1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Nintendo DS (lite) - Deel 4

Discussie in 'Nintendo Hardware' gestart door CaptnCook, 5 jul 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Als je gaat miereneuken dan eigenlijk niet, savegames komen op de cartridge van de game.
     
  2. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Waar worden trouwens de bestanden opgeslagen die je bij "Download Play" download (bijv. Demo Brain Training, banen Mario Kart etc.) als je het spel zelf niet hebt?
     
  3. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    In het geheugen van de DS. Zodra je deze uitzet ben je ze ook weer kwijt. Helaas.

    @ smokey... Castlevania is zeker een goed spel, maar kan vrij lastig zijn als je het voor het eerst doet ;)
     
  4. Chupacabra

    Chupacabra Active Member

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    2
    Kom net terug van vakantie en een vriend had ze ds ook mee. Menig potjes Zookeeper multiplayer gedaan.

    Wat een zenuwespel is dat zeg. Erg tof in multiplayer mode. En maar schreeuwen naar elkaar haha. Check it out als je nog op vakantie gaat en meerdere mensen hebben een DS in de buurt. Hij is maar 20 euro namelijk.
     
  5. Henrive

    Henrive zuur

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    10
    Klinkt cool. :) Ik ken alleen niemand die ook een DS heeft. 8)

    Anyway: Maandag ga ik een DS halen! *o*
     
  6. swordman

    swordman Active Member

    Berichten:
    658
    Leuk Bevonden:
    5
    ik speel de laatste week erg vaak op de DS van m'n broertje vandaag zelfs bijna heel de dag, ik vind het wel vet en alles maar ik ben bang dat als ik er zelf een koop dat k m veel gebruik als k op vakantie ga en als t warm is dit had k namelijk ook met de GBA, of het moet zo'n vet spel zijn dat k wil blijve spele zoals golden sun (helemaal kapot gespeeld echt vet), nu is mijn vraag: hoe ervaren jullie dit ?
     
  7. pacboyslim

    pacboyslim jump for joy

    Berichten:
    1.961
    Leuk Bevonden:
    10
    De DS (Lite) is gewoon zo vet... Vooral de laatste tijd zijn er weer leuke spellen uitgekomen. En Mario vs. Donkey Kong, Yoshi's Island 2, Zelda komen er nog aan! Super. PES lijkt me ook lachen..maar op een filmpje die ik laatst zag was de snelheid wel errug langzaam.
     
  8. Chupacabra

    Chupacabra Active Member

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    2
    Gek eigenlijk hoe een verandering aan het design van de DS het dingetje zo gewikkeld kan maken.

    Maar idd.. geweldig dingetje :D.
     
  9. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.476
    Leuk Bevonden:
    8.461
    Sorry Zero, maar hier heb je nog wat leuks:

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  10. Emo-Kid

    Emo-Kid Guitar-Kid

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    0
    op vakantie wordt het denk ik wel leuk, camping vol nederlanders vind ik vast wel iemand die tegen me wil gamen ''Hoopt op een lekkere chick'':9
     
  11. IWFH '2006'

    IWFH '2006' 35+ Good Deals

    Berichten:
    915
    Leuk Bevonden:
    0
    Aaarghh :mad:, ik ben net weer bezig geweest om mijn Wi-Fi stick aan de gang te krijgen. Eerst wou de computer hem niet pakken, nu dus wel weer kwam ik achter. Dus ik weer de installatiesoftware proberen te installeren, pakt hij de USB stick maar problemen met gedeelde internetverbinding. Dat verwijdert, weer proberen, wil hij tot 10 keer toe de USB stick weer niet pakken! Althans eerst wel als hij er om vraagt, maar is hij bijna klaar met installeren vraagt hij weer om de stick en vindt hij hem niet.

    Maar de laatste keer had ik eindelijk hoop, hij deed alles perfect, het installatie balkje stond tot op het eind komt er ineens weer te staan; probleem met gedeelde internetverbinding :mad: Ik ben er dus maar weer mee gekapt..

    Wat een kloteding!

    [Edit] Om nog wat leuks te vertellen :9, ik heb vandaag via Zuiderpark Computers mijn intec aluminium case voor de DS ontvangen! Leuk dingetje alleen snap ik niet helemaal waar alle vakjes voor zijn aangezien er volgens mij niets nuttigs inpast en zijn de vakjes van willekeurige grootte gemaakt. Tevens heb ik 8 nieuwe stylussen in verschillende leuke kleuren als hot hot red, enamel navy, navy blue en candy pink (:9). Vergeten mee te sturen waren ze de Car Adapter en 12 losse gamecases in 6 verschillende kleuren, maar die komen nog wel :)

    Btw, mijn nieuwe muis zat er ook bij:
    [​IMG]

    :)
     
    Laatst bewerkt: 8 jul 2006
  12. Emo-Kid

    Emo-Kid Guitar-Kid

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    0
    ben ik even blij dat we draadloos hebben
     
  13. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Hey hallo,

    Even een kleine vraag aan de "brain training luitjes"
    Hoe kan ik de andere testjes vrijspelen??
    Daar staan nu namelijk alleen nog maar vraagtekens.
     
  14. pacboyslim

    pacboyslim jump for joy

    Berichten:
    1.961
    Leuk Bevonden:
    10
    Elke dag een keer oefenen.... en een stempeltje krijgen. Bij een bepaald aantal stempels krijg je nieuwe onderdelen...
     
  15. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Thanx pacboyslim:thumbs:

    Zou iemadn mij ook kunnen vertellen of Sonic rush een aanrader is??
    Heeft het bijv een leuke gameplay en bied het genoeg uurtjes speelplezier?

    M.v.g

    Smok3yyyy
     
  16. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Het is het oude vertrouwde Sonic, zoals op de Gamegear en op de Megadrive.
    Alleen maakt het nu gebruik van het touchscreen.

    Je kan het beste even op www.ign.com en www.gamespot.com kijken. Daar reviewen ze games altijd uitgebreid en daar staat alles wat je wilt weten op een rijtje.
     
  17. falcon NL

    falcon NL Creatief mens

    Berichten:
    1.225
    Leuk Bevonden:
    53
  18. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Heb vandaag toch Dr. Kawashima's Braintraining gehaald.
    Erg geinig! Wel jammer dat de uitslag van de leeftijdtest maar 1 keer per dag word opgeslagen, maar verder erg leuk.
     
  19. EgYoWns

    EgYoWns 7

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    0
    Ey is er zo'n case voor de DS Lite dat je kan spelen, en dat die toch beschermt blijfd, zoals de PSP? En kunnen jullie een paar case's aanraden en waar je die kan halen? Mijne schermpje is ook beschadigd door mijn stylus denken jullie dat ik hiermee naar de winkel kan toe gaan?
     
    Laatst bewerkt: 11 jul 2006
  20. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Ligt aan de omstandigheden, als jij keihard habt lopen meppen op je scherm met dat ding dan denk ik niet dat ze je tegemoet komen.:+ Als het komt door een uitstekend ruw puntje op je stylus zoals bij iemand anders in deze thread dan kun je nog wel eens mazzel hebben dat ze je een nieuwe geven.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina