Heb de N64 ook niet vaak gespeeld en bovendien is het ook al wel weer lang geleden Ga wel eerst wat reviews etc lezen want volgens mij is er verder toch nog niets over de game bekend?
In dat geval is die game een absolute aanrader. Er is op de N64 versie een hoop te unlocken en het is echt een uitgebreide racegame. Je moet elke baan minimaal 3x rijden. 1x om gewoon te voor het eerst te winnen, 2e keer moet je de race winnen maar ook 8 zilveren munten verzamelen en de 3e keer is tijdens de Trophy race (competitie, dus je krijgt dan punten per positie). Bovendien moet je ook nog TT (een character die je kunt unlocken) verslaan op elke baan in de Timetrail mode om hem te unlocken. Dus eigenlijk moet je elke baan 4x doen. Mooi spel
Ik heb hem namelijk alleen multiplayer gespeeld. Ik had toendertijd Mario Kart en geen behoefte in een andere "kart" game. en voor de geinteresseerden:
DKR is veel uitgebreider dan MK. DKR is een racegame, maar ook een adventuregame. Zo moet je bijvoorbeeld ook racen tegen eindbazen in elke wereld. Elke wereld heeft 4 racebanen en er ligt in 1 van die 4 racebanen steeds een sleutel verstopt. Die geeft je weer de toegang tot een minigame, waar er dus ook logischerwijs 4 van zijn. Bij het winnen van een minigame krijg je steeds een kwartstuk van het TT-amulet en wat je met dat amulet kan zeg ik niet. Ontdek het zelf allemaal maar, is zeker wel de moeite waard
Is de ds nu nog slim om aan te schaffen? Tot nu toe speelde ik altijd op de DS (lite) van m'n zusje, maar ik heb toch een aantal spellen die ik heel graag zou willen spelen (bijvoorbeeld Final fantasy . Wat ik eigenlijk bedoel: Komt er binnen een jaar of 2/3 alweer een nieuwe gameboy/opvolger of duurt dat nog wel een tijdje?
Dit is idd mogelijk via e bovenstaande software, ik heb echter wel in een review op insidegamer.nl gelezen dat het ontzettend traag is. Hier een link naar de review: http://www.insidegamer.nl/nintendods/nintendodsdslitebrowser/recensies/12449
Is nog helemaal niets over bekend maar ik denk dat er sowieso eerst een "echte" opvolger voor de GBA gaat komen (dus weer met 1 scherm). Denk trouwens niet dat er ooit een echte DS opvolger komt want een DS koop je niet voor de graphics dus het is niet nodig om een krachtigere DS2 oid te maken. Ook al zou deze toch komen is een DS lite zeker nog wel de moeite waard omdat er nog redelijk wat toppers gaan komen.
In mijn ogen komt de DS nou pas echt op gang! Er zijn nou aardig wat toppers uit, en er liggen er nog veel meer in het verschiet!
Klopt. Het eerste jaar kwam de DS nauwelijks op gang, maar in 2006 is de opmars begonnen met topgames. De toekomst is nu bijzonder goed voor het apparaatje. Nieuwe scans!: Die game ziet er echt FAN-TAS-TISCH uit! Heroes Of Mana:
Heeft iemand al Children Of Mana op kunnen pikken? zo ja, hoe is ie? Edit: Ik moet echt eens op mn posts letten (en dat na zoveel jaar op dit forum ) Daarnaast nog meer scan plezier: Dat plaatje van die wereldmap doet me op de een of andere manier aan A Link To The Past denken. De DS gaat de komende tijd zeker knallen met goede en toptitels als: The Legend Of Zelda: Phantom Hourglass Heroes Of Mana Children Of Mana Fantasy Fables: Chocobo Tales Final Fantasy III (in Europa dan) Final Fantasy Crystal Chronicles Fina Fantasy XII: Revenant Wings Black & White Creatures (Als die ooit nog komt) Bomberman Land Touch Castlevania: Portrait Of Ruin (in Europa dan) Contact (in Europa) Diddy Kong Racing Dragon Quest Heroes: Rocket Slime Elite Beat Agents (in Europa) Harvest Moon DS (zie scan ) Hotel Dusk: Room 215 Kirby Mouse Attack Lunar Knights Mario Slam Basketball (in Europa) Mario vs. Donkey Kong 2: March of the Minis (in Europa) Mega Man ZX (in Europa) Panzer Tactics DS Pokemon Diamond & Pearl Pro Evolution Soccer 6 Rayman: Raving Rabbids StarFox: Command (in Europa) Wario: Master of Disguise
Is Wario Master of Disguise hetzelfde spel als Wario the Thief? Staan btw wel een paar spellen in, die ik zeker ga halen. Zelda moet voor mij de topper van de DS worden, alleen duurt dat nog zo lang...:{