1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Nintendo DS - Deel 3

Discussie in 'Nintendo Hardware' gestart door CaptnCook, 28 sep 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. J-Jonny

J-Jonny limit-breaker

Leuk Bevonden:
    0
    Zo, heb gisteren ook een zwarte Nintendo DS Lite gehaald. Errug mooi. Lekker licht. Ongelofelijk helder scherm. En standaard staat ie niet eens op de sterkste stand. Heb direct ff Mario Kart besteld bij GCshop. Op mn advance games ben ik op het scherm (het bovenste scherm dus) geen dode pixel tegengekomen. Maar goed, niet omdat 2 mensen dat hier hebben, moet iedereen er bang van worden. Bij Bart Smit geven ze trouwens 1 pixel garantie voor 2 weken. Dus mocht je echt bang zijn haal je m daar.

Nu nog wachten voor wat meer leuke spellen voor dit ding. Zoals Final Fantasy 3.

2. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Kopen jullie ook zo'n setje "protective seals" voor op de schermen van de DS? Zo ja, waar en voor welke prijs kopen jullie die dingen? Bij de Z-C zijn die setjes in de aanbieding maar die laaiers vragen 2 euro verzendkosten... Heb het liefst een Hori product overigens, wordt ook door Nintendo zelf aangeraden.

3. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De helderheid van het schermpje van de Lite is idd aanzienlijk beter, maar ik ben er ook achtergekomen dat er een klein nadeeltje achter schuilt....het vreet batterij joh :eek:

Zo ben ik dus gisteren met een volle accu begonnen te spelen en heb constant op de helderste stand zitten spelen (kleuren knallen van het scherm af _O_), maar m'n DS was ongeveer net zo snel leeg als m'n PSP normaal gesproken is 8)

4. X Heer

X Heer SNK Playmore

Leuk Bevonden:
    0
    Dat kan ja, je hebt ook verschillende sterktes van helderheid, hoe minder helder, hoe minder energie hij verbruikt;)

Trouwens, FFlll komt over een tijd uit, wie kijkt er naar uit?

5. gompy

gompy Tropilatakroba

Leuk Bevonden:
    0
    Dat Resident Evil leek me ook best VET. Lekker HAKKEN.

Verder weet ik nog niet zeker of ik een DS Lite wil. Alhoewel hij erg prachtig is.

6. JT Chinaski

JT Chinaski Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Hoe verstel je eigenlijk de helderheid :confused:??:p

7. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    In het hoofdmenu, voordat je naar een game gaat dus. Je kunt geloof ik met je stylus op een soort van zonne-icoontje tikken om de gewenste helderheid te bepalen :)

8. falcon NL

falcon NL Creatief mens

Leuk Bevonden:
    53
    :eek: steek die DS game er zover uit?!?

damn..

9. BeZaX

BeZaX Plop...

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nu ook een DS lite... grappig dingetje, maar mijn PSP blijft toch de favoriet. Tis een prima aanvulling. Hij ziet er iig lekker slik eruit.

10. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Ik heb zojuist alle posts over illegale troep verwijderd.
    De volgende die er nog over begint krijgt een waarschuwing.

11. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Moet je ook niet alleen die Brain Training erbij kopen;) Spellenaanbod van de DS verpulverd die van de PSP, en dat zie je ook mede in de aankopen over de hele wereld:)

12. EgYoWns

EgYoWns 7

Leuk Bevonden:
    0
    ey ik wil mijn ds lite meenemen naar een heel warm land (40 a 50 graden) maar ik heb gehoort dat de ds lite er misschien tegen kan, dus beetje geel achtig word en soort vervellen ofzo (de witte heb ik) en denken jullie dat je mag spelen in het vliegtuig, of kan er dan storingen komen?

13. BeZaX

BeZaX Plop...

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook Mario Kart DS gekocht en MPH ff geleend. Ik vind het leuke games, leuk dingetje maar PSP trekt mij toch meer. Maarja das personelijk. Tis ook maar net wat je smaak is.

Ik heb ook geen slecht woord over voor Nintendo hoor. Ik ben al jaren multi-gamer. Alleen de oude DS kon me niet boeien vanwege die oerlijk layout.

14. RRroger

RRroger Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ja Ja heb hem ook gister binnen gekregen. Alleen had ik 3 spellen erbij besteld, maar die hebben ze niet verzonden. Ik kan er dus nog niets mee behalve pictochat oid. Gelukkig krijg ik morgen als het goed is brain age binnen. De andere 2 spellen komen pas over een aantal weken :confused: is wel balen maar ja is niet anders. Vind de DS verder erg mooi vorm gegeven en is zelfs kleiner dan ik had verwacht en ik vind hem lekkerder in de hand liggen dan de PSP.

15. EgYoWns

EgYoWns 7

Leuk Bevonden:
    0
    Dit is de 5e keer dat ik iets vraag, maar steeds negeerd word. Ik probeer het maar is: ey ik wil mijn ds lite meenemen naar een heel warm land (40 a 50 graden) maar ik heb gehoort dat de ds lite er misschien tegen kan, dus beetje geel achtig word en soort vervellen ofzo (de witte heb ik) en denken jullie dat je mag spelen in het vliegtuig, of kan er dan storingen komen?

16. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0
    Je mag spelen in het vliegtuig ja.

17. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Je kan ook even geduld hebben, je hebt dezelfde vraag net aan een uur geleden gesteld. Misschien dat mensen het niet weten en dus dus ook niks posten. In het vliegtuig mag je gewoon spelen.
    Witte dingen kunnen sowiezo geel worden, dat heet verkleuring. Vervellen kan hij niet, tenzij je hem in de oven of iets dergelijks doet.

18. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0
    Even een (beetje slechte) foto van mijn ds lite :

19. EgYoWns

EgYoWns 7

Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt bijna alsof je die donkerblauwe hebt.

20. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mario Kart is echt heftig _O_

Leuk ook dat er naast nieuwe banen, ook wat oude banen van eerdere Mario Karts aan zijn toegevoegd. Ik heb trouwens ookal gechecked of ik online kan met mijn DS, dat werkt gewoon want hij vindt onze draadloze router probleemloos :) Dus als er iemand een keer zin heeft in een potje Mario Kart dan hoor ik het wel :cool:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina