1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Nintendo DS - Deel 3

Discussie in 'Nintendo Hardware' gestart door CaptnCook, 28 sep 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BeZaX

BeZaX Plop...

Leuk Bevonden:
    0
    Waar dat?

Ik heb gisteren heel Groningen afgezocht naar goedkope DS spellen maar kon echt niks vinden.

Alleen Polarium voor 20 euro. Wario Ware is over vet duur terwijl hier een gezegt werd dat je hem goedkoop op de kop kon tikken. :confused:

2. IWFH '2006'

IWFH '2006' 35+ Good Deals

Leuk Bevonden:
    0
    Is er eigenlijk ook speciaal een blad voor de Nintendo DS? Of gewoon Nintendo of handhelds ofzo? :) (Mag engels zijn)

3. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0
    N-gamer.

Alles over nintendo consoles.

4. IWFH '2006'

Leuk Bevonden:
    0
    Okeej Thnx, is niet zo duur trouwens en voor 50 € heb je Metroid Prime Hunters of Super Princess Peach ook nog! Alleen hij komt maar om de 2 maanden :mad:

5. Shcaap

Shcaap Liev Gastje

Leuk Bevonden:
    4
    7 euro? damn ik denk dat ik er toender tijd de volle pond voor heb betaald, i need cheap DS games too :mad:
    ik heb een OV dus ik kan best een dagje naar een of ander gat toe :p

6. freakyoliver

freakyoliver ps360

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb gisteren ook de nieuwe ds gekocht en moet zeggen dat hij me zeer goed bevalt alleen spijtig dat er zo weinig games zijn die echt het touch screen gebruiken

7. falcon NL

falcon NL Creatief mens

Leuk Bevonden:
    53
    Nou in amsterdam heb je een speciaal zaak voor games.

Gameshop powerplay
    Van Woustraat 226/HS
    1073NB Amsterdam
    Tel: 020 6758323
    Fax: 020-6758547

Hier hebben een groot assortiment aan 2e hands games. Persoonlijk bel ik altijd even om te weten hoeveel een game kost (zodat ik geen duur treinkaartje moet kopen ;))

Edit: De 2e handgames zijn van goede kwaliteit en alsnog geeft de winkel niet goed geld terug garantie.

IWFH : hangt ervan..gemiddeld zit de prijs tussen 15 en 30 euro

Laatst bewerkt: 27 jun 2006
  8. IWFH '2006'

Leuk Bevonden:
    0
    Wat kosten de games daar dan ongeveer? :)

9. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Ben gisteren nog bij Media Markt in Rdam geweest, lag Wario Ware voor 14.99. Bij Media Markt in Rdam hebben ze ook 3 DS games voor 6.99 liggen, namelijk Polarium, Pokeman Dash en Project Rub.

10. Ghost Leader

Ghost Leader GT Ghost Leader NL

Leuk Bevonden:
    4
    ik heb net mun ds gekocht, opgeladen en ja hoor een luie pixel precies in het midden van mun touchscreen. is er een manier om dit te verhelpen?

11. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Hmm, binnenkort dan maar ff langs gaan. Heb die game gehad, vond em wel aardig. Had toendertijd al die puzzels uitgespeeld, dat was ook het leukste aan die game imo.

12. IWFH '2006'

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij niet, maar je hebt nog garantie dus je kan zo een nieuwe krijgen.

13. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0
    Zo, net Osu! Takea! Ouendan gekocht, super spel _O_.

14. Ghost Leader

Ghost Leader GT Ghost Leader NL

Leuk Bevonden:
    4
    Nou ik terug gegaan naar de MM. Ik kreeg zonder probleem een nieuwe ds-lite en mocht deze ook meteen proberen en controleren. Ik starte hem op en hij bleef meteen vasthangen in het intro-filmpje.. opnieuw opgestart en toen deed ie het gelukkig wel en geen dode/luie pixels. Nu maar hopen dat mijn ds niet vaker blijft vasthangen, de medewerker zij dat dit komt omdat er bijna geen stroom inzat, want we hadden op de standaard geleverde stroom in de accu getest.

Cheers

15. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kijk en zo hoort het, nette service :)

En ik heb vandaag ook mijn DS om mogen ruilen vanwege 3 rotte pixels, ook even gechecked en op deze nieuwe is geen vuiltje of wat te bekennen :thumbs: Het enige verschil is dat ik nu een witte heb in plaats van een zwarte, want de zwarte waren niet meer op voorraad. Maar dat boeit niet, de witte is ook prachtig en ik kan nu tenminste weer vooruit zonder de ergernis van dode/luie/slapende pixels _O_

Minpunt : M'n X360 is gisteren overleden dus daar moet ik nu Microsoft weer over gaan bellen :mad: Ach ja, je kan niet allleen maar mazzel hebben blijkbaar....gelukkig heb ik nu een goed werkende DS Lite om de pijn wat te verzachten :+ 8)

16. falcon NL

falcon NL Creatief mens

Leuk Bevonden:
    53
    Bij nintendo.nl hebben ze weer tijdelijk Pac-man stylusen. Zouden deze ook in de lite passen?

17. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.721
    Wel mooi op tijd voor New Super Mario Brothers, want ik verwacht dat die morgen of donderdag al in sommige winkels ligt.

18. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    I know ;) Mag jij drie keer raden welke game ik ook maar vast gepre-ordert heb ? :+ Juist, de nieuwe gebroeders Mario :cool:

19. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.721
    Ik hoef nog maar 4 star coins in de laatste wereld, waarvan drie in het eindkasteel, maar zooooo moeilijk :'-(

20. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Een maat van mij heeft de Amerikaanse versie ook al op 100% uitgespeeld 8)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina