1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Nintendo DS (lite) - Deel 4

Discussie in 'Nintendo Hardware' gestart door CaptnCook, 5 jul 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Dit is allemaal wat nog komt, ik moet weten wat ik nu moet halen ;)
    Ziet er goed uit trouwens!

2. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.717
    New Super Mario Bros is uit,
    Yoshi's Island DS,
    Mario Kart DS,
    Kirby (is bij bart smit goedkoop),
    Mario & Luigi Partners In Time (RPG)
    Final Fantasy 3 misschien?
    en er zijn er nog wel wat.

3. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Weet je toevallig ook iets van dat Wario-spel? Is dat net zoiets als Warioland? Dat was altijd wel tof :)

4. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Het zou wel door een info-overload komen oid...
    maar hoe kan ik nu met mijn ds straks (zo halen) gaan multiplayeren?

Voor zover ik weet kan ik

a) een wifistick kopen. Deze stick plug ik in op mijn ds en dan kan ik online. Echter ik moet wel in de buurt zijn van een zogenaamde 'spot'. Ik heb overigens geen flauw idee hoeveel spots er in Ned zijn

b) mijn ds laten zoeken naar een draadloos netwerk in huis. Ik heb vanaf 1 januari draadloos internet in huis en kan dan (zonder verdere hardware aan te schaffen) mijn ds laten connecten.

Klopt dit?

Er zijn hier overigens vanaf maandag 2 ds's in huis. Kan ik die rechtstreeks met elkaar laten connecten? Of moet ik daarvoor eerst twee sticks hebben?

5. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    a) De Wifi Stick is voor in de pc en niet voor in de DS. Als je geen draadloos netwerk thuis hebt is dit de manier om online te gamen

b) Je hebt hiervoor een draadlose router nodig. Mocht je die hebben heb je dus geen Wifi Stick nodig

Als je 2 ds's hebt heb je verder helemaal niets nodig om met elkaar te gamen, via de ingebouwde Wifi ontvanger kun je gewoon draadloos met elkaar gamen zonder stick oid :) Het is wel per game verschillend of je 1 of 2 games nodig hebt om met elkaar te multiplayeren

6. EgYoWns

EgYoWns 7

Leuk Bevonden:
    0
    De Nintendo DS krijgt een tiltcard zodat je ook geniet van motion-sensor. 1 januari verkrijgbaar ik ga hem wel kopen, maar komt die ook die dag in NL en wat zal de prijs zijn. bron: gamevillage

7. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Hoe zit het dan met die hotspots? Die maken toch verbinding via wifi? Of zoekt de lite die zelf ook op zonder zo'n stick...... ik dacht toch echt ergens zo'n plaatje te zien waar er iets op je lite werd geplugged.
    Die motion klinkt leuk, nog meer gadgets!!

Ik heb overigens net de lite binnen het is een zwarte geworden.

Op het moment achter meteos aan het aangaan. Daarvan weet ik iig dat er maar 1 game nodig is....

8. EgYoWns

EgYoWns 7

Leuk Bevonden:
    0
    Als iemand een wireless router heeft, hoef die toch geen wifi stick te hebben. En de DS lite heeft toch een ingebouwde wifi?

9. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    klopt.. wifi stick heb je alleen nodig als er geen draadloos internet in de buurt is

10. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Vraagje:
    Is er al iemand met Yoshi's Island DS al verder gekomen dan wereld 4-4, want daar gaat mijn vraag over. Op een gegeven moment kom je in een kamer waar allemaal grote stenen naar beneden vallen (vlak na dat gedeelte waar je die '1' '2' en '3' moest zoeken om een deur te openen) en jij moet naar de overkant zien te komen. Maar mijn vraag is hoe dat dan moet, want ik haal het nooit. Ik ga altijd al ergens in het midden dood van de kamer.

In het begin van die kamer staat zo'n bord met die ooievaar erop, waarmee je van baby kan wisselen. Waarschijnlijk moet ik daar wat mee doen, maar ik weet geen eens welke baby dit kan redden...

11. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.717
    Blijven die stenen liggen of gaan ze rollen ofzo? Of blijven er stenen vallen?

12. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Als je aan het begin van de kamer staat, hangen ze aan het plafond. Maar zodra je een stukje verder bent gelopen, vallen ze allemaal naar beneden.

En als ze naar beneden zijn gevallen, blijven ze wel stil liggen, maar dan ben ik ben ik al geplet (zijn van die hele grote vierkante)...

Laatst bewerkt: 9 dec 2006
  13. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.717
    kan je er niet telkens snel onderdoor met donkey kongs dash? Ik zit pas in wereld 2, dus ik weet niet of er nog nieuwe characters bij zijn gekomen rond die tijd.

14. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Ik lees het 1 en ander over dat je ook films kan afspelen op de ds! Heeft iemand hier ervaring mee?

http://www.mobilecowboys.nl/gadgets/2538

Verder heb ik dus nu twee lites in huis met de games:
    Yoshi's Island
    Metroid Prime Hunters
    Another Code

En komen meteors en project rub er nog aan, over jump ultimate zit ik nog te twijfelen.

Over de singlecard pla heb ik nog wel een vraag. Ik heb alles zo gekregen dat de ene lite de andere vond en de content begon te downen. Hoe lang hoort dit te duren? Want na een kwartier waren we nog niet verder.
    Wat gebeurt er overigens met de data na het spelen? Gooit die de 4 mb vol?

15. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    De data die je download van een andere DS wordt gedeleted zo gauw je de DS weer uit zet. Je moet dus steeds opnieuw downloaden. Een kwartier lijkt mij trouwens wel lang, bij Mario Kart DS ging het heel snel

16. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Het werd uiteindelijk een half uur en toen was er nog niks over........balen. En aangezien je niks aan de verbinding kan sleutelen (verbinding was overigens volgens dat icoontje optimaal). Dus als iemand tips heeft...

Al met al wel heel erg blij met ds's. Al is ie voor mijn handen wel wat klein.

17. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Nope, tenminste mij lukt dat niet. Die donkey kong dash stopt steeds na 2 seconden ofzo, waardoor je even stil blijft staan en dat is dus (letterlijk) dodelijk.

Vanaf wereld 3-5 krijg je Wario er trouwens bij met als specialiteit dat hij metaal kan aantrekken met zijn magneet, dus ook munten. Jammere is dat hij je na wereld 3-8 weer verlaat.

18. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.717
    Werkt het ook niet als je gewoon gaat rennen als Yoshi?

19. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Is er een speciale manier om te rennen dan? Of bedoel je gewoon de hele tijd de vierpuntstoets (in dit geval naar rechts) ingedrukt te houden? Dat werkt namelijk ook niet.

20. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.717
    Als je Y inhoudt terwijl je ergens heen loopt gaat Yoshi rennen

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina