1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Nintendo DS (lite) - Deel 4

Discussie in 'Nintendo Hardware' gestart door CaptnCook, 5 jul 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.599
    Leuk Bevonden:
    8.702
    brandde of knipperde er een rood lampje ipv groen?
     
  2. Fisichella

    Fisichella swangate.nl

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    29
    Er knipperde een rood lampje. Maar ik weet iig dat het aan de accu lag die nog niet vol geladen was. Ik heb zonet eventjes gespeeld, terwijl hij aan het opladen was en hij deed het verder prima. Ik laat hem nu die 3 uur maar ff opladen en dan komt het vast wel weer goed :)

    Bedankt voor jullie reacties iig :thumbs:
     
  3. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.599
    Leuk Bevonden:
    8.702
    rood betekent ook dat hij bijna leeg is :p
     
  4. Fisichella

    Fisichella swangate.nl

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    29
    Ja, dat dacht ik al, toen je de vraag stelde van groen of rood. Overigens, was hij in het begin wel groen, maar vlak voor hij uitviel rood. Alleen ik had niet verwacht dat hij zo opeens zou uitvallen. Ik dacht dat het geluid en het beeld langzaam zouden vervagen ofzoiets. Het was dus wel even schrikken toen ik zag dat hij plots uitviel. Maar het is allemaal weer in orde :)
     
  5. Michael_T

    Michael_T XLink KaI: Michael_T

    Berichten:
    1.258
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hier nu 300 € liggen .
    Zal ik nu een DS kopen of even wachten op de Wii ?
    Ik heb trouwens wel een xbox waar ik ook nog op speel , maar ik twijfel of ik nu de DS zal kopen ? :confused:
     
  6. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik zal het kopen van een DS zeker niet afraden.
     
  7. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.901
    je kunt ook een DS kopen en tot de tijd dat Wii uitkomt weer even sparen en zorgen dat je als je die 150 weer hebt koop je een Wii :thumbs:

    Ben zelf op zoek naar een leuke DS game nog. Heb nu alleen brain training, mario kart en new super mario. Kijk sowieso nog uit naar een footie fifa07/PES6..maar wat is verder nog leuk? die 42 klassiekers zijn vooral like schaken en kaartspellen toch.. vond ik beetje duur. Heeft iemand WarioWare al ofzo.. dat zijn allemaal touchscreen spelletjes..vroeg me af of dat leuk was.
    Ik wil dat ehm animal crossing (?) wel hebben, maar heb nog geen Wifi verbinding, dus weet niet of dat grappig is dan. of monkeyball of kirby.
    iemand tips?
     
  8. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.599
    Leuk Bevonden:
    8.702

    Kirby: Erg leuke game. Best kort als je niet alle medals wilt halen. Wil je alle medals halen is ie best lang te doen. De touch screen gameplay in deze game is erg groot (wordt zelfs niet eens gebruik gemaakt van de normale knoppen)

    Mario & Luigi: Leuke game. Veel humor. Gaat best lang mee (iig bij mij). Maar je moet natuurlijk wel van RPG's en het mario universum houden.

    Heb je Mario 64 weleens gespeeld op de N64?
     
    Laatst bewerkt: 7 okt 2006
  9. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.901
    ja heb mario weleens gespeeld, maar de screens op achterkant zien er niet zo overweldigend uit.. dus ik had beetje idee van het is meer van hetzelfde. ( en dan heb ik ook al 3 mario games 8)).
    Kijk iedergeval uit naar Pes 6 ( hoop dat graphics beetje meevallen )
     
  10. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.709
    Leuk Bevonden:
    574
    Heb al vaak gehoord van de internet browser voor de ds, maare weet iemand dat je op elke site kan komen en of je dan ook runescape erop spelen.
     
  11. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.599
    Leuk Bevonden:
    8.702

    Ik heb het over mario 64. Als je die game niet hebt gespeeld moet je hem echt halen! De besturing is ff wennen, maar het is echt DE game die je gespeeld moet hebben. (deze is alleen niet precies het origineel door uitbreidingen))
     
  12. EgYoWns

    EgYoWns 7

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    0
    Is mp3 DS al verkijgbaar? Maar als je het koopt die MP3 DS, hoe zet je liedjes op je DS dan?
     
  13. Kinky-Rock

    Kinky-Rock Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    Finally

    Ik weet dat het een beetje laat is. maar ik heb er dan toch echt een gekocht! een DS Lite! ik vind em echt heeel goed! welke spellen zijn echte aanraders???
     
  14. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.599
    Leuk Bevonden:
    8.702
    Staat al behoorlijk vaak in de thread, maar nog 1 keertje dan (imo):

    Mario 64 DS (alleen als je de n64 versie niet hebt gespeeld)
    Mario Kart
    Mario & Luigi: Partners In Time
    Advance Wars: Dual ...
    New Super Mario Bros
    Kirby's Magical Paintbrush (of onder welke naam ie hier ook uit is gekomen)
    Metroid Prime is wel aardig
    Castlevania schijnt wel goed te zijn
    etc. etc.
     
  15. Fisichella

    Fisichella swangate.nl

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    29
    Heeft hier iemand het spel Splintercell Chaos Therrory gespeeld? Wat vind je van dit spel? Ik heb wel in een review gelezen dat het qua beeld 1 van de mooiste spellen op de DS schijnt te zijn. Maar dat het nadeel van dit spel is dat je te snel moet wisselen van knoppen naar stylus en dat je daardoor in een wat krampachtige houding komt te zitten soms, vooral als je langs vijanden moet, schijnt dit lastig te zijn. Het uiteindleijke oordeel was wel een 7,1 maar is dit het ook waard? Ik zie namelijk niemand in dit topic over dit spel praten. Of is dit spel ook gewoon af te raden?
     
  16. Kinky-Rock

    Kinky-Rock Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    Thnx! en wat vind je van phoenix wright?
     
  17. Wessiej

    Wessiej A.F.C.A.

    Berichten:
    1.834
    Leuk Bevonden:
    0
    Een van de beste games op de DS.
     
  18. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.709
    Leuk Bevonden:
    574
    Ik had hem en ik moet wel zeggen dat de gfx wel beter hadden gekunt. Dan vind ik op gfx gebied mph nog de beste maar het verhaal en eht geluid vind ik egt heel spannend en wreed.:thumbs:
     
  19. Kinky-Rock

    Kinky-Rock Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok mooi ik ben nu aant onderhandele met iemand over dat spel namelijk en als iedereen nu had geroepen dat hij echt om te kotsen was wist ik dat ook weer :) maar nu ga ik em zeker halen! O-) thnx!

    Greetzz Kinky-Rock
     
  20. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.599
    Leuk Bevonden:
    8.702
    het is denk ik meer iets van: "Daar moet je van houden". Mij lijkt het eerlijk gezegd niet veel aan.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina