Daar heeft Dixons niks over te zeggen, Nintendo bepaalt dat. Gelukkig zijn hun de moeilijkste niet en kun je bij 1 dode pixel geloof ik al je apparaat omgeruild krijgen. Dit was in ieder geval bij de GBA al zo.
Maar dan komt voor mij het tweede probleem kijken, ik weet dus niet of ik te maken heb met een dode of luie/slapende pixel. En of die tweede categorie uberhaupt onder het garantiebeleid valt....
Mijn niet goed werkende pixel is geloof ik grijs/zwart en valt voornamelijk op bij lichtere achtergronden en hoewel het echt maar om een heel klein puntje gaat zit ie wel zo goed als precies in het midden van het bovenste schermpje....best irritant als je er op gaat zitten letten, en helaas blijf ik dat doen.
En dan heb ik ook nog ander slecht nieuws (in ieder geval voor mezelf dan). Want ik heb inmiddels met de jongen die mij de DS verkocht heeft gesproken, en er schijnt een groot tekort aan Lite's te zijn bij Nintendo. Wat is dat toch met die tekorten de laatste tijd ? Maar goed, het kan dus nog wel ff wat langer dan een dagje gaan duren voordat ze weer voorraad hebben en ik m'n DS kan omruilen....
Nja jammer maar helaas, tis nie anders. Dan wacht ik nog maar ff
Laatst bewerkt: 22 jun 2006