1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Nintendo DS - Deel 3

Discussie in 'Nintendo Hardware' gestart door CaptnCook, 28 sep 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Heb ook een DS lite, een witte.
    Wow, wat ziet dat ding er mooi uit. _O_
    De games zien er ook echt top uit. Vooral MarioKart en Mario64 zien er heel kleurrijk uit.
    Heb gelukkig geen dode pixels.
    Ik weet het niet 100% zeker, maar volgens mij zie ik op zwarte achtergronden een kleine witte pixel, maar tijdens de games zelf, zie ik er echt helemaal niks van. Is denk dan eerder een luie pixel.

2. EgYoWns

EgYoWns 7

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook de witte, die heeft volgens mij meer stijl dan die zwarte. Maar die zwarte is wel stoerder. Ik heb nog steeds geen game. Maar ik krijg pas woensdag New Super Mario bros. En ik heb volgens mij geen dode pixels

3. falcon NL

falcon NL Creatief mens

Leuk Bevonden:
    53
    Te weinig cash op me bankrekening :'-( why why :'-(

Ik heb vandaag trouwens even handon met de lite gespeelt bij dokter game (utrecht) en hij is erg mooi en goed uitgevoerd. Zit nu toch erstig te twijfelen of ik niet de witte ga nemen

4. Pine NL

Pine NL WannaB | BannaW

Leuk Bevonden:
    29
    Ik heb een vraagje: Ik heb een Nintendo DS (die van de launch) met de spellen Wario Ware en Metroid Prime Hunter (Demo), voor hoeveel zou ik die verkopen?
    Ik weet helemaal niet meer voor hoeveel ik hem gekocht heb en hoeveel de gem. mensen hem vragen ect.

5. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Gisteren even Metroid Prime Hunters gehaald.

Sturen is WENNEN. Graphix zijn oké. Multiplayer is de shit :cool: En het spel is in zijn geheel gewoon zeer leuk om tijd mee te doden :)

Benieuwd of ik Animal Crossing aan de kant krijg 8) Verslavende zooi :+

6. krot

krot Hip

Leuk Bevonden:
    0
    De Lite ziet er ultiem hip uit, maar ik laat 'm toch nog maar eventjes liggen. Misschien scoor ik 'm nog wel als 'ie in een aantrekkelijke combo verkrijgbaar is.

7. BeZaX

BeZaX Plop...

Leuk Bevonden:
    0
    Wat zijn nou toffe games om bij de DS te kopen? Ik heb me er namelijk helemaal niet in verdiept.

Ik heb momenteel Mario Kart DS (omdat ik deze ook altijd op de N64 zo geweldig vond) en Hoe oud is je brein (stukje over in de krant gelezen). Ik weet verder dat Animal Crossing en MPH verder geweldig zijn, maar zijn er eventueel nog meer vette toppers die je zeker moet hebben? En dan ook tegen een aantrekkelijk prijsje?

8. Pine NL

Pine NL WannaB | BannaW

Leuk Bevonden:
    29
    Heeft niemand antwoord op mijn vraag?

9. BeZaX

BeZaX Plop...

Leuk Bevonden:
    0
    Kijk es op Marktplaats rond. Al denk ik dat die van jou niet veel meer op zal leveren. Iedereen wil natuurlijk zo'n DS lite ipv van DS.

10. falcon NL

falcon NL Creatief mens

Leuk Bevonden:
    53
    @ BeZax
    Persoonlijk wou ik yoshi touch en go en wario ware kopen/
    Yoshi omdat de gameplay op yoshi island lijkt en dat was/is een geweldig spel
    Wario omdat dit spel rond de touch gemaakt is
    En natuurlijk Animal crossing ;)

dubbel

Laatst bewerkt door een moderator: 24 jun 2006
  11. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Enkele leuke goedkope games zijn:

-Wario Ware (14.99 euro)
    -Pac Pix (14.99 euro)
    -Polarium (20 a 25 euro)

Vooral Wario Ware mag je niet laten liggen voor 14.99 euro.
    Enkele andere leuke games (wel duurdere) zijn; Advance Wars, Another Code, Mario64 DS, New Super Mario Bros, Harvest Moon (juli), Lost in Blue (import), Castlevania, Kirby etc.

Kijk anders even op www.dimplus.nl
    Daar hebben ze een hele lijst met games staan.

12. BeZaX

BeZaX Plop...

Leuk Bevonden:
    0
    Oei dat zijn inderdaad intressante koopjes. Vooral WW lijkt me wel wat... word maandag eens ff goed rondkijken voor wat titels bij de DimPlus als ik in Groningen ben.

13. Pine NL

Pine NL WannaB | BannaW

Leuk Bevonden:
    29
    Dus met hoeveel geld zou ik genoegen moeten nemen?

14. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Nou als WW al voor 15€ in de winkels ligt. Dan is de verzending bijna duurder :+

Ik weet niet of je nog erg veel zal vangen voor een "gewone" DS. Aangezien ik persoonlijk iets meer zou gaan sparen voor een Lite (lees; beter beeld, compacter apparaat)

15. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Voor alles bij elkaar moet je tussen de 85 a 100 euro gaan denken. Meer dan 100 euro ga je er echt niet voor krijgen. 85 euro is een realistische prijs.

Maar voor dit soort zaken hebben we X-bazar.
    Ik zou je daar dus ook naartoe willen verwijzen.

klik

Succes.

Laatst bewerkt: 24 jun 2006
  16. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Castlevania : Dawn of Sorrow is ook een aanrader :)

Gisteren weer m'n DS helemaal leeg gespeeld, ik zweer het dat dat ding op de helderste stand ruim genomen niet langer dan 5 tot 6 uur mee gaat voordat ie leeg is....ervan uitgaande dat je met een volle accu begint 8)

17. BeZaX

BeZaX Plop...

Leuk Bevonden:
    0

Das niet lang. En iedereen in het begin maar zeuren over de PSP dat hij maar zo kort mee ging. |:- Maarja boeiuh ik lig daar ook niet wakker van. Meestal zit toch maar een uurtje of 1,5 per dag achter me handhelds.

18. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Haha ja idd, daarom valt het me ook op. Die helderste stand is prachtig hoor, maar dat het zoveel batterij zuipt....zoveel dat de DS Lite nog minder lang, of in ieder geval ongeveer net zo lang meegaat als de PSP, dat had ik eerlijk gezegd toch ook niet verwacht :+

Mja kleinigheidjes blijf je houden :)

19. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Ik denk dat ik over een maandje ook een DS Lite ga kopen voor op vakantie. Zeker Mario64 DS,New Super Mario Bros, Mario Kart en WW lijken mij tof.

Heb trouwens ook gelezen dat er een Pro Evo voor de DS komt, iemand wat meer informatie?

20. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Yoshi moet je niet kopen, is een soort van veredelde minigame=( Wario Ware was wel cool maar kon mij persoonlijk niet zo heel lang boeien. Castlevania wil ik zelf ook nog omdat me dat wel een geweldige game lijkt en tegenwoordig niet zo erg veel meer kost.

Dat is nog iets aan de ruime kant geschat denk ik...

Pfff, is nog niet zo veel over bekend volgens mij. De release date staat momenteel op 1 maart voor Amerika.

EDIT: Zie net dit: http://www.dsworld.nl/artikel.php?id=2383

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina