1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Nintendo DS - Deel 3

Discussie in 'Nintendo Hardware' gestart door CaptnCook, 28 sep 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Zag Resident Evil DS (oid) voor €20 bij de Intertoys liggen. Is die game wat?

2. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Het is Resident Evil 1 van de Playstation.
    Ik weet niet of je die kent?

Dit is dus dezelfde game, alleen zitten er hier en daar wat andere dingetjes in. En de game maakt natuurlijk gebruik van de stylus.

Het spel scoort gemiddeld een 7.1 op gamerankings. Voor 20 euro kun je er best wel wat plezier aan hebben denk ik.

Wat ik wel als min-punt lees, zijn de controls. Die schijnen niet al te best te zijn.

3. Chupacabra

Chupacabra Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Vandaag ook pal in de zon gezeten. En het is zeer goed te doen. Het beeld blijf je goed zien. Perfectos !

4. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1
    €20 Euro voor RE? Mmmm... Morgen toch maar ff kijken in de Intertoys. Toch wel weer lachen :)

5. HanTheMan

HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    74
    Ik heb mijn Mario Kart DS pack op ebay gezet.. hoop dat ik er nog wat voor kan vangen en dan kan ik mooi de DSLite kopen haha

Wel beetje jammer van MarioKart.. maar dat helpt de verkoop een beetje denk ik zo

6. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb um hier liggen en als Resident Evil fan kan ik hem zeker wel waarderen :) Je kunt kiezen tussen Classic Mode en Rebirth Mode als je het spel gaat spelen. Die eerste is gewoon een exacte poort van de PS1 versie, en aan de tweede is wat meer actie toegevoegd evenals wat nieuwe puzzels en heeft je stylus echt een functie gekregen. Denk aan het gebruiken van je stylus als mes om in bepaalde scenes zombies e.d. vanuit first-person view te moeten neerslashen, erg leuk gedaan vind ik :) Wel oppassen dat je niet te fanatiek aan het slashen gaat, want voor je het weet heb je krassen op je Touch Screen :+ 8) Nee maar dat is ook niet nodig, want het scherpje is gevoelig genoeg en reageert prima op zachte bewegingen. Enkele puzzels dien je ook met je stylus op te lossen, en je kunt alles in je Status scherm ook met de stylus doen (herbs combineren e.d.).

De controls heb ik persoonlijk totaal geen problemen mee, maar dat heb ik nooit gehad in die serie dus daar kan het verschil in zitten. Verder is het gewoon in principe RE1 van de PS1, maar dan met wat leuke aanpassinkjes voor de DS. Als je RE een beetje kunt waarderen heb je hieraan voor 20 euro echt geen miskoop, zeker niet omdat RE1 nog steeds als een van de beste spellen uit de serie wordt gezien. En nu kun je hem altijd en overal spelen, how cool is that ? :cool:

Laatst bewerkt: 29 jun 2006
  7. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    En het scherm verkleurd ook niet ofzo? (mijn Gameboy classic is namelijk helemaal geel/groenig:+)

Zojuist Brain Training: Train je brein ofzo gehaald:) Nu alleen nog een DS Lite :)

8. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Heb ook net Brain Training gehaald, is best een leuk "spel" wat je elke dag toch wel weer een half uur bezig houdt denk ik.

@Zero: Bedankt voor de mini review. Hoort zich interessant aan. Misschien dat ik RE in een maand kort voor mijn vakantie in Turkije ga kopen. Zit er nog iets van een Multiplayer optie in?

9. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Pff, eindelijk, status verzonden bij gcshop. Hij ligt al sinds dinsdag in de winkel en ze versturen 'em nu pas, hoe krijgen ze dat voor elkaar?

10. Thunderscream

Thunderscream Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Inderdaad... Vandaag wel 20x gecheckt of die status nou eindelijk eens op 'verzonden' was gezet. En ja hoor, eindelijk...

11. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.718
    hij ligt al een maand in de winkel ;)

12. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Dat is eigenlijk de reden dat ik games nooit via internet koop.
    In de winkels scoor je ze vaak eerder. Ze zijn wel ietsje duurder, maar dat maakt dan niet zo uit.

Daarnaast heb je via internet meer kans dat de game later komt. Vergeten op de post te doen, te laat op de post gedaan, problemen bij post etc.

Bij de meeste internetwinkels zal het echter niet zo zijn hoor (is ook wel een beetje extreem), maar voorlopig haal ik mijn games toch nog liever in de winkel.

13. Ghost Leader

Ghost Leader GT Ghost Leader NL

Leuk Bevonden:
    4
    Gcshop is altijd officieel optijd, omdat zij de game pas bij jou in huis willen hebben als het de officieele release date is. De winkels kunnen je de game wel eerder overhandigen. Dat maakt het verschil ;)

14. Chupacabra

Chupacabra Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    w00t.. had vandaag diploma uitreiking en toen wat duiten gekregen van familie enzo. Gelijk maar even in me auto gestapt op weg naar de media markt voor NSMB :D.

Ben benieuwd hoe die is.

15. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Ja, dit is ook de eerste keer dat ik een game kocht via internet, maar omdat ik ervan uitging dat die game hooguit een dag eerder in de winkel lag kon ik er mee leven. Nu gaat het helemaal nergens meer over. Ik zal het ook niet meer doen met games waar ik echt naar uit kijk, alleen misschien nog met koopjes e.d.

16. Topaankoop ! :thumbs: veel plezier ermee, heb hem ook vandaag gehaald, echt super spel !

17. Ghost Leader

Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb nu allemaal krajes op mijn touchscreen van mijn lite, raar want mijn oude ds heeft dat nooit gehad.. wat blijkt nou, zitten er een paar slordig afgewerkte plastic puntjes op mijn stylus.. Kan ik mijn ds nog ruilen of zal het zo blijven?
    Want ik vind dit echt jammer :'-(

18. mr.elk

mr.elk een beetje maar

Leuk Bevonden:
    0
    het ligt denk aan de winkel waar je hem hebt gekocht of je een neiuwe krijgt.

19. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Das balen van die krasjes op je touchscreen. :mad:
    Heb er daarom maar meteen een screenprotector op gegooit.

Ik weet niet of je hiervoor een nieuwe DS krijgt. Aan de ene kant is de stylus niet goed afgewerkt, maar aan de andere kant zal Nintendo claimen dat je er niet goed mee bent omgegaan.

Het beste wat je eerst kan doen is Nintendo bellen en dit vragen.
    Als zij ja zeggen, dan is er niks aan de hand.

Anders gooi je het in de winkel gewoon op een dode pixel. :9
    Heb toen een PSP met een dode pixel teruggebracht, het ding werd niet eens gecontroleerd.

Maar in principe komt het door de slechte afwerking van de stylus. Nintendo claimt volgens mij dat bij normaal gebruik de stylus het touchscreen niet kan beschadigen. Ik zou dus zeggen een nieuwe.

20. Ghost Leader

Leuk Bevonden:
    4
    Vandaag nieuwe gekregen zonder problemen, bij de mm in maastricth hadden ze al vaker van dit probleem gehoord en mocht mijn nieuwe ook even testen op pixel-problemen :)
    Dus game-on :D

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina