1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Nintendo DS - Deel 3

Discussie in 'Nintendo Hardware' gestart door CaptnCook, 28 sep 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Het is dan wel geen DS game, maar je kan hem wel spelen op de DS:

    Final Fantasy IV dit jaar nog in Japan

    Pas aangekondigd en nu al heeft Square-Enix de Japanse releasedate van de Game Boy Advance game Final Fantasy IV bekend gemaakt. Read on..

    Eerder werd Final Fantasy I&II: Dawn of Souls al uitgebracht op de Game Boy Advance, maar bij dit spel houdt het porten niet op. Square-Enix maakte onlangs bekend Final Fantasy IV, dat oorspronkelijk op de SNES werd uitgebracht, te zullen porten naar de GBA. Vandaag heeft het Japanse bedrijf bekend wanneer het spel in Japan verschijnt. Dit zal zijn op 15 december en het zal de Japanners 5.040 Yen gaan kosten, omgerekend zo'n 36 euro. Wil je meer weten over Final Fantasy IV? In onze gameprofile is het nieuws rondom deze titel verzameld..

    www.m-gaming.nl

    Mario Kart DS redt de finish net niet...


    Kun je ook al niet wachten op de langverwachte release van Mario Kart DS? Dan heb ik slecht nieuws voor je...de game is namelijk uitgesteld. De oorspronkelijke release stond op 11 november en staat nu op 25 november, dus dat is 2 weekjes langer wachten. De Wi-Fi adapter zal ook op dezelfde dag verschijnen waardoor je dus gelijk online kunt gaan met je gloednieuwe game.

    Aan de andere kant van de oceaan, namelijk Amerika, zal de game echter verschijnen in een bundel met een bijpassende rode DS, die we al eerder zagen. Een pakket voor Europa is nog niet aangekondigd.

    Om je geduld nog meer op de proef te stellen hebben we ook nog wat informatie. De game zal namelijk 4 cups bestaande uit elk 8 parcoursen, enkele nieuwe zijn; "Waluigi Flipper", "Mushroom Mountain" en "Piazza Delfino". En enkele oude opgepoetste parcoursen zijn;

    Super Mario Kart:
    Mario Circuit 1

    Mario Kart Super Circuit:
    Peach Circuit
    Bowser Castle 2

    Mario Kart 64:
    Moo Moo Farm
    Frappe Snowland

    Mario Kart Double Dash!!:
    Luigis Piste
    Baby-Park

    Met 1 enkele DS card kun je met maximaal 8 personen offline gamen, online zul je tegen 3 personen kunnen racen. Een nieuwe optie is het zogenaamde "Friend Roster", dit stukje software zorgt ervoor dat je kunt gamen tegen je vrienden. Door het uitwisselen van een cijfercode kun je ze toevoegen en direct met ze gamen zodra ze online zijn. Ook is er een ranking waardoor je kunt gamen tegen mensen van hetzelfde level, deze online functie zorgt ervoor dat de game voor vrijwel iedereen geschikt is.

    www.dgs-online.nl
     
  2. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Damn ik net de hele stad afgezocht naar een exemplaar van Nintendogs, geen 1 meer :mad: Nu keek ik bij de Intertoys in Malden en daar krijgen ze uhm morgen weer binnen, nu zag ik ook Advance Wars liggen en begin ik nu ineens te twijfelen. Zephyrus dont say anything about Nintendogs ;)
     
  3. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Kom zojuist bij Bart Smit vandaan in Gouda en daar was ie ook uitverkocht en bij de FRS in Rotterdam Alexander was ie ook uitverkocht. Spel loopt volgens mij best lekker.
     
  4. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    Heb zojuist Advance Wars eindelijk kunnen kopen! Ga er dan ook zeker weer heel wat uurtjes in steken :D
     
  5. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zal nix zeggen :p over nintendogs
    maar wel wat over...

    Advance Wars
    het spel houdt je zoveel langer geboeid dan [vulhierhetanderespelinwatjezouwillenkopen] want het spel is zooo groot en er is zoveel te doen, multiplayer is echt tof en je kan je eigen maps maken e.d. dus de replay/multiplayer waarde is infinite, in tegenstelling tot [vulhierhetanderespelinwatjezouwillenkopen].

    en bij [vulhierhetanderespelinwatjezouwillenkopen] kan je alles invullen wat je wilt, dus ook Meteos/Castlevania/aldieanderezooi.

    duidelijk? :p
     
  6. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Eh moeilijk doen :p.

    www.gcshop.nl

    Nintendogs: Chihuahua
    Simulatie € 44,99
    19% € 36,50

    Nintendogs: Labrador
    Simulatie € 44,99
    19% € 36,50

    Nintendogs: Teckel
    Simulatie € 44,99
    19% € 36,50
     
  7. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Hmm? hoe werkt met die ANWB pas dan?
     
  8. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    Net even wat missies gespeeld en Advance Wars pakt je weer beet en laat je niet meer los!!! Nieuwe CO's zijn weer even wennen, maar wel weer vet. Graphics zijn niet super veel veranderd, maar de nieuwe tilted top down view is wel erg mooi! Spelen met de stylus is nog ff oefenen (veel te vaak op Wait drukken nog xD) maar verder is het gewoon te vet!

    Btw, als je Advance Wars 2 in je GBA slot doet kun je 3 extra items kopen voor 1G per stuk! Ga het zo ook even met deel 1 proberen :D
     
  9. gaizka

    gaizka Ajax Kampioenen !!!

    Berichten:
    1.648
    Leuk Bevonden:
    10
    wat mario kart betreft:

    wat bedoelen ze met de opgepoetste circuits die worden genoemd, dat die worden vernieuwd en de rest onverandert terug komt? of dat de enige oude circuits zijn die terug komen?

    had namelijk begrepen dat alle circuis terug kwamen...

    8 parcoursen in een cup is trouwens wel mooi, lijkt me erg leuk online! :)
     
  10. *Xink*

    *Xink* Spartan U13

    Berichten:
    2.525
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ga morge waarschijnlijk een ds pakket met nintendogs kopen, maar ik wil die roze er niet bij :p dan is er nog die blauwe...maar is dat ook een bietje een gay kleur of gewoon cool blauw? (heb niks tegen homo's hoor;) )

    en ik wil er een week later ofzo ng een spel bijkopen, dat word jump superstras (ik ben anime fan) of advance wars, welke is leuker volgens jullie?
     
  11. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik heb de blauwe vandaag in mijn handen gehad en hij is niet gay hoor. :)
    Is gewoon cool blauw.
    De roze is daarentegen een beetje te vrouwelijk. ;)

    Ik zou Advance Wars nemen, ben je denk ik langer mee bezig.

    Nee, met de opgepoetste banen bedoelen ze banen uit eerdere MarioKarts die grafisch zijn opgepoetst of aangepast aan de DS. De andere banen zullen compleet nieuwe banen zijn.

    Uit Super Mario Kart (SNES):
    Mario Circuit 1

    Uit Mario Kart Super Circuit (GBA):
    Peach Circuit
    Bowser Castle 2

    Uit Mario Kart 64 (N64):
    Moo Moo Farm
    Frappe Snowland

    Uit Mario Kart Double Dash!! (GC):
    Luigis Piste
    Baby-Park
     
    Laatst bewerkt: 10 okt 2005
  12. *Xink*

    *Xink* Spartan U13

    Berichten:
    2.525
    Leuk Bevonden:
    0

    Ok, thanks *)
    Ik vertrouw op jou ;)

    En ik heb ergens gehoord/gelezen dat mario kart de eerste game is die online multi player heeft(van de DS dan)
    Is er ook een tunneling programmatje, net zoiets als xbconnect?
     
  13. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    hoeft niet, zit een USB pen bij
    even de manual lezen en je kan online met dat ding :)
    Tunnelen werkt nog niet.
     
  14. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    blauwe DS is niet gay
    Nintendogs wel
     
  15. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Wat weet je dat weer fantastisch goed te onderbouwen. :{

    Baten Kaitos DS is niet meer?

    De Nintendo DS sectie van Namco's Japanse website is voorzien van een update, maar één game is verdwenen van de lijst met spellen. Waar is Baten Kaitos DS?

    Revolution-Europe komt met een interessant bericht. Namco vond het nodig om haar Japanse website te updaten, de Nintendo DS afdeling is onder handen genomen. Eerst stond Baten Kaitos DS nog in volle glorie op die pagina, maar nu is deze titel nergens meer terug te vinden.

    Aan de andere kant is er nu wél een game aanwezig, die eerst niet op de website te vinden was. Het gaat hier om Tales DS, die afgelopen week werd aangekondigd. Wordt de aandacht nu gevestigd op deze Tales game en wordt er later weer gewerkt aan Baten Kaitos? Helaas weet voorlopig alleen Namco zelf dat en is het voor ons slechts wachten op het verlossende antwoord. Het kan natuurlijk ook gewoon een foutje zijn..

    www.m-gaming.nl
     
  16. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    gewoon laten zien, en dan halen ze er 10% af;)

    Maargoed, ik gister naar de FRS Maassluis, Nintendogs uitverkocht. En toen stond ik sterk te twijfelen tussen Advanced Wars DS en BiA: EiB (xbox). Toch maar EiB genomen, Advanced Wars koop ik volgende maand wel:p

    edit: de blauwe DS is koel, zag hem gister leggen bij de FRS
     
    Laatst bewerkt: 11 okt 2005
  17. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    dankje :)
    is wel zo, dat spel is niet gemaakt voor ons gamers, het is gemaakt voor Kinderen en Meisjes...
     
  18. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    Advance Wars schopt echt KEIHARD KONT! De game is weer zo geniaal :D Zit nu in missie 12 ofzo, kom je voor het eerst Yellow Comet troepen tegen. De dual battles zijn ook erg interessant en leuk om te doen. Ook de gevechten op twee schermen zijn bijzonder leuk.

    Waar ik alleen al 2 keer last mee heb gehad is dat het onderste scherm het spel liet crashen. Als ik namelijk een gevecht begon en dat "filmpje" doordrukte is het al twee keer gebeurd dat de game vastliep. Het onderste scherm bleef dan zwart en het bovenste blijft dan stil staan. Erg vervelend!

    Verder is het verdienen van punten nu gelukkig een stuk makkelijker. Gewoon een paar keer Combat spelen en je hebt weer wat punten om maps enzo te scoren. Erg vet :D
     
  19. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
  20. mr. E

    mr. E Giraffe XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.101
    Leuk Bevonden:
    0
    Zephyrus, jouw anti-nintendogs reacties lopen als een rode draad door dit onderwerp. Je punt is gemaakt, jij bent geen nintendogs fan, kan je nu weer verder gaan zonder het in iedere post te melden dat je die hondjes en het spel nou niet het toppunt van heteroseksualiteit vindt?
    *probeert zich zachtjes uit te drukken*
    het is voor de lezers van dit onderwerp anders ook niet leuk meer.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina