1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Nintendo DS - Deel 3

Discussie in 'Nintendo Hardware' gestart door CaptnCook, 28 sep 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. J-Jonny

J-Jonny limit-breaker

Leuk Bevonden:
    0
    Had toch een dode pixel. Had alleen GBA spellen dus kon het niet zien. Via wifi mariokart gespeeld en vond m dus op de touch screen. Direct geruild voor een nieuwe zwarte Lite en in de winkel geen dode pixel gezien. Nu wachten op mn spellen. Ga ook maar ff Wario Ware halen voor die 15 euro.

2. krot

krot Hip

Leuk Bevonden:
    0
    Qua racegames kun je het beter bij Mario Kart houden. Je hebt nog NfS en Ridge Racer, maar die games zijn huilen met de pet op.

3. BeZaX

BeZaX Plop...

Leuk Bevonden:
    0
    Ook nog even een paar foto's...

4. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Tsja inderdaad. Zie budgetgaming maar. Helaas though, want ik zit met exact hetzelfde probleem. Had hem ooit eens voor een groot deel gespeeld maar door omstandigheden, ik denk door het verkopen van mn GBA is die game ook de deur uit gegaan. Misschien de 2dehands bakken in de frs in de gaten houden? Of doen die niet aan 2de hands GBA games?

Ik wil trouwens eigenlijk nog wel een dope multiplayer game hebben voor mijn DS. Iemand goede tips?

5. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Thanks @ BeZaX dat had ik nodig. Duurt nog 4 a 5 daagjes voor ik dan eindelijk een DS Lite heb met een meuk spellen. Straks ff de stad induiken voor een Nederlandse versie van Brain Training en abonnment afsluiten DS Gamer voor Metriod Pruim:+

6. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Gratis MP:H bij een abo van een mag? DS Gamer zeg je, ken het niet, en vind alleen maar een site waarvan ik zeker weet dat daar geen mag aan verbonden is...

7. Chupacabra

Chupacabra Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Op de fotos is de DS lite nog mooier dan dat je hem zelf vast houd.. heel gek.

8. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jeuj, vandaag te horen gekregen dat Replay zo goed als gegarandeerd deze week nog een nieuwe lading Lite's krijgt....zodat ik mijn apparaat meteen kan omruilen i.v.m. die 3 pixels die niet helemaal in orde zijn. Dood/lui/slapend het kan me niet schelen wat er mee is, maar ik wil gewoon een nieuwe ! 8)

De ergenis over die pixels is namelijk inmiddels zo groot geworden dat ik het al niet meer zoek om m'n DS uberhaupt nog te gebruiken, totdat ik een nieuwe heb dus :mad:

9. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.721
    http://www.ngamer.nl/nl/

:p

10. BeZaX

BeZaX Plop...

Leuk Bevonden:
    0
    Animal Crossing maar eens gekocht. Zo ff proberen...

11. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Idd. Ngamer is van dezelfde makelij als XBM dus zit wel snor opzich. K neem eigenlijk het abonnement voor het spel maar dat je 6 magazines erbij krijgt is mooi meegenomen (had het spel anders los gekocht). Gisteren het laatste deel gekocht voor de vakantie.

Hmm, Brain Training was uitverkocht bij replay, maar ff wachten tot donderdag. Want die prijs daar is echt relaxed (24,95 ofzo).

12. Chupacabra

Chupacabra Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Zeer vermakelijke game. Speel het nu 2 daagjes en kan er me aardig mee vermaken. Wel raar want eigenlijk voer je totaal niets uit tijdens deze game. Misschien is dat ook wel het leuke eraan... niet zo zeer van ik MOET van punt A naar B binnen zoveel seconde etc etc. Gewoon beetje rondlopen, beetje vissen, nook stalken etc etc.

Binnenkort ff een usb stick kopen om te wifi-en, kom ik ff buurten in je city ;) (als het mag of course ;) ).

13. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.721
    Veel scans ahead, mensen met slome connectie gewaarschuwd!
    Star Fox Command Scans:

Mario Hoops 3-On-3 scan:

Bomberman Land DS (gaat online!) scan:

Brave Story (geen idee wat voor soort game, ziet eruit als een adventure) scan:

Tingle RPG (die irritante gast van Zelda) scans:

Rune Factory scans:

Laatst bewerkt: 26 jun 2006
  14. Qontroller

Qontroller Q-dance fan

Leuk Bevonden:
    0
    Dat Harvest Moon: Rune Factory ziet er best wel stoer uit, als ik nou ook nog wat wijzer kon worden van de tekst die bij de scans staat...

15. Chupacabra

Chupacabra Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Dat brave story ziet er ook wel interesant uit.

16. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.721
    oh, en nog even een Project Hacker scan:

ziet er interessant uit :D

17. Ghost Leader

Ghost Leader GT Ghost Leader NL

Leuk Bevonden:
    4
    Ik ga me deze game morgen kopen samen met een ds-lite en nog een game. Als ik iets van een friendcode ofzo krijg, kunne we eens same vissen en appeltjes uit de boom schudden \o/ 8) . Mja, dat lijkent mij ook het leuke eraan, net zoals jij al zegt, gewoon een relax spel en wat koetjes en kalfjes_O_

18. IWFH '2006'

IWFH '2006' 35+ Good Deals

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het nu sinds zaterdag en vind het wel een leuke game :) Ik ben van plan om morgen via bol.com USB WIFI stick te kopen (die van Nintendo) zodat ik woensdag online kan. Maar dit moet normaal gesproken toch gewoon werken op een 'gewone' computer met ADSL (Planet Internet Economy)?

Even kijken voor de AC fans onder ons, is er al een algemeen topic daarvan?

[EDIT] Misschien handig als we hier: http://forum.xbw.nl/showthread.php?t=81660 verder gaan over Animal Crossing :)

19. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.721
    Ik moet eerst mario 100% uitspelen en dan kom ik wel even bij jullie langs :D

mijn dorp zal ondertussen wel helemaal leegelopen zijn sinds ik weg ben 8)

20. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Heb gisteren Polarium (nieuw) gekocht voor maar 6.99 euro! :eek:
    Echt een leuk verslavend spel.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina