1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Nintendo DS - Deel 3

Discussie in 'Nintendo Hardware' gestart door CaptnCook, 28 sep 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.718
    Ik quote mezelf wel ff met in dikgedrukte letters de beoordeling en waarom.

Mijn top 3:
    1. New Super Mario Bros.
    2. Mario & Luigi: Partners in time / Mario Kart DS
    3. Kirby's Magical Paintbrush

oh, wacht... ik ben Mario Kart vergeten in het rijtje van games die ik heb |:-

Edit: Mario kart in de top 3 geplaatst.

Laatst bewerkt: 27 jun 2006
  2. Chupacabra

Chupacabra Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Humm dat NSMB word echt door iedereen en overal de lucht in geprezen. Maar ik snap niet waarom... het is toch gewoon een dood normale platformer?

Naja ik zal het vrijdag wel zien, want dan haal ik hem toch wel :+ (net als heel NL met een ds).

thnx voor je stukjes txt achter de games.

3. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.718
    Dat is het nou juist. Het is een sidescrolling platformer in de traditie van de oude mario games. En zoals jij vast ook wel weet zijn die altijd van sublieme kwaliteit en leveren ze veel plezier

4. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0
    Chupa, ik heb nog Kirby Canvas Curse te koop voor je, dus als je nog een goede game zoekt.... :+.

5. Chupacabra

Chupacabra Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Yup dat weet ik wel. En ik kijk er ook zeer naar uit (heb me nes nog staan alleen voor mario 1 en :cool:, maar alle reviews zijn ook zo enorm lovend over deze game. Maar als je tegenwoordig nog een dood normale.. simpele.. niet diepgaande side scrolling aflevert (bedoel speciale features), dan durf ik te wedden dat sites zoals gamespot en ign bijvoorbeeld niet zo hele hoge cijfers geven bij hun eind conclusie.

Iets moet deze game dus enorm goed maken... en of het nu echt alleen het side scrolling is met old skool tegen stenen muurtjes aan springen is, of dat er toch nog iets speciaals is mee gegeven aan deze game... ik ga het vrijdag checken :D.

@Wessiej:
    No thnx haha. Deze week te explosief geld uit gegeven aan de DS al. En vrijdag nog maals dus haha.
    En btw.. ik vertrouw dat pipo smiley dingetje niet helemaal achter de zin "goeie game" ;)

Laatst bewerkt: 28 jun 2006
  6. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben me ook een beetje aan het orienteren op DS games gebied....deze week uiteraard New Super Mario Bros. ff oppikken want die ga ik gegarandeerd tof vinden :cool: Het spel krijgt idd ook wel erg goede reviews heb ik gemerkt :eek:

Verder zat ik over een tijdje te denken om Castlevania : Dawn of Sorrow te bestellen, want die schijnt ook goed te zijn en is ook wel mijn type game. Er komt in de toekomst zelfs nog een tweede deel van uit op de DS als ik me niet vergis....

En misschien nog een leuk spelletje voor tussendoor zoals bijvoorbeeld Wario Ware of Tetris, die eerste kost gemiddeld ook niet meer zoveel. Dat Bomerban DS, is dat iets trouwens ? :)

7. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Straks na schooltijd toch ook maar even een DS'je oppikken met Mario Kart en waarschijlijk Brain Training. Dan haal ik over 4-5 weken (kort voor mijn vakantie) wel NSMB en evtl Mario 64/WW

8. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Bomberman is redelijk. Heb hem bij een maat gespeeld.
    Is geinig voor tussendoor. Hij is niet superverslavend.

9. BeZaX

BeZaX Plop...

Leuk Bevonden:
    0
    Dat hebben ze dus niet in MM van Groningen. :mad: Ik heb het hele DS vak afgezocht.

10. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Das balen zeg.
    Is het waarschijnlijk een regionale aanbieding.

11. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Nol, ik ga hier in Alkmaar straks ff kijken. Voor de mensen die NSMB willen kopen in de winkel zoals Chupa bijvoorbeeld, hij ligt al sinds gisteren in de winkel hoorde ik:emo:

12. BeZaX

BeZaX Plop...

Leuk Bevonden:
    0
    Idd... want ik wil ook even een paar goede DS games op de kop tikken. Ik heb maandag heel Groningen afgezocht van DimPlus, NedGame t/m de meest gare electronica winkels. Hier in het noorden moeten ze er altijd weer meer voor vragen.

Was laatst ook al zo met de PSP game WTS voor maar 10 euro. Kon je bij diverse MM's kopen behalve wij weer!

13. Ghost Leader

Ghost Leader GT Ghost Leader NL

Leuk Bevonden:
    4
    Dat touchscreen is echt masterlijk :D, jammer mijn eerste krasje erop, ik dacht namelijk dat dat pennetje onschadelijk was, mja wat doe je eraan. :p

Nu eens mijn wifi testen op mijn router.

Mario, Mario!! :D

14. X Heer

X Heer SNK Playmore

Leuk Bevonden:
    0
    Wat is er anders aan deze bomberman dan? Bomberman is altijd vet^^

15. basovich

basovich Guest

ik vind die ds lite echt super goedkoop aanvoelen :confused:..knoppen zitten halflos etc. maar het is wel een mooi design:). ik zou toch liever voor de PSP gaan vanwege de GRFX en de leukere spellen (vind ik dan).

16. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Heb net een DS gekocht.

2 vragen:

1.Hoe kan ik zien dat hij volledig is opgeladen?
    2.Kan ik spelen terwijl hij aan het opladen is (natuurlijk pas als hij de eerste keer volledig is opgeladen)

En ja, ik ben te lui om het instructie boekje te lezen :cool:

17. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0
    1: gaat een lampje aan
    2: ja

18. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Heb zojuist tig winkels gesproken, ze hebben allemaal New Super Mario Bros. al liggen, maar verkopen hem pas vanaf morgen. :mad:

19. IWFH '2006'

IWFH '2006' 35+ Good Deals

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb m'n DS sinds 10 min op WiFi aangesloten via USB-Adapter, en nou wil ik graag even Animal Crossing online proberen..

Friendcode: 4725 1983 3205
    Naam: Jordi
    Stad: Narnia

20. Ghost Leader

Ghost Leader GT Ghost Leader NL

Leuk Bevonden:
    4
    Vandaag New mario gekocht, echt een vrolijk fruitig spel :D. Een aanrader voor iedereen die platvorm spellen leuk vind ;)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina