Nintendo DS (lite) - Deel 5

Discussie in 'Nintendo Hardware' gestart door Conquistador, 14 mei 2007.

  1. Bizarre

    Bizarre Club Bizarre

    Berichten:
    101
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nu sinds een paar maandjes een DS, maar ik weet niet hoe ik online moet komen. Kan iemand me dat vertellen?
     
  2. PineaPPle JOE

    PineaPPle JOE Registered Abuser

    Berichten:
    1.175
    Leuk Bevonden:
    74
    heb je open internet?
    want dan moet je gewoon even je WEP-key invoeren en hoppa.
    ik heb daarentegen een andere beveiligingsleutel en dat ondersteund de DS niet.

    dus ik heb een usb connecter van marktplaats gehaald, die doe je in je computer en installeer je m even en zo kunnen dr oneindig veel mensen met jou internet nog mee spelen ook.
    kost ook geen geld om te gebruiken en kan je hele huis doorlopen en blijft gewoon goede connectie hebben.:)

    ikga denk ik die DBZ supersonic geval 2 aanschaffen, button bashen op DS lijkt me wel leuk.
     
    Laatst bewerkt: 8 jan 2008
  3. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.693
    Leuk Bevonden:
    17.901
    De 'Wanted'-minigame ownt. Dat je Luigi moet vinden tussen heel veel Mario, Wario en Yoshi hoofdjes. :+ Had me er enorm mee vermaakt. Me score was iets van 202 ofzo, kan het me niet meer herinneren. :+
     
  4. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Die zit ook bij New Super Mario Bros toch?
    Mja, dat weet ik bijna wel zeker.
     
  5. Liquid2ubstanc3

    Liquid2ubstanc3 Active Member

    Berichten:
    569
    Leuk Bevonden:
    0
    Zijn hier toevallig mensen die het met een Hercules USB Wifi Transmitter voorelkaar hebben gekregen met de DS online te gaan? Ik krijg het maar niet voorelkaar. De DS detecteerd het netwerk wel, maar als het verbinding wil maken krijgt het de error 52100.
    Ik vind het maar waardeloos, mn psp kreeg ik zonder problemen online.
     
  6. Excalibur

    Excalibur Advanced user

    Berichten:
    1.179
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb ik ook last van. (error 52100)
     
  7. Liquid2ubstanc3

    Liquid2ubstanc3 Active Member

    Berichten:
    569
    Leuk Bevonden:
    0
    Waardeloos. Ik had voor de 40 euro ook de nintendo stick kunnen kopen, dan zal het vreemd genoeg opeens wel werken :p, maar deze hercules stick is verder prima, werkt met de PSP en andere apparatuur, dat is me de 40 euro veel meer waard.
     
  8. PineaPPle JOE

    PineaPPle JOE Registered Abuser

    Berichten:
    1.175
    Leuk Bevonden:
    74
    heb nintendo stick voor 20 euro gekocht op marktplaats.:)
     
  9. Liquid2ubstanc3

    Liquid2ubstanc3 Active Member

    Berichten:
    569
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet er ook maar aan geloven denk ik, zo´n Nintendo stick. Nintendo verdient er goed geld aan met hun waardeloze Wifi :p
    Maar ik zie het voorlopig maar ff aan, dan maar online met de PSP.

    Edit: Ben alweer wat verder, het duurt nu 10 keer zolang totdat testing connection resulteert in de error 52100 :9

    Edit 2: Ik geef het op, waardeloos dat Wifi op de DS.
     
    Laatst bewerkt: 9 jan 2008
  10. Henrive

    Henrive zuur

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik heb ook al eeuwen zo'n ding, heeft nog nooit gewerkt, ik snap er niets van :+
     
  11. Liquid2ubstanc3

    Liquid2ubstanc3 Active Member

    Berichten:
    569
    Leuk Bevonden:
    0
    Sarcasme... En wat voor ding mag dat dan zijn? Als je een Nintendo Wifi stick bedoeld, tja... die krijg ik ook wel aan de praat |:-
    Maar ik heb een ander merk stick en die blijkt niet te werken met een DS en dat vind ik gewoon waardeloos, andere apparaten zoals de PSP, X360 en mn laptop werken wel gewoon.
     
    Laatst bewerkt: 18 jan 2008
  12. Henrive

    Henrive zuur

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik heb zo'n 3rd party stick van Datel
     
  13. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    weet iemand miss een leuke aanbieding waar je een nintendo ds lite kan kopen?
     
  14. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
  15. Liquid2ubstanc3

    Liquid2ubstanc3 Active Member

    Berichten:
    569
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had begin deze maand een DS Lite gekocht bij de Intertoys. Daar kost ie normaal 145 euro, maar was om de een van der reden in de aanbieding voor 133 euro. weet niet of dat nu nog zo is, maar is een betere aanbieding dan de 2 hierboven.

    Rare aanbieding Fiasco, er zijn genoeg winkels te vinden waar de DS Lite voor 145 euro wordt verkocht en Pokemon Pearl of Diamond kosten los 40 euro, wat is de aanbieding :9
     
    Laatst bewerkt: 20 jan 2008
  16. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Bij de Intertoys hier in Deventer is hij gewoon weer €145,-

    Meestal gaat de Intertoys met de prijzen van bijvoorbeeld een Media Markt mee.
    En aangezien hij daar weer de oude prijs is, gaan ze daarin mee. :)
     
  17. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5

    Thx idd geen slechte aanbieding, ik twijfel nu een beetje
    ik kan ook een ''kale'' DS kopen met een r4ds kaartje en dan pokemon downeloaden :9
     
  18. Duke_Jay

    Duke_Jay Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag Advanced Wars: Days of Ruin gedownload, fantastisch strategie spel, zeker een waardige opvolger van Advanced wars: Dual strike.
    (Hij is al super snel gedumpt}:])
     
  19. Liquid2ubstanc3

    Liquid2ubstanc3 Active Member

    Berichten:
    569
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey jongens, Ik heb vandaag ook een flashkaart besteld. Volgens mij hebben wel meer mensen zo´n ding hier op het forum. Het is een superhandig ding aangezien je er ook films mee kan kijken en homebrew zoals ScummVM kan draaien. Ook vindt ik het erg handig dat je voor onderweg alles op 1 kaartje hebt staan. Ik weet niet in hoeverre gepraat mag worden over flashkaarten enzo, maar vertellen dat je de games download zonder ze in de winkel gekocht te hebben lijkt me niet de bedoeling en is volgens mij ook niet toegestaan om hier over in het forum te discuseren.

    Heb ff het forumbeleid doorgelezen en het is idd niet toegestaan om over flashkaarten en illegaal downloaden te discuseren.

    Mod-chips zijn taboe, evenals andere illegaliteiten.
    Xboxworld.nl support de Xbox en Xbox 360 en het is te allen tijde niet toegestaan om over mod-chips, of soft-mods te praten. Dit geldt tevens voor andere illegaliteiten zoals het schenden van copyrights.
     
    Laatst bewerkt: 21 jan 2008

Deel Deze Pagina