Gisteren even kort begonnen... spel ziet er grappig uit. Zodra ik door heb hoe ik aan me friendcode kom zal ik hem even op het internet plaatsen.
Ìk kan ook eindelijk op WiFi, hij deed 't eerst niet vdomme Friendcode: 4725 1983 3205 Naam: Jordi Stad: Narnia Heel stom ik weet het, maar ik wou zo snel mogelijk spelen en kon niks verzinnen en ik moest ineens aan de fantasywereld van Narnia denken omdat ik net die film had gezien :{ [Edit] Ik heb je toegevoegd Ghost Leader
Blij dat je 'em vandaag binnen kreeg, en dat het gelukt is:b: Mij lijkt dit spel alleen enorm loos, vooral de versie op de 'Cube trok me voor geen meter. Nu de online functie er is begin ik alleen wel te twijfelen. Misschien dat ik die game haal wanneer hij een euro of 15 a 20 kost.
Ik heb ook de cube versie en DS versie. Vind de cube versie geen fluit aan eigenlijk heel raar. Het is inderdaad een heel loos spel maar dat maakt het dan ook wel weer leuk. Maar als ik achter me tv zat te gamen dan dacht ik altijd van.. damn heb wel wat beters te doen. Animal crossing op de DS speel ik vaak als ik al in bed lig ofzo, of onder weg ben naar werk in de trein. Tijden waar je toch niet veel te doen hebt zeg maar. Dan is het een leuk spelletje . Ik had btw vandaag een ufo boven me dorpje . Iemand ook al gehad ? Zoja wat kan je daarmee?
Probeerde hem met me netje te vangen maar helaas niet gelukt . Hij vloog ook in het bovenste schermpje. Maybe binnenkort wel een invasie, en was dit een alien scout hummm...
Ben sinds een paar maand terug in mijn dorpje... en het is 1 groot oerwoud Wie wil me helpen onkruid wieden 1000bells voor diegene nieuwe code van mij (ivm dslite) 4338-6600-0526
Ik ga hem proberen zo snel mogelijk te krijgen (als ik weer geld heb >.>) en dan nog zo'n wifi geval kopen.. En dan moeten jullie ook nog allemaal weer online komen enzo.
Kan iemand mij een beetje uitleggen wat ik nou eigenlijk moet doen in't spel? Ik heb die eerste klusjes voor Nook gedaan, maar wat nu? Loop nu een beetje rond te vissen ^^'
@Chup: er is nix mooiers dan in je dorpje te vissen terwijl je anderen ziet werken , (ik betaal goed toch) Gooi k er misschien ook nog wel een xtratje in!! @Dodgie: Er is eigenlijk geen doel beetje fruit verzamelen, planten, oogsten, verpatsen.. met de dieren praten.. vissen, beestjes vangen!! het is meer een virtueel leventje dan een spel.. maar wel erg vermakelijk mits je het niet te vaak doet.