1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Nintendo DS (lite) - Deel 4

Discussie in 'Nintendo Hardware' gestart door CaptnCook, 5 jul 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Levertijd is 3 weken. ;)
    Maar is absoluut niet duur, zeker niet voor het MarioKart pack.
     
  2. IWFH '2006'

    IWFH '2006' 35+ Good Deals

    Berichten:
    915
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat ik er drie maand neer heb gezet :| Naja, het is idd drie weken :) En je krijgt er gewoon een goede handheld voor én een topgame.
     
  3. Henrive

    Henrive zuur

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    10
    En inmiddels is ie uitverkocht. Jammer. :mad:
     
  4. IWFH '2006'

    IWFH '2006' 35+ Good Deals

    Berichten:
    915
    Leuk Bevonden:
    0
    Wou je hem kopen dan? :)

    Maar is ook niet zo gek natuurlijk, 99 euro is niets voor een DS met Mario Kart.
     
  5. Henrive

    Henrive zuur

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    10
    Nouja, ik wil het liefst een Lite, aangezien dat maat twintig euro scheelt, maar met zo'n aanbieding scheelt het al wat meer natuurlijk.
     
  6. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Is Metroid Prime Hunters Multiplayer te spelen met Bots? En Is dit op alle game modes?

    Ik ben van plan vandaag een DS lite te gaan halen, en ik zat er over te denken om MP:H erbij te kopen maar dan alleen voor de multiplayer eigenlijk :)
     
  7. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.476
    Leuk Bevonden:
    8.459
    Nieuwe scan van de Tingle game:
    [​IMG]

    Megaman ZX screens:
    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    Pokemon Diamond/Pearl filmpje:
    http://pokemon.kids.yahoo.co.jp/dp/news/story/story002/story002.html?page=1

    De japanse sofwaresales:
    Japanse Hardware charts:
     
  8. IWFH '2006'

    IWFH '2006' 35+ Good Deals

    Berichten:
    915
    Leuk Bevonden:
    0
    Gaat lekker daarzo in Japan met de DS.

    Maar met mijn DS gaat het minder, of mijn WiFi USB Connector. Hij doet het (-) niet meer :mad:

    Ik heb even mailtje gestuur naar Nintendo, iemand ervaring met de klantenservice daar? Want ik heb eigenlijk geen zin om een nieuwe te kopen voor 40 €'s..
     
  9. falcon NL

    falcon NL Creatief mens

    Berichten:
    1.225
    Leuk Bevonden:
    53
    Tot zo ver heb ik nog nooit problemen gehad met nintendo klanteservice.ja dat ze mischien een tikkeltje sloom zijn met andwoord geven op een vraag kan nog wel eens voorkomen maar dat is dan ook echt het enige (mijn persoonlijke ervaring dan)

    Edit: oja nog even 1 ding :
    Als je stick wil laten maken dan moet je hem wel zelf opsturen naar nintendo, zo was het teminsten met mijn cube 1,5 jaar geleden.
     
  10. IWFH '2006'

    IWFH '2006' 35+ Good Deals

    Berichten:
    915
    Leuk Bevonden:
    0
    Aha okey thnx, maar ik neem aan dat als je zelf opstuurt die kosten wel betaald van het opsturen? Dat is niet zo erg dat is 2 euro met envelop. Maar de reparatiekosten of eventueel als hij helemaal kapot is, die kosten zijn ook voor mezelf denk ik? Want dan kan je beter een nieuwe halen lijkt me ivm manuren.
     
  11. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    @ Modder-Eter : Blijf je me lekker maken met screens van Mega Man ZX ? :+ Ik wil die game gewoon spelen gvd ! 8)
     
  12. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.476
    Leuk Bevonden:
    8.459
    Weer scans van een nieuwe game "Remindelight":

    [​IMG]

    [​IMG]

    Pro Evolution Soccer screens (het is op zich wel lelijk):

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  13. BeZaX

    BeZaX Plop...

    Berichten:
    701
    Leuk Bevonden:
    0
    Doe mij maar PES5 op de PSP dan. :9
     
  14. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.476
    Leuk Bevonden:
    8.459
    nee, doe dan maar op de Xbox :p

    Trouwens, hier nog wat leuke foto's die ik tegen kwam:

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  15. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57

    Hmmm, nu alweer? =( Dat is toch ook beroerd en vaag. Computer herstarten en dat soort simpele acties helpen ook niet?

    Mja, zul je even na moeten vragen, misschien dat ze je wel gewoon gratis een vervanger terug sturen ofzo, ik weet het ook niet. Nog nooit problemen gehad met een Nintendo product...
     
    Laatst bewerkt: 8 jul 2006
  16. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.476
    Leuk Bevonden:
    8.459
    Kennen jullie de challenge mode in NSMB eigenlijk al? Je moet hem daarvoor eerst uitspelen (gewoon de laatste baas verslaan in dit geval)

    Als je in je map screen staat moet je op start drukken en dan in het startmenu achtereenvolgens: LRLRXXYY. Daarna krijg je een bericht van de challenge mode en nu kan je bij de meeste stages niet meer terug alá Super Mario Bros. (als het scherm eenmaal met je mee is gescrolled kan je niet meer teruglopen. Dan is het allemaal weer ietsje moeilijker :D
     
  17. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Zo ik kom net thuis met een witte ds lite,castlevania,new super mario bros en brain training.
    Ik ben nooit echt een handheld gamer geweest dus ik hoop dat ik er veel plezier mee zal krijgen.
    Was meer ook me vriendin die em wildde hebben:b:
    Maar ik ben benieuwd !!

    ps: ik heb nooit echt een castlevaina gespeeld dus is het een beetje een leuk(n00bfriendly spelletje??)
     
  18. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Castlevania : Dawn of Sorrow moet idd erg goed zijn, tenminste ik hoor er goeie dingen over....ik wil um ook nog een keer gaan bestellen :) Portrait of Ruins is ook in de maak en daar heb ik ook hoge verwachtingen van.

    Heb zelf overigens ook nog nooit echt een Castlevania gespeeld, ja weleens gespeeld maar nooit veel gedaan ofzo....Dawn of Sorrow wordt ook mijn eerste echte Castlevania ervaring. Laat hier ff weten wat je ervan vindt ! :)
     
    Laatst bewerkt: 8 jul 2006
  19. Robinsky009

    Robinsky009 Active Member

    Berichten:
    564
    Leuk Bevonden:
    7
    ik zit er over na te denken een nintendo ds lite te halen.
    maar 1 vraagje moet je voor de ds lite ook een soort memory card hebben of iets voor op de te saven of kan dat op de ds zelf allemaal.
     
  20. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    ds zelf:thumbs:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina