1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Nintendo DS - Deel 3

Discussie in 'Nintendo Hardware' gestart door CaptnCook, 28 sep 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. EgYoWns

EgYoWns 7

Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand een winkel, dat new super mario bros voor 29 juni uitbrengt?

2. Tr@m$

Tr@m$ inactieve gebruiker

Leuk Bevonden:
    1
    Ik zit er nu ook wel erg over te twijfelen. New Super Mario Bros. en Mario Kart lijken me echt gewelding, de laatste is ook niet meer zo duur.
    Hoe zit het met opladen, kan je tegelijk opladen en spelen, en hoe lang duurt het opladen? Ik neem aan dat er gewoon een normale oplader bij zit (geen Ipod verhaal)?

3. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0
    Opladen gaat gewoon met de stekker.
    En je kan spelen tijdens het opladen.
    Opladen duurt ong. 3 á 4 uur ong.

4. Tr@m$

Tr@m$ inactieve gebruiker

Leuk Bevonden:
    1
    Okay, bedankt, ik heb trouwens nog nooit een handheld gehad en ik vraag me af hoe het zit met saven, zit er standaard een memory kaartje bij ofzo?

5. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0
    Nee hij slaat op de cardridge op, dus staat dan gewoon op de game.

6. EgYoWns

EgYoWns 7

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had een vraag, vast een domme vraag: maar wat heb je allemaal nodig om online te spelen op je DS???

7. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Als je een draadloze internetverbinding hebt, en een beetje mazzel(had ik niet, mijn Versatel router pakt hij niet) dan moet het lukken. Uiteraard wel de onzin een beetje instellen, maar onzin zoals maandelijks kosten zitten er niet aan verbonden. Als je pech hebt zoals ik zul je een Wifistick aan moeten schaffen. Die dingen zijn nieuw 40 euro en kun je 2dehands dus wel voor een euro of 25 op de kop tikken.

Hier kun je zien of je draadloze router compatibel is met de DS. Niet alle routers die er bestaan zijn getest natuurlijk, maar die van de grotere merken etc. vaak wel. Als hij er dus niet tussen staat, gaat het dus echt om geluk of het wel of niet lukt.

Laatst bewerkt: 24 jun 2006
  8. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Maar zo een Wifi stick stop je gewoon in je USB en dan kun je ook online?

Jep.

Laatst bewerkt door een moderator: 25 jun 2006
  9. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat deed ik, hij vond het, maar voor de rest werkt het niet :eek:.
    Misschien moet ik nog wat veranderen, maar wat weet ik niet.

Je moet ook nog wat installen.

10. Qontroller

Qontroller Q-dance fan

Leuk Bevonden:
    0
    Vague, bij mij doet ie t gewoon perfect, binnen 2 tellen had ie m gevonden. Gebruik je je draadloze verbinding ook voor andere dingen/?

11. EgYoWns

EgYoWns 7

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb geen draadloze router -_-, maar wat ik nu moet doen is wifi stick kopen, in mijn computer steken, en dan ben ik online op een DS?

12. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Uhm, alleen om te internetten op mn laptop. Hij vind hem bij mij wel, maar kan dan niet connecten ofzo. Ik had me er al bij neer gelegd en zo'n ding van iemand overgekocht omdat ik op andere fora las dat hij gewoon niet compatibel is. Heb hem overigens nog niet binnen, dus heb geen ervaring met die stick.

Ja, ongeveer. Je leest hierboven dat er ook nog wat software bij zit wat je moet installeren maar daarna zou je gewoon online moeten kunnen ja.

13. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Weet iemand wat het bereik van zo'n Wifi stick is? Gaat het signaal door muren of moet je in dezelfde kamer blijven etc

14. Qontroller

Qontroller Q-dance fan

Leuk Bevonden:
    0
    Ja oke, miss dat hij anders nog op verbergen van draadloos accespoint stond (standaard instelling), miss te maken met beveiliging van draadloze verbinding? (ik heb m via een key, maar die vroeg hij via de DS gewoon)

15. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.713
    Hij gaat gewoon door muren. Je kan op de wc gaan zitten en volgens mij zelfs nog een stukje in de tuin.

En voor een wi-fi stick moet je het nintendo programma installeren. Als je met je ds dan online wil gaan krijg je op je pc te zien dat er een ds in wil loggen op het internet en dan kan je deze toelaten of blokkeren (dus geen ongenode gasten) Als je jezelf eenmaal hebt toegelaten hoef je dat niet meer te doen en is het wifi stick in de usb en spelen.

16. EgYoWns

EgYoWns 7

Leuk Bevonden:
    0
    jammer dat je niet op Schiphol ofzo online kan spelen dan.

17. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.713
    kan wel, zolang je maar een gratis wi-fi spot zoekt. Nintendo heeft volgens mij ook een overeenkomst met Mc Donalds zodat je daar gratis online kan spelen

18. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Bij mij staat er toch echt 39,95 en niet leverbaar?

19. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bah, vandaag weer twee rotte pixels ontdekt in het bovenste schermpje van m'n DS Lite. Volgens mij zaten ze er nog niet maar zijn ze er gewoon bij gekomen :mad: En 1 + 2 maakt in totaal 3. Nja dat noemen ze pech hebben....hopen dat Replay aankomende week weer een nieuwe lading DSjes krijgt zodat ik m'n apparaat eindelijk om kan ruilen.

Pluspunt is wel dat ik inmiddels al genoeg uurtjes erop heb zitten op m'n DS, waardoor ik Super Princess Peach en Mario Kart al zo goed als uitgespeeld heb :+ Binnenkort maar eens New Super Mario Bros. ofzo bestellen bij Video Games Plus :)

20. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.713
    Hoe is Super Princess Peach? Ik zit erover na te denken, maar is ie het aankopen waard?

Ik heb namelijk een nieuwe platformer nodig omdat ik New Super Mario Bros bijna 100% uit heb (terwijl de helft van de mensen hier hem nog niet eens heeft :D )

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina