Misschien een stomme vraag, maar is Metroid Prime Hunters uit? Ik kan 'm nergens in de winkels vinden
Vanavond een DS Lite met New Super Mario Bros aanschaffen! En dan binnenkort ook The Legend Of Zelda: Phantom Hourglass halen.
Nice, ik hoor graag de eerste reactie op de DS Lite en New Super Mario Bros Altijd leuk om dat te horen.
ik weet niet of jullie het wat vinden maar ik in iedergeval wel. bart-smit is volgende week dinsdag 40 jaar en heeft alles korting. bijvoorbeeld ALLE DS spellen hebben 15% korting. reden voor mij om worms open warfare 2 te halen weet iemand hoe je wi-fi kan toestaan op je pc ofso, want we schijnen thuis wel wi-fi internet te hebben maar mijn DS kan het niet vinden. please explain to me
Had gisteren de hele avond gewerkt en was echt moe, maar je hebt toch net een DS Lite gekocht. Kortom, dan wil je toch even New Super Mario Bros spelen. Gewoon even om te kijken hoe het speelt.. Een dik uur later heb ik hem met moeite weggelegd, omdat ik toch echt aan slapen toe was. Heb vandaag ook wat mini games tegen een vriend gedaan en ook dat was té koel! Mijn eerste reactie is dus super enthousiast.
Wanneer je draadloos internet hebt, moet je DS die verbinding gewoon herkennen. Anders is het zaak de Wifi-usb connector aan te schaffen.
ja ik heb draadloos internet, zal het nog is proberen. .. ik doe sear for access point, krijg ik dit: the access point's security settings are not supported by the nintendo DS.
Hmm, ik denk dat het dan aan de beveiliging van je internet ligt (firewall eventueel). Probeer eens te kijken of je veel (extreme) beveiligingen ingesteld hebt ofzo. Anders zou ik het op dit moment ook niet weten hoe dit komt.
Ja, overal waar ik ben zijn die dingen steeds uitverkocht... Ach, volgende week opent de Media Markt hier!
Die Hori die ik toendertijd kocht kwam meteen stof op en lukte nauwelijks.. en dan afwasbaar.. nou dat dacht ik niet dus.. troep!! Heb trouwens hier nog eensetje liggen maar durf 't niet aan te brengen!! Bang dathet weer fout gaat.
De Brando kon ik zonder problemen onder de kraan schoonmaken. Op de PSP zit een Brando en op de DS heb ik een Hori. Zag laatst bij de gameshop screenprotector's speciaal voor de laptop 15,4 of 17 Inch. Zullen wel een vermogen kosten.
Op zich is een screenprotector overbodig bij normaal gebruik. Er zit namelijk ook al een beschermend laagje over het touch screen bij de DS Lite. Natuurlijk is voorkomen beter dan genezen.