Aaarghh , ik ben net weer bezig geweest om mijn Wi-Fi stick aan de gang te krijgen. Eerst wou de computer hem niet pakken, nu dus wel weer kwam ik achter. Dus ik weer de installatiesoftware proberen te installeren, pakt hij de USB stick maar problemen met gedeelde internetverbinding. Dat verwijdert, weer proberen, wil hij tot 10 keer toe de USB stick weer niet pakken! Althans eerst wel als hij er om vraagt, maar is hij bijna klaar met installeren vraagt hij weer om de stick en vindt hij hem niet.
Maar de laatste keer had ik eindelijk hoop, hij deed alles perfect, het installatie balkje stond tot op het eind komt er ineens weer te staan; probleem met gedeelde internetverbinding Ik ben er dus maar weer mee gekapt..
Wat een kloteding!
[Edit] Om nog wat leuks te vertellen , ik heb vandaag via Zuiderpark Computers mijn intec aluminium case voor de DS ontvangen! Leuk dingetje alleen snap ik niet helemaal waar alle vakjes voor zijn aangezien er volgens mij niets nuttigs inpast en zijn de vakjes van willekeurige grootte gemaakt. Tevens heb ik 8 nieuwe stylussen in verschillende leuke kleuren als hot hot red, enamel navy, navy blue en candy pink (). Vergeten mee te sturen waren ze de Car Adapter en 12 losse gamecases in 6 verschillende kleuren, maar die komen nog wel
Btw, mijn nieuwe muis zat er ook bij:
Laatst bewerkt: 8 jul 2006