1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Nintendo DS - Deel 3

Discussie in 'Nintendo Hardware' gestart door CaptnCook, 28 sep 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Shcaap

Shcaap Liev Gastje

Leuk Bevonden:
    4
    screen protector bende is gewoon onzin, klepje dicht en normaal gebruiken.
    werkt prima

2. Chupacabra

Chupacabra Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    DUDE !

Dus..

Btw, me broeder kwam vandaag langs en zag de DS lite.. moest gelijk met hem naar de shop om ook een ds lite te halen. Die minigames van NSMB multi zijn erg leuk zeg :D.

3. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.718
    hij heeft wel gelijk. Ik speel al een jaar op mn DS zonder screen protector en nog geen enkel krasje.

Inmiddels is NSMB alweer uit mn DS verdwenen en speel ik Advance Wars 2 weer *)

4. Chupacabra

Chupacabra Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ja ok maar jij hebt misschien wel een goed afgewerkte stylus. Dat bedoelde ik meer.

5. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.718
    Je krijgt er toch 2 stylussen bij? Is die andere dan niet goed afgewerkt?

6. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Het gewoon uitkijken dat de de Stylus niet gebruikt voor wat hij gemaakt is.
    Maar houd ook de touchscreen goed schoon , een kleine zandkorel kan voor grote problemen zorgen.

7. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.718
    DAT is nou het belangrijkste. Als ik een tijdje niet met de touch screen heb gespeeld pak ik ook zo'n nat brillendoekje (die je in principe overal voor kan gebruiken) en maak hem voorzichtig schoon. Dan kan je voorlopig weer door.

8. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Gebruik zelf de screenprotectors van Hori.
    Werken echt perfect. Je ziet en merkt niet eens dat ze erop zitten.

9. Chupacabra

Chupacabra Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ja maar die ga je dus pas gebruiken nadat je ziet dat die ene krassen oplevert... Niet iedereen neemt de stylus een paar minuten onder de loep om te checken of hij een miniscuul puntje bevat wat niet goed is afgewerkt.

maargoed, kheb er geen last van.

10. Ghost Leader

Ghost Leader GT Ghost Leader NL

Leuk Bevonden:
    4
    hehe, ik was trouwens niet de enige met dat probleem met de nieuwe ds-lite, ze hadden er al 3 andere klachten over. Gewoon een nieuwe gekregen en nu voor de zekerheid maar protectors voor mun schrem van hori. Nu rocke :p

11. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Das mooi. :)
    Hoe bevalt je screenprotector van Hori?

12. Ghost Leader

Ghost Leader GT Ghost Leader NL

Leuk Bevonden:
    4
    Ik had trouwens ook nog moge testen op pixelprobs oid in de winkel.
    De screenprotector is echt relax. gewoon lkkr spelen, nooit last van krassen :D

13. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ook nog, al is dit niet online....dus alleen Multi-Card play. Maar de multi-player schijnt niet super boeiend te zijn ofzo, dus echt alleen kopen voor de single-player zou ik zeggen :)

New Super Mario Bros. inmiddels een kleine halve week in huis en hij is idd erg leuk....gewoon een leuke ouderwetse platformer :cool: Ik vind hem wel wat aan de makkelijke kant, maar dat ligt niet zozeer aan het spel en heeft denk ik meer te maken met mijn algemene platformskills....die zijn opzich best redelijk :+

14. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    NSMB is inderdaad een topspel, speel hem elke dag.
    Echt een topgame.

Even een vraagje. Ik kreeg zojuist een foldertje binnen en daar zag ik de games Big Brain Academy staan en Dr. Kawashima's Brain Training.

Wat is precies het verschil tussen deze 2 games? Is mij een beetje onduidelijk.

15. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1
    Brain Training meet de leeftijd van je hersenen en BBA het gewicht ervan, geloof ik. Verder zijn het naar mijn idee gewoon leuke/interessante mini-games die je speelt. Heb zelf alleen Brain Training dus van BBA zou ik het niet kunnen zeggen. Google anders even of kijk op IGN ofzo :)

16. IWFH '2006'

IWFH '2006' 35+ Good Deals

Leuk Bevonden:
    0
    Heb sinds vandaag Another Code"Two Memories gekregen, ziet er mooi uit. Heb het nog maar even gespeeld maar aan het begin moet je wel héél erg veel praten, is dat in de rest van de game ook het geval?

En heb overigens ook Pokémon Ruby nu! :9

17. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Er zitten nog veel gespreken in. Dat is om het verhaal duidelijk te maken, af en toe zijn ze wel wat te lang.
    Maar gelukkig komen er ook zat puzzels. :cool:

18. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Hoewel de teksten behoorlijk langdradig zijn is de gameplay maar kort.
    Heb er nog geen 3½ uur over gedaan.

19. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    ik denk er zeer over om ook een DS te gaan halen, zeker omdat er ook Mario Kart en Brain training bijzitten.. wou eerst misschien psp, want footie game onderweg is ook wel chill.. is die ook voor ds? opzich wel cooler die spelletjes.
    en is minder duur..zag al DS met brain training voor 175..bijna werk dus dan ga ik sparen.

20. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.718
    FIFA is er voor de DS, maar zuigt. Ergens dit jaar komt er nog een PES op de DS, dus dat gaat wel snor zitten

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina