1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Nintendo DS - Deel 3

Discussie in 'Nintendo Hardware' gestart door CaptnCook, 28 sep 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Opgeduveld

Opgeduveld Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kopen jullie allemaal een nieuwe DS zonder game(s)??

2. Dodgie

Dodgie Beat me up Scotty

Leuk Bevonden:
    10
    Foto's mensen, show die schoonheden! ;)

3. Qontroller

Qontroller Q-dance fan

Leuk Bevonden:
    0
    Net een telefoontje gehad dat er een zwarte DS lite op me ligt te wachten. Morgen ff ophalen, ook advance wars en animal crossing erbij kaufen !

4. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    Ja, ik heb al een DS met games.:) Maar de nieuwe Mario staat in de pre-order.
    Hij was nog aan het opladen...dus nog niet mee gespeeld
    (En ik kreeg net ook weer zo'n wuppie bij het boodschappen doen...)
    Maar die DS ziet er strak uit...

5. Tr@m$

Tr@m$ inactieve gebruiker

Leuk Bevonden:
    1
    Okay, bedankt voor dit antwoord :thumbs:, bestel je bij Lik Sang europe? En, ooit importbelasting moeten betalen, kan me voorstellen dat een DS Lite iets sneller er uit gepikt wordt.

De zwarte versie kost trouwens 15 euro meer op Lik Sang, in Nederland zijn ze toch even duur?

6. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik bestel alleen software import, hardware haal ik i.v.m. garantie liever gewoon Europees....in de winkel dus. Op software heb ik nog nooit importbelasting hoeven te betalen.

Anyways klotezooi, dat heb ik weer....volgens mij is een pixel niet helemaal in orde op het bovenste scherm van m'n vandaag gekochte DS Lite. Hij zit ook echt precies in het midden en ik erger me er mateloos aan :mad: Nja morgen maar gelijk ff terug naar de winkel en hopen dat ze nog zwarte DS Lite's over hebben, dan ruil ik um gelijk ff om....

Laatst bewerkt: 21 jun 2006
  7. Thunderscream

Thunderscream Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb vandaag de zwarte DS Lite gehaald. Zojuist ff Brain Training zitten spelen, totdat ik ineens ook een dode of luie pixel ontdekte op het touchscreen. Morgen ook maar terug naar de winkel dan...

8. EgYoWns

EgYoWns 7

Leuk Bevonden:
    0
    ey hebben jullie het nu al? Welk winkel? En voor de mensen die de zwarte hebben, kunnen jullie wat foto's zetten. Ik zit aan het twijfelen welke ik ga halen en ga meenemen naar vakantie, al gaat me voorkeur naar die witte.

9. Dodgie

Dodgie Beat me up Scotty

Leuk Bevonden:
    10
    Woei.. Zit er strak uit.. Ik ga ook voor de witte :)

Hoe zit het met dooie pixels.. wat is de kans dat je een DS krijgt met een dooie pixel erin, en wordt deze zonder omslachtigheden gewoon omgeruilt?

bvd

10. Thunderscream

Thunderscream Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb hem bij Dixons gehaald. Morgenochtend probeer ik hem om te ruilen, voordat ik naar m'n werk ga. Ik hou jullie op de hoogte over het 'omruilbeleid' van Dixons m.b.t. dode pixels.

11. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Daar heeft Dixons niks over te zeggen, Nintendo bepaalt dat. Gelukkig zijn hun de moeilijkste niet en kun je bij 1 dode pixel geloof ik al je apparaat omgeruild krijgen. Dit was in ieder geval bij de GBA al zo.

Maar dan komt voor mij het tweede probleem kijken, ik weet dus niet of ik te maken heb met een dode of luie/slapende pixel. En of die tweede categorie uberhaupt onder het garantiebeleid valt....

Mijn niet goed werkende pixel is geloof ik grijs/zwart en valt voornamelijk op bij lichtere achtergronden en hoewel het echt maar om een heel klein puntje gaat zit ie wel zo goed als precies in het midden van het bovenste schermpje....best irritant als je er op gaat zitten letten, en helaas blijf ik dat doen.

En dan heb ik ook nog ander slecht nieuws (in ieder geval voor mezelf dan). Want ik heb inmiddels met de jongen die mij de DS verkocht heeft gesproken, en er schijnt een groot tekort aan Lite's te zijn bij Nintendo. Wat is dat toch met die tekorten de laatste tijd ? 8) Maar goed, het kan dus nog wel ff wat langer dan een dagje gaan duren voordat ze weer voorraad hebben en ik m'n DS kan omruilen....

Nja jammer maar helaas, tis nie anders. Dan wacht ik nog maar ff :)

Laatst bewerkt: 22 jun 2006
  12. gompy

gompy Tropilatakroba

Leuk Bevonden:
    0
    Vet, ik ga missschien ook een mooie DS Lite halen. Welke spellen hebben jullie erbij gekocht?

13. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik ben van plan Age of Empires bij de Lite te kopen begin juli ofzo. Heeft iemand ervaringen met deze game? Want op de PC heb ik het echt helemaal kapot gespeeld (iig deel 1). Daarnaast koop ik denk ik gelijk Brain Training (deel 1 dus) en metriod erbij:).

14. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nja afgezien van m'n tijdelijke pixel probleempje ben ik wel ontzettend blij met m'n DS....ik heb er ook al best veel op gespeeld vandaag :)

Super Princess Peach is toch wel een grappig platformspelletje. Qua tekenstijl en kleurgebruik doet ie me heel erg denken aan Yoshi's Island, sommige vijanden zijn zelfs identiek. En die kleuren spatten op deze handheld echt van het scherm af, zo helder dat dat is _O_ Helaas is het minpunt wel dat de Peach game een beetje aan de makkelijke kant is, ook net zoals Yoshi's Island dat eigenlijk was in mijn ogen. Mario Kart DS is ook tof, maar ik had ook niet anders gedacht :cool: Resident Evil DS is een goede port, die extra toevoegingen zoals met je stylus je mes gebruiken om zombies neer te halen zijn wel grappig gedaan :)

Laatst bewerkt: 22 jun 2006
  15. EgYoWns

EgYoWns 7

Leuk Bevonden:
    0
    Hey ik woon in Nijmegen. Weten jullie misschien ergens waar ik aan: New Super Mario bros aan kan komen (winkels) Ik had Replay hier gebeld bij Nijmegen hun krijgen het pas 29 juni. Maar ik ga juist 29 juni s' ochtends op vakantie. Dus weet iemand bij welk winkel ik het eerder kan krijgen? Alvast bedankt. Ik wou juist die game omdat ik vrijdag Nintendo DS Lite wou gaan halen

16. falcon NL

falcon NL Creatief mens

Leuk Bevonden:
    53
    Als ik jou was zou ik hem dan gewoon 2e hands halen, heb je hem snel en goedkoper. Als je hem moet gaan bestellen bij lik sang bijvoorbeeld ben duurt het nog een tijdje voordat je hem krijgt...

17. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Koop hem ergens 2e hands, kijk op marktplaats of koop hem orgineel op GCshop.

18. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.711
    heeft Replay niet de importversie? Als je hem echt zo graag mee wilt nemen zou je die moeten kopen

19. Shcaap

Shcaap Liev Gastje

Leuk Bevonden:
    4
    wat is dat toch met jullie en dooie pixels?
    Ik heb mn ds sinds the japanse launch en nergens last van :D
    De vol slanke versie he

20. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Ik heb inmiddels 3 DS'en gehad, 2 lompe en 1 Lite, en nog nooit een dode pixel tegen gekomen :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina