Wat ik nu zo irritant vind is dat wanneer ik buiten de psp of ds gebruik en de zon schijnt.. dat ik dan vrijwel niets zie. Is dat ook opgelost met de lite?

13. Dr Zoidberg

Dr Zoidberg WuWuWuWuWu

Leuk Bevonden:
    0
    Spellen als Phoenix Wright, Trauma Center en Lost Memories, zijn die in het Nederlands?

Laatst bewerkt: 14 jun 2006
  14. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nja geheel opgelost geloof ik niet, het blijven immers LCD schermpjes en deze zijn nu eenmaal als een spiegel wanneer er teveel licht op schijnt. Maar de helderheid van het schermpje van de DS Lite moet het helderste schermpje ooit worden voor een handheld....en hoe helderder het beeld, hoe beter je alles ziet natuurlijk :)

Al kan ik me dan weer niet voorstellen dat je met 30 graden middenin de zon met je DS of PSP gaat zitten spelen 8) Ik in ieder geval niet, veelste warm....en voor ik er erg in heb rollen de zweetdruppels van m'n voorhoofd op m'n handheld, en je weet wat ze zeggen over de combinatie electronica + vocht :+

Laatst bewerkt: 15 jun 2006
  15. SabZero NL

SabZero NL Sexyback

Leuk Bevonden:
    5
    Ik ga ook zeker wete een DS lite kopen :) en dan de witte uiteraard ! apple style

16. Highlander

Highlander Hete bliksem

Leuk Bevonden:
    33
    Ik speel tegenwoordig alleen nog maar op me dsje als ik bij me vriendinnetje ben. dan spelen we mario kart e.d tegen elkaar. Erg leuk! dat multiplayen.

Ik heb verder zo`n apparaatje waardoor je .nds roms kunt afspelen. Maar me dsje ligt tegenwoordig een beetje te verstoffen. Op een of andere manier trekt me psp me een stuk meer.

Maar me dsje zal ik nooit wegdoen want hij is best lief :):
    Hoewel ik nu toch wel kriebels krijg om de mario bros te downen en die te gaan spelen.. Maar daar ben ik te lui voor \o/

17. IWFH '2006'

IWFH '2006' 35+ Good Deals

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind de DS eigenlijk een beetje tegenvallen. Heb hem nu 2 maand ofzo en hooguit 15 uur gebruikt. Momenteel heb ik Tony Hawk Underground en Super Mario 64 (Als het goed is vanmiddag Animal Crossing, dan gaat Super Mario 64 weg). En heb Mario Kart al gehad, kon me niet echt boeien.

Het is denk ik gewoon niet echt wat ik ervan had verwacht, maar ik hoop dat ik door Animal Crossing mijn DS toch wat meer ga gebruiken en dat het m'n geld toch waar gaat worden!

18. Shcaap

Shcaap Liev Gastje

Leuk Bevonden:
    4
    what can i say, de een houd van orgineel, de ander van de klassiekers, een ding kan ik wel zeggen, dankzij brain age is mn ds een stuk populairder geworden :D

edit: moet nog wat wennen aan het nieuwe toetsen bord :confused:

19. Dr Zoidberg

Dr Zoidberg WuWuWuWuWu

Leuk Bevonden:
    0
    Denken jullie dat ik de DS lite moet pre-orderen ergens of kan ik gewoon een Mediamarkt, Dixons, Bart Smit of Intertoys binnenlopen en hem daar gelijk uit voorraad kan kopen?

20. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kzou altijd pre-orderen als die mogelijkheid er is. Is niet bindend, je kan namelijk altijd nog beslissen van je koop af te zien. Maar je hebt wel de zekerheid dat je op de launch-dag een Lite hebt, mits je het bij de goede shop doet natuurlijk. Persoonlijk haal ik zulke dingen liever in een gamesspeciaalzaak, niet in een speelgoedwinkel ofzo. Mja nogmaals, dat ben ik :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina