ik speel Puzzle Quest al maanden. Er heeft haast geen ander spel in m'n DS gezeten de laatste tijd. Ben nu bij de eindbaas aangekomen, maar wordt telkens afgeslacht. Iemand die 'm al uitgespeeld heeft?
Vraagje, ben op zoek naar een goede screenprotector voor het DS touchscreen. Heb nu al meerdere van die dingen gekocht (Hori, Bigben etc) en allemaal laten luchtbellen achter die niet weggaan en de screens plakken niet goed. Ik heb op m'n oude DS een screenprotector die niet plakt en wel heel goed blijft zitten. Iemand een idee waar ik deze kan vinden?
Is Zelda: Phantom Hourglass nog steeds 45 euro? Ik wil nl. nog wat meer spellen kopen voor de DS, maar nu ik net een Wii heb hou ik daar niet zo veel geld voor over in de komende paar maanden.
Ik wil binnenkort ook een DS halen. Maar la ergens dat er binnenkort een Cobalt blauwe versie uitgaat komen. Iemand wat meer info erover???
Als je een Action Replay gebruikt bij bijvoorbeeld Pokemon Diamond, heb je dan kans dat je niet meer online kunt (ruilen, vechten)?
Heb de mijne vandeweek verkocht, voor € 200 Heb er 220 voor betaald, met 'een kaartje' als je begrijpt wat ik bedoel Toch maar 20 euro verlies.. dus wel netjes. Nu kan ik met die 200 euro meer dingen kopen voor me xbox! \o/
Alvast gereserveerd voor m'n DS: Dragon quest mosters: joker. Dit valt te vergelijken met Pokemon. Ik had de eerste delen voor de GBC ook gespeeld. Ik denk wel dat dit het laatste spel wordt wat ik voor de DS haal (misschien nog Mario kart of mario 64), ik heb het wel gezien voor wat er verder nog wordt gereleased of er moet nog een nieuwe Castlevania of een vervolg op NSMB worden bekend gemaakt.
mmm, balen: microfoontje werkt niet meer. Hele huis bijelkaar geschreeuwd, blijkt ie kapot te zijn Vandaag naar Intertoys gebracht en wordt opgestuurd. Weet iemand hoeveel kans ik maak op een (refurbished) nieuwe DS??? En wat is tegenwoordig de gemiddelde reparatietijd van Nintendo? Alvast bedankt voor de info!
Vandaag Pokemon Diamond meegenomen! Ben heel erg benieuwd, heb het vroeger té veel gespeeld. Kan ik Mario Kart eindelijk eens uit me DS-Lite halen.
Geen idee, maar heb 1 keer min mic moeten gebruiken en toen deed ie het niet zo geweldig, weet niet of het aan mij ligt of de ds, eens nader onderzoeken dus. Maar zover ik weet heeft Nintendo goede service, verder weet ik niks ervan .
http://www.gamer.nl/doc/45045/Plectrum-en-handgreep-voor-Guitar-Hero-op-de-DS Guitar Hero op de DS ziet er vet uit!